Hei, liityn keskusteluun, mutta en nyt jaksa lukea koko ketjua
Kyselenkin siis, jos täällä on 40+ yrittäjiä: mitkä lääkkeet teillä olleet käytössä tai toimineet parhaiten? Mulla oli nyt Pergoveris + Ganirelix ja vain yksi munasolu saatiin tänään punktiossa kolmesta tasakokoisesta follista.
Onko jollain 40+ ikäisellä onnistunut paremmin esim. Gonalilla tai jollain, jossa ei ole lh:ta? Mun edellisessä hoidossa kolmisen vuotta sitten, lähes 39-vuotiaana, saatiin Gonal + Fyremadelilla 13 follia ja 10 solua (tästä hoidosta myös raskaus ja lapsi). Voiko tosiaan olla näin nopeasti ikä/vaikea endo tehnyt lisätuhojaan vai vaikuttaisikohan lääkkeiden vaihto mun tapauksessa…
Antraalifolleja oli näkyvissä nyt ennen hoitokierrosta 5 ja toisella puolella 3 pientä surkeaa (molempia munasarjoja operoitu endon vuoksi, toista enemmän). Tilanne ei kuitenkaan AF:ien suhteen ole aiemminkaan ollu kummoisempi - ennen ekaa hoitoa 8 vuotta sitten nähtiin vain 3+3 AF, mutta silloinkin saatiin kuitenkin 11 follia ja 5 solua.
Help, kertokaa kokemuksianne lääkkeiden vaihdosta (tai muista konsteista) jos ikää 40+ ja vaste ollut huono.