Lakko ei ole 100% varmaa, mutta uhka leijailee. Alkuviikosta tulee varmasti vahvistus aiheeseen.Ai lakko tulossajos mulla alkaa siis menkat ennen ens lauantaita, ehkei päästä sitä seuraavalla viikolla ultraan? Vai tekeeköhän ne semmosia..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lakko ei ole 100% varmaa, mutta uhka leijailee. Alkuviikosta tulee varmasti vahvistus aiheeseen.Ai lakko tulossajos mulla alkaa siis menkat ennen ens lauantaita, ehkei päästä sitä seuraavalla viikolla ultraan? Vai tekeeköhän ne semmosia..
@jamm Tehy päättää ilmeisesti maanantaina osallistuuko sairaanhoitajat lakkoon.. Mulle ei oo tullut hoitavalta taholta mitään infoa asiasta vielä.
@Odottavainen91 Näinhän se on että laatu korvaa määränPidän peukkuja että saatte laatualkioita
Meillä ei tosiaan tärpännyt noista 2-päiväisistä alkioista, epäilen että mulla taas on solulaadussa jotain häikkää, ehkä jo iänkin puolesta. Nyt menossa toka ivf ja uusilla lääkkeillä.
KiitosMinkälainen lääkekombo teillä on käynnissä? Ja saako kysyä ikää?
Pidän kovasti peukkuja, että nyt saisitte parempia alkioita! Jostain joskus luin, että ivf-kierrokset itsessään voisivat parantaa myös munasolujen laatua pidemmällä aikavälillä, sillä pienen pienet solujen alut hyötyvät myös aiemmin pistetyistä lääkkeistä.
KiitosMenopuria menee nyt 225 IU lyhyellä kaavalla ja ikä 35 v. Meillä taustalla myös luomusti alkaneita raskauksia (varhaisia km) mutta ikävä kyllä hoidoissa ei tärpin tärppiä ole ollut.
Kiva kuulla! Varmaan tuurista kiinni miten kelläkin sattuu menemään, meillä ollut lähes joka käynnillä eri lääkäri. Hyvää hoitoa ollaan kuitenkin aina saatuOnko kokemuksesi yleisesti HUSista minkälainen? Olemme siis myös samaisessa paikassa hoidossa. Tähän asti meillä on ollut ivf:n osalta koko ajan sama miellyttävä lääkäri ja googlailun perusteella hän näyttää työskentelevän HUSin lisäksi myös yksityisellä puolella. Oma kokemukseni on siis ollut tähän mennessä hoidon osalta parempi kuin olisin osannut ajatellaKatsotaan säilyykö sama tunne loppuun asti.
Meillä on aina punktion jälkeen päivittynyt tieto normaalisti hedelmöittyneistä. Tuoresiirroissa kerrottu muidenkin alkioiden tilanne, mutta taulukkoon tulee tieto vasta kuinka monta on lopulta pakastettu, eli siinä 6 päivää punktion jälkeen.Olen lukenut näitä ketjuja reilun vuoden, mutta ekaa kertaa osallistun :) meillä siis alkoi vuosi sitten tutkimukset yksityisellä (ei löytynyt mitään sen kummempaa) ja kesällä oli pari tuloksetonta inseminaatiota, joiden jälkeen siirryttiin HUS jonoon odottamaan IVF hoitoa. Meillä on molemmissa ollut tosi kivoja ja ymmärtäväisiä lääkäreitä vastassa. Tietysti sitä saa mistä maksaa, tuo HUS toiminta on vähän liukuhihnalla etenemistä. Olen kohta 40v, mutta AMH arvot on hyvät ja folleja kehittyy. Pahin pelko tässä olikin, että hyperstimuloin mutta käteen ei jää mitään. Vatsakipuja oli ennen punktioa melkein viikon ja sen jälkeen nyt myöskin melkein viikon. Vatsaontelosta löytyi nestettä punktion yhteydessä, joten tuoresiirtoa ei tule. 23:sta follista löytyi 15 munasolua, joista 12 hedelmöittyi. Löydän taulukon, johon pitäisi tulla päivityksiä tuon hedelmöityksen jälkeen, mutta ei ole tullut. Vielä muutama päivä jäljellä ennen soittoaikaa, kun lopputulos viimeistään selviää, mutta osaako kukaan sanoa että päivitetäänkö tuota taulukkoa ollenkaan välipäivinä?
Kiitos tästä Mintsy :) pitää siis vaan jaksaa odotella.Meillä on aina punktion jälkeen päivittynyt tieto normaalisti hedelmöittyneistä. Tuoresiirroissa kerrottu muidenkin alkioiden tilanne, mutta taulukkoon tulee tieto vasta kuinka monta on lopulta pakastettu, eli siinä 6 päivää punktion jälkeen.
Peukut pystyssä @Aida91Noniin täällä 5 päiväinen alkio menossa mukana ja hienosti oli alkanut kuulemma jakautumaan sulatuksen jälkeenraskaustesti vasta 2.2 mitä vähän ihmettelen, koska sitte on jo dpo16 eli menkat on jo alkaneet
terolutit alkaa taas tänään ja mainitsinkin että mulla menkat puskee niiden läpi. Huomenna vielä aamulla kiinnitykseen yksi gonapeptyl pistos ja sit jännäillään
mä kyllä aattelin testata jo la tai su teidän kokemuksien perusteella
![]()
Mulla on aina ollut kans testipäivä 16 dpo. Se taidetaan laittaa noin myöhään, että on varman päälle. Myös siitä näkökulmasta, että kaikkein aikaisemmat keskenmenot (kemialliset) karsiutuu pois.Noniin täällä 5 päiväinen alkio menossa mukana ja hienosti oli alkanut kuulemma jakautumaan sulatuksen jälkeenraskaustesti vasta 2.2 mitä vähän ihmettelen, koska sitte on jo dpo16 eli menkat on jo alkaneet
terolutit alkaa taas tänään ja mainitsinkin että mulla menkat puskee niiden läpi. Huomenna vielä aamulla kiinnitykseen yksi gonapeptyl pistos ja sit jännäillään
mä kyllä aattelin testata jo la tai su teidän kokemuksien perusteella
![]()
Mene Menun kautta omaan profiiliin (nimimerkkiä painamalla), paina ylhäältä "käyttäjätili" ja sieltä "allekirjoitus" .Tyhmänö kysyn et mistä te ootte saanut laitettua noi teidän tiedot profiiliin? Että koska yritys alkanut jne![]()
Kuulostaa että onko joku verisuoni tms katkennut ja siksi mustelma? Tuntuuko siinä alueella jotain kovettumaa tms? Onko kuumetta? Ymmärsin että vatsa voi olla hellänä kyllä pidemmänkin aikaa, itse pääsin pienillä kivuilla. Jos tulee kovasti turvotusta, kuumetta tai kipu on kovaa niin sitten on varmaan aiheellista mennä lääkäriin. T. HoitsuNo seuraava ongelma, johon en tunnu saavan mistään vastausta tai apua on, et tosiaan mennyt viikko punktiosta ja mahaan sattuu edelleen. Pari päivää sitten sattui kovasti napaan ja eilen illalla nukkumaan mennessä huomasin kellertävän mustelman navan ympärillä (aika isolla alueella). Parista kohtaa on tummempaakin. Lääkäri ei keksinyt mistä voisi johtua, niin onko kenellekään muulle käynyt näin ja mikä sen on aiheuttanut? Tässä siis pohdin päivystykseen menoa.
Ihana @Aida91Kuulostaa että onko joku verisuoni tms katkennut ja siksi mustelma? Tuntuuko siinä alueella jotain kovettumaa tms? Onko kuumetta? Ymmärsin että vatsa voi olla hellänä kyllä pidemmänkin aikaa, itse pääsin pienillä kivuilla. Jos tulee kovasti turvotusta, kuumetta tai kipu on kovaa niin sitten on varmaan aiheellista mennä lääkäriin. T. Hoitsu![]()