IVF/ICSI-HOIDOT 2024-2025

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Milpa2018
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ymmärrän täysin nuo tummat pilvet ❤️ ja samoin sen kun haluaa ja tahtoo tietysti pitää siitä toivosta kiinni. Toivottavasti menkat pysyisivät vielä poissa! Teillä on varmaan myös ainakin virallisena ohjeena jatkaa tukilääkkeitä vaikka vuoto alkaisikin?
ja Voimia vielä tähän päivään - ristiäiset, muiden raskaudet ja monet monet asiat voi tuntua niin raskailta, kun toivoisi niin kovin pääsevänsä kokemaan saman. Vaikka samalla onkin iloinen toisten puolesta.
Miten voit? (Mun ajatuksena on siis että luet näitä ehkä sitten illemmalla juhlien jälkeen.)

@Haaveissa paljon tsemppiä punktiosta toipumiseen. Teillä on tullut sieltä hieno saalis munasoluja ja hedelmöittyneitä alkioita! Tuo nestemäärä kuulostaa tutulta, ja muistaakseni mulle on silloin ekojen ounktioiden yhteydessä suositeltu about samanlaista määrää :) pidän täällä myös sormet ristissä, että mahdollisimman moni jaksaa blastoksi! On vissiin niin että teille ei ole ajateltu tuoresiirtoa tähän perään, vaan kaikki menee pakkaseen?
Kiitti 😊
Joo,ei oo tuoresiirtoa kun meillä tarkotus tehdä alkiodiagnostiikka. Eli jos kaikki nyt menisi hyvin,niin ilmeiseshi aikaisintaan tammikuussa voisi olla siirto.

Onko teillä muilla ollut punktion jälkeen lämpöilyä? Sen tiedänkin et jos nousee 38,niin pitää soittaa lääkäriin. Mulla nousi nyt iltapäivästä pieni lämpö, 37,2. Normaalisti mun lämpö on 36,6.

Kiitos tsempeistä kaikille ❤️❤️
@Pumpulipilvi ja kiitos kysymästä ❤️ hyvin voin kyllä, menikin ihan mukavasti ja huomasin että joku tunneblokki meni päälle ristiäisissä, eikä oma tilanne käynyt oikeastaan juuri mielessäkään. Hyvä niin. Ja hurjalta näytti seurata vanhempien menoja kun juoksivat siellä pikkuvieraiden perässä pää kolmantena jalkana 😂🤭

Nyt vuotoa ei ole tullut enää yhtään. Koitan keksiä nyt vaan kaikkea muuta tekemistä keskiviikkoon asti, jotta saisi ajatuksia muualle 🥹

@Haaveissa hienoa että punktio meni paremmin ja vitsi mikä määrä hedelmöittyneitä! 🤩 mä en yhtään muista että juomisesta olis sanottu mitään. Tosin oli varmaan aika tiloissa koko kokemuksen jälkeen 😅

@LunarShade oireet heittelee, toivottavasti saat muuta ajateltavaa ettei ylianalysointi ota valtaa (helppoa kuin mikä) ja onneks keskiviikkoon on enää suht lyhyt aika ❤️

Takaisin