kurjenmiekka
Jostain jotain jo tietävä
Mulla oli kaikilla neljällä kierroksella 6-8 follikkelia ja kuusi munasolua (tai no, viimeisellä olisi varmaan ollut, jos kaikki rakkulat olisi saatu punktoitua), joista joka kerta kaksi kypsää. Joka kerta 1-2 jäi hedelmöitymättä tai oli epäkelpo, eli aina max. 1 alkio. Kolme tuoresiirtoa tehtiin, joista viimeinen tänään rv 9+0. Koko ajan oli oikeastaan maksimilääkitys, ensin 300 iu Gonal-F, sitten 300 iu Menopur ja yksityisellä sitten 350 iu Pergoveris (julkisella ei saanut yli 300 annoksia). Tulos ei siis muuttunut lääkityksellä mihinkään. Kahden vikan kierroksen ajan olin DHEA-kuurilla. Mulla oli hommaan lähtiessä AMH muistaakseni 0,66 ja ikää nyt 38. Meillä siis ensisijaisesti male factor infertility ja neljännellä kierroksella yksityisellä tehtiin PICSI (julkisella pelkkä ICSI).Punktio ohi ja kaikki meni kyllä super hyvin. Voisin jopa sanoa, että oli kivuton kokemus Lääkkeet toimi tosi hyvin, vain puudutuksessa tuntui aivan pientä epämukavuutta, mutta itse punktiosta en tiennyt mitään. Saalis vain oli surkea - 3 munasolua Kuitenkin rakkuloita oli ainakin se 7. Jos joltain löytyy kokemuksia vastaavasta tilanteesta, kuulisin mielelläni. Hedelmöittyikö mitään, muutettiinko lääkitystä / kaavaa seuraavalle kierrokselle ja oliko vaste parempi? Myöhään huomeniltapäivällä saadaan kuulla hedelmöittyikö mitään. Torstaina tuoresiirto jos siirrettävää.
Ihan valtavasti tsemppiä sulle, älä luovu toivosta. Tai paraskin minä sanomaan, luovuin toivosta oikeastaan jo ennen neljättä kierrosta, mutta kolmas tuoresiirto toden sanoi!