IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Tänä aamuna viety pissanäyte labraan mistä se neuvolalääkäri mulle huusi viime viikolla.. oli niin satavarma että mulla on joku tulehdus tms. Paasas myös että olis pitäny oireiden perusteella tajuta viiä jo näyte aiemmin mutta eihän mulla mitään oireita ollu mistä olisin ainakaan ollu tietoinen. No tulos tuli ja negahan se.

Että kiitos nyt lääkärille turhasta huutamisesta ja mun traumatisoimisesta 😅
Mulla oli tänään se lääkäri. Ultras ja siellä se pieni on. Viikkoja vastasi oikein. Ja sydän äänetki kuunneltiin. Miehen kanssa molemmat herkistyttiin. 🥹🥹 Voi että. Meidän pieni. Vaikea tätä on todeksi uskoa. 🥹😍 Ultrassa kertoi että sormi on suussa. 🥹🥹
20.12 on sitten se NT ultra.

Mulla oli tänään se lääkäri. Ultras ja siellä se pieni on. Viikkoja vastasi oikein. Ja sydän äänetki kuunneltiin. Miehen kanssa molemmat herkistyttiin. 🥹🥹 Voi että. Meidän pieni. Vaikea tätä on todeksi uskoa. 🥹😍 Ultrassa kertoi että sormi on suussa. 🥹🥹
20.12 on sitten se NT ultra.
Varmasti ihana oli nähdä ja kuulla pieni 😍 mä en oo vielä kuullut muuta kuin kotidopplerilla mutta en oo satavarma onko ne vauvan sykkeet vai mun, oletan olevan vauvan kun tasan yhdestä kohtaa vain kuuluu mutta en oikeasti tiedä onko 😅

Mulla oli tänään nt-ultraa varten verikokeet ja samalla kilpirauhaskontrolli. Omakannasta kävin kurkkiin niin kilpparin tulokset tullu ja nyt on taas viitteissä 🙏🏼

Hauska että meillä on samana päivänä tuo nt ultra 🙈 alkanu seki jännittää ihan hirveesti 😮‍💨

Oon pohtinut yhtä asiaa, oliskohan jollain jotain tietoa tähän 🙈

Eli ultrissa aina on ollut tasan 1 päivän heitto, eli aina on tavallaan 1 päivän jäljessä sikiön koko ja niiden mukaan la olisikin 3.7.2025 vaikka OYSin tietojen mukaan la on 2.7.2025. Vikat menkat alkanut 26.9., punktio 9.10. ja alkion siirto (5 päiväinen) 14.10. Sovellukset antaa menkoista laskettuna myös tuon 3.7. lasketun ajan kuten myös jokainen ultra tähän asti. Mutta alkion siirrossa sain lomakkeen jossa lukee la 2.7.

Ei siis käytännössä mitään merkitystä, mut ihmettelen mistä tuo ero tulee 😅

Takaisin