Tsemppiä @Tonninseteli , toivottavasti tosiaan kipu helpottaa.
Pitääkin pistää mieleen kun itsekin olen taipuvainen migreenille.
@Juliet92 Mua on kanssa väsyttänyt! Vielä ei ole muuta oiretta ollut muuten kuin ensimmäisen piston jälkeen, jolloin turvotti. Mulla oli ekassa inssissä useamman munasolun vaste ja muistan että siinä nippaili reilusti muutama päivä ennen ovulaatiota. Olettaisin että nyt kun annos on reilusti isompi niin samaa on tiedossa.
Apteekissa tarjosivat Fyremadelin tilalle halvempaa rinnakkaista. En nyt muista minkä niminen se oli mutta onko kellään kokemusta siitä? En uskaltanut vaihtaa kun oli niin "hyvä" myyntipuhe kun kuulemma osa on haukkunut ihan hirveäksi.
Pitääkin pistää mieleen kun itsekin olen taipuvainen migreenille.@Juliet92 Mua on kanssa väsyttänyt! Vielä ei ole muuta oiretta ollut muuten kuin ensimmäisen piston jälkeen, jolloin turvotti. Mulla oli ekassa inssissä useamman munasolun vaste ja muistan että siinä nippaili reilusti muutama päivä ennen ovulaatiota. Olettaisin että nyt kun annos on reilusti isompi niin samaa on tiedossa.
Apteekissa tarjosivat Fyremadelin tilalle halvempaa rinnakkaista. En nyt muista minkä niminen se oli mutta onko kellään kokemusta siitä? En uskaltanut vaihtaa kun oli niin "hyvä" myyntipuhe kun kuulemma osa on haukkunut ihan hirveäksi.