Tonni, minä luin Cyclogestien paketista että keskustele lääkärin kanssa käytöstä, jos on migreeni. (No minulla on.) Hepuloin ensin ja aloin kuitenkin käyttämään kapseleita, ja nyt dpo10 pelkäämääni migreeniä ei ole vielä tullut... Tietysti muut lääkkeet ovat huomattavasti vahvenpia kuin luteaalituki, mutta Ivf-infossa (vastaa muiden sairaanhoitopiirien suunnittelukäyntiä) eivät edes merkinneet minnekään, että minulla on migreeni, vaikka pyysin. Joten ei varmaan ole merkitystä, kuten Suski tiesi.
Tästä tulikin mieleen, että mun pitikin tulla tähän ketjuun kyselemään, että mimmosia oireita muilla on progesteroneista tullut?
Meinaan tänään pyörytti aamulla noustessa ja jäin pohtimaan et onkohan tääkin nyt noista lugesteroneista - muistelisin viimeksi näitä kyättäessäni (sillon tosin oli alkanut raskaus) että kaikki raskausoireet voimistui ja oli vaan äklö olo koko ajan. Nyt en oo vielä mitään huomannut, migreeni ei oo ainakaan vielä ottanut itseensä.. ehkä mielialat heittelee normaalia enemmän?