Zebra
Vauhtiin päässyt keskustelija
Hmm, meille kyllä tuli HUS:ilta kutsu labroihin ihan muutaman päivän päästä lähetteen hyväksymisestä, ja itse käynnille tuli aika melkein pari kuukautta vasta tästä eteenpäin. Mutta voihan se hyvin olla, että teidän jo otetut labrat auttaa tässä? Tuntuisi hassulta, että kallisarvoisia aikoja käytettäisiin siihen, että vain todettaisiin että mitään ei tehdä? Joten epäilen kyllä että näin ei olisi. Mutta voihan sinne soittaa ja kysyä? Mä soittelin pari viikkoa sitten tuon ajan perään, ja vastaanotto oli ihan kivaMuistanko oikein, että teille tuli aika suht nopeasti lähetteen hyväksymisen jälkeen?
Joo, aika tuli jo noin viikossa yksityisen lähetteestä. Luulis ainakin, et niitä infektiolabroja ottaisivat ennen? Ja samaa mäkin oon mieltä, et sanoisivat suoraan et ei pääse enää, et mitä resurssien tuhlausta tollanen turha käynti sit ois. Ei sit turhaan kupattais aikaa, vaan voitais siirtyy suoraan yksityiselle. Toki mulla on paljon sairauksia, et jos se jotenkin vaikuttaa, et ne miettii vielä niiden vaikutuksia ja haluaa keskustella? En tiiä. Oot kyl oikeassa, taidanpa ensi viikolla soittaa sinne.
Muistanko oikein, että teille tuli aika suht nopeasti lähetteen hyväksymisen jälkeen?