Tsemppiä stressin keskellä! Itsekin stressasin kaikkea mahdollista, mm onko infektiolabrat kunnossa varmasti, mutta kyllä ne siellä polilla pitävät huolen, että kaikki on kunnossa.Soitin polille, hän soitti kyssiin ja siellä näkyi miehen tulokset luojan kiitos. Olen stressannut niin paljon eilen ja yöllä, että tuskin mitään follikkeleja on enää nähtävissä pe uä:ssä... Ihmettelen omaa gonal-f annostusta (200iu hoidon läpi), koska minun amh tulos oli viimeksi 0,2 (eli surkein mahdollinen, täytän 34v tänä vuonna) ja jos sinullakin pupsis on suurempi annos vaikka sinun amh on kuitenkin viitteissä. Afc ollut mukamas aina normaali, amh:ta ei ole ymmärretty testata aiemmin minulta.
Ei ole ihan 100% varmaa tietoa, mutta minulla on käsitys, että juuri lyhyt kaava on paras matalalla AMHlla. Koska pitkän kaavan munasarjojen alasajo saattaisi toimia liian hyvin ja jättää munasarjat lepotilaan ja vaikeasti herätettäviksi. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
Jos vain pystyt, luota. Täällä keskustelupalstalla monelle on tehty eri tavalla (eri mittaisena ja eri annoksilla Jne) hoito, mutta se on juuri sitä, että tilanne katsotaan yksilöllisesti. Ja kun alkioiden siirtopäiviä esim lasketaan eri tyyleillä, niin tasaisesti kaikista tyyleistä plussia on täällä tullut.