Joo oli vuodotonta vÀlissÀ. Siis ei mitenkÀÀn paljon ja sellasta rusehtavaa. Ja alavatsa kipui kun ois menkat mut sen nyt oletan johtuvan kohdun kasvusta. Soittelen kuitenki sinne missÀ siirto tehtiin jos vaikka tsekkauksen suostuis tekee ja pois sulkee tulehduksen :)Toivotaan ettÀ olisi harmitontaoliko sulla vÀlissÀ siis vuotamatonta aikaa? onks sulla muuten mtn oireita ollut?
ON: okei nyt on vaikea selittÀÀ. Mulla tuntuu ja vĂ€lillĂ€ ânĂ€kyykinâ (kun makaan) melko selkeesti munasarjat(?) vatsan lĂ€pi. Siis semmoset turvonneet kohdat ns pallot molemmin puolin, oikeella enempi (Oon suht. hoikka) Oletan ainaki et munasarjat ne on kun oli punktion aikaan just samasta kohtaa sillo arat ja turvoksissa. Luin et jos raskaus alkaa nii hyperi saattaa tulla todennĂ€köisemmin. Onkohan tÀÀ siis hyperin oire tai ylipÀÀtÀÀn ihan ânormaaliaâ tai nii normaalia mitĂ€ tĂ€s tilanteessa voi olla. Ja yleensĂ€ iltaisin eniten on turvoksissa, aamulla ei juurikaan huomaa/tunne. Muuten vointi aivan hyvĂ€, mitÀÀn sen kummosempia raskausoireitakaan ei oo muutakuin vĂ€symys, rinnat arat ja naama kukkii. PitÀÀköhĂ€n mun ottaa hoitavaan tahoon yhteys?
Ja siis aika vÀhÀset raskausoireet, rinnat on arat ja turvonneet sekÀ ajottain huonoa oloa, etenkin herÀtessÀ.