Tätä tosiaan toivotaan!Toivotaan et laatu korvaa määräneikös näis hommeleis monesti näin oo ollu
ja punktiossakin sit tullu odotettua parempi saalis.
Ja onpas kyllä jännä @Kumma , että eivät oo mitään väliaikatietoja kerrottu punktion jälkeen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tätä tosiaan toivotaan!Toivotaan et laatu korvaa määräneikös näis hommeleis monesti näin oo ollu
ja punktiossakin sit tullu odotettua parempi saalis.
Jep, lyhyt kaava oli nyt kokeilussa.Toivottavasti tulee alkioita siirtoon ja pakkaseen! Oliko sulla lyhyt kaava? Pidemmällä kaavalla saadaan todennäköisesti parempi tulos, että jos tästä ei nappaa, niin toivottavasti seuraavaks sillä.
Mulla meni tosi hyvin, olisin ollut seuraavana päivänä jo ihan työkuntoinen, ja yhtään kipulääkettä en toimenpiteen jälkeen oo tarvinnut. Jossain alavatsalla tuntui viikonloppuna (ja tuntuu vieläkin vähän) arkuutta vatsaa jännitellessä, mutta en osaa oikein paikantaa missä, eikä se toisaalta oikein menoakaan haittaa.Miten sulla muuten @Kumma meni viikonloppu noin niinku fyysisesti punktion jälkeen?
Tässä pohdiskelen, millä todennäköisyydellä pystyisin sunnuntaina töihin, vaikka saikkua kirjoittaisivatkin maanantaille. Hyperiin kun tuskin on suurta riskiä![]()
Kiva kun liityit mukaan niin saadaan jännittää yhdessä! Hiukan oot mua ja @Harmi89 edellä. Pidän sullekin peukkuja!Moi! Oon satunnaisesti käynyt lukemassa täällä teidän hoidoistanne, mutta nyt haluan liittyä mukaan keskusteluun.Meillä tilanne se, että miehestä johtuva lapsettomuus (ei eläviä siittiöitä siemennesteessä —> kivesbiopsia elokuu 2019 —> siittiöt Taysin pakkaseen) ja yksi onnistunut ICSI takana vuodelta 2019. Poika syntyi elokuussa 2020. Siinä hoitokierrossa saatiin punktiossa 4 munasolua, jotka kaikki hedelmöittyi. Yksi siirrettiin tuorealkiona ja loput kuolivat jatkoviljelyssä. Silloin mun Gonal-f annos oli 150 IU (nostettiin 225 IU huonon vasteen takia), Fyremadel jarruna, Ovitrelle irrotukseen, Terolut ja Gonapeptyl tukena. Uskomaton onni, että siitä yhdestä hoitokierrosta saatiin vauva syliin.
Nyt elokuussa oltiin taas yhteydessä Taysiin ja lokakuussa starttasi uusi hoitokierto. Mulla ikää nyt 32 ja edellisen kerran vähäisen follikkelimäärän vuoksi Gonal-f oli nyt 300 IU, Fyremadel jarruna, Ovitrelle irrotukseen, Cyclogest ja Gonapeptyl tukena. Viime viikon ke oli punktio, josta 9 munasolua. Äsken käytiin tuorealkion siirrossa (5-päiväinen) ja saatiin kuulla, että yksi meni pakkaseen, muut eivät menestyneet. Nyt siis jännityksellä odotetaan, mitä raskaustesti näyttää parin viikon päästä. Toivon yhtä hyvää, kuin edelliselläkin kerralla, mutta realiteetit on mielessä. Oon tänä syksynä bongaillut paljon artikkeleita yms. keskenmenoista… Toivotaan kuitenkin parasta. Ei oo myöskään jäänyt hoitojen aikana epäselväksi, että ikää alkaa olla..
Onnentoivotukset kaikille teille! Niin kauan kun ei tiedetä miten käy, oletetaan että hyvin.![]()
Moi! Oon satunnaisesti käynyt lukemassa täällä teidän hoidoistanne, mutta nyt haluan liittyä mukaan keskusteluun.Meillä tilanne se, että miehestä johtuva lapsettomuus (ei eläviä siittiöitä siemennesteessä —> kivesbiopsia elokuu 2019 —> siittiöt Taysin pakkaseen) ja yksi onnistunut ICSI takana vuodelta 2019. Poika syntyi elokuussa 2020. Siinä hoitokierrossa saatiin punktiossa 4 munasolua, jotka kaikki hedelmöittyi. Yksi siirrettiin tuorealkiona ja loput kuolivat jatkoviljelyssä. Silloin mun Gonal-f annos oli 150 IU (nostettiin 225 IU huonon vasteen takia), Fyremadel jarruna, Ovitrelle irrotukseen, Terolut ja Gonapeptyl tukena. Uskomaton onni, että siitä yhdestä hoitokierrosta saatiin vauva syliin.
Nyt elokuussa oltiin taas yhteydessä Taysiin ja lokakuussa starttasi uusi hoitokierto. Mulla ikää nyt 32 ja edellisen kerran vähäisen follikkelimäärän vuoksi Gonal-f oli nyt 300 IU, Fyremadel jarruna, Ovitrelle irrotukseen, Cyclogest ja Gonapeptyl tukena. Viime viikon ke oli punktio, josta 9 munasolua. Äsken käytiin tuorealkion siirrossa (5-päiväinen) ja saatiin kuulla, että yksi meni pakkaseen, muut eivät menestyneet. Nyt siis jännityksellä odotetaan, mitä raskaustesti näyttää parin viikon päästä. Toivon yhtä hyvää, kuin edelliselläkin kerralla, mutta realiteetit on mielessä. Oon tänä syksynä bongaillut paljon artikkeleita yms. keskenmenoista… Toivotaan kuitenkin parasta. Ei oo myöskään jäänyt hoitojen aikana epäselväksi, että ikää alkaa olla..
Onnentoivotukset kaikille teille! Niin kauan kun ei tiedetä miten käy, oletetaan että hyvin.![]()
Hei, Husin hoidoissa olen saanut tiedot alkioista aina Omapolulle. Katsoitko sieltä? Erillistä soittoa tai muuta ilmoitusta ei ole tullut, mutta heti seuraavana päivänä on näkynyt tiedot hedelmöittyneistä ja siirtopäivänä blastoista.@Juliet92 ollaan HUSilla ja jostain ohjeista löysin, että viimeistään kuuden päivän sisään päivittävät tilanteen, eiköhän se siis viimeistään siirrossa/siirtoaamuna saada kuulla. Soittavat kuulemma sitten, jos alkioille käy huonosti, joten kaipa myös hiljaisuus lupaa hyvää, että vielä siellä joku on elossa.
Aivan niin kuin illililli sanoi: niin kauan kun ei tiedetä miten käy, oletetaan että hyvin. Taidan ottaa tuon mun mantraksi seuraavalle parille viikolle.
Oon katsonut omapolusta, maisasta, omakannasta. Ei ne kyllä ole voineet mennä ohi huomaamatta.Hei, Husin hoidoissa olen saanut tiedot alkioista aina Omapolulle. Katsoitko sieltä? Erillistä soittoa tai muuta ilmoitusta ei ole tullut, mutta heti seuraavana päivänä on näkynyt tiedot hedelmöittyneistä ja siirtopäivänä blastoista.
Onpa jännä! Onkohan siellä jokin vika järjestelmässä tai vain kiirettä.Oon katsonut omapolusta, maisasta, omakannasta. Ei ne kyllä ole voineet mennä ohi huomaamatta.![]()
Mahtavalta vaikuttaa tässä vaiheessa!Jatkan omanapailua
Ultra käyty ja limakalvo oli muistaakseni 7,8 mm sekä kolmikerroksinen.
Munasoluja oli oikealla puolella huomattavasti enemmän, määriä en muista mut kaikkinensa yli 8 kpl yli 10 mm kokoisia, suurin oli 14 mm. Vasemmalla puolella sit vähemmän ja pienempiä.
Lääkäri oli toiveikas et tuosta ~8 kpl löytyisi hyvä määrä sit hedelmöitettäviä. Ja saattaahan niistä alle 10 mm kokoisistakin soluista muutama vielä innostua kasvamaan enemmän![]()
Nestettä ei onneksi ollut yhtään vatsaonteloissa, en tiiä auttaako tässäkin vaiheessa elektrolyyttijauheen sekä muiden nesteiden tarkempi juominen tuohon, mut oon koittanut sitä myös tehostaa kypsytysvaiheessa.
Perjantaina seuraava ultra. Silloin näkee pistänkö Ovitrellen la- vai su-iltana, mut punktio on joko maanantaina taikka tiistaina, nyt jo jännittää![]()
@Kumma missä olittekaan hoidossa? On kyllä ikävää, ettei anneta mitään tietoa. Toki julkisella rajalliset resurssit. Yksityisellä lukemani perusteella ilmoittelevat melko tiuhaankin alkioiden tilanteesta.
@
Tervetuloa ja toivotan plussaa sinne!millanen kokemus sulla Taysista? Meillä pitäs tammikuussa alkaa siellä Ivf. Oonko ymmärtänyt väärin vai tehdäänkö Taysissa nykyään jopa lauantaisin siirtoja vai oonko lukenu omiani?