Onks teillä muuten millaisia kokemuksia apteekkejen ohejistuksista yms, koskien näitä ivf lääkkeitä ja muita? Mulla on pääsääntöisesti apteekin henkilökunnasta hyvää sanottavaa, mut näis lapsettomuusjutuissa kyllä on ollut noh.. vähän hämmentäviä tilanteita. Esim lugesteroneita kun hain niin siis se farmaseutti siis ei jotenkin kehdannut selittää miten niitä käytetään - toki siis tiesin kyllä miten niitä käytetään, mut se tilanne oli ihan jäätävä - itse terveysalalla työskentelvänä en vaan ymmärrä what´s the issue, sehän on niiden työ
Letroja hakiessakin ekaa kertaa oli joku ihan ihme tilanne, mut en enää tarkalleen muista mikä siinäkin oli.. Sit taas nyt kun hain sen gonal-f:n niin siis me tavattiin lopulta sen kanssa yhdessä sitä paketin kantta, että miten mun nyt kuuluisi sitä kynää säilyttää. Lopulta sen asenne oli se, että noh, tee miten itsestäs tuntuu parhaalta, kun hän ei ottanut siitä selkoa. Toki siis myönnettäköön, että se miten asia oli ilmaistu oli tosi epäselvä, mut siis aikaisemmat kokemukset on ollut että ne sit kysyy kaverilta, googlettaa, tms, että saadaan asia selvitettyä..