K
Karhumuori
Vieras
Virallinen testi päivä ja piinäpäivät ohi! 3+ viikkotestistä hyvin on pallero pysynyt kyydissä. Ehkä kohta uskaltaa edetä niinkin pitkälle, että luo tänne ihka oikean käyttäjätunnuksen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virallinen testipäivä RV 4+2 ja testi näyttää tältä. Olisipa viivat olleet yhtä vahvoja, niin olisi luottavaisempi olo.
Siis todella hyvälle näyttää paljon onnea ja tarrsukkia matkaanVirallinen testipäivä RV 4+2 ja testi näyttää tältä. Olisipa viivat olleet yhtä vahvoja, niin olisi luottavaisempi olo.
Siis todella hyvälle näyttää paljon onnea ja tarrsukkia matkaan
Näyttää kyllä tosi hyvältä tuo viiva. Tsemppiä raskauteen!Virallinen testipäivä RV 4+2 ja testi näyttää tältä. Olisipa viivat olleet yhtä vahvoja, niin olisi luottavaisempi olo.
Kyllä siinä on haamuviivaHei vaan kaikille!
Vihdoin uskaltauduin ihan kirjoittamaan tänne monen vuoden taustalla seuraamisen jälkeen.
Olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa monen vuoden ajan ja nyt menneenä syksynä pääsimme lapsettomuushoitoihin. Aloitimme suoraan IVF:n icsillä, kun tutkimuksista selvisi että miehellä on vähän siittiöitä.
Irroituspiikki Ovitrellen laitoin sunnuntaina 19.11. Meillä oli punktio tiistaina 21.11, josta saaliina 3 kypsää munasolua, kaikki hedelmöittyyi, mutta yksi ei jaksanut jakautua sitten kolmantena päivä. Tuoresiirtoon pääsimme siis 2-päiväisellä alkiolla torstaina 23.11. Ja yhden 3-päiväisen alkion saimme siis pakkaseen.
Ohessa on linkki kuvaan, jossa tämän päiväinen päiväpissasta tehty testi. Olen viikonlopusta saakka testannut joka päivä ja ne ovat olleet täysin blankkoja. Ja nyt sain tällaisen, mikä linkistä löytyy.
Olen käynyt testiä vähän väliä katsomassa uudestaan että voiko olla?
https://aijaa.com/wQ7HXu
Milloin ajattelit jo aloittaa? Täällä jännätään mukana.Vieläkö olet jatkanut testailuja? Miten on lähteneet viivat tummumaan?
Itse täällä pohdin että miten teen testailujen suhteen.. aloittaisiko jo hyvissä ajoin vai malttaisiko odottaa testipäivään.. toisaaltahan sillä ei ole mitään merkitystä, koska raskaus joko alkaa tai ei..
Voi olla että oman mielenrauhan takia aloitan testailun jo aiemmin.. eipähän tule sitten niin suurta pudotusta jos testi nega.
Mä aattelin olla niin hurja että teen testin virallisena päivänä..eli ensi la Miten sinä meinasit aloitella?Milloin ajattelit jo aloittaa? Täällä jännätään mukana.
Oho!! taidan itsekin odottaa. Menkat sitten kertoo etukäteen jos menee vihkoon tämä yritys ennen testipäivää.Mä aattelin olla niin hurja että teen testin virallisena päivänä..eli ensi la Miten sinä meinasit aloitella?
Jes!! Mulla on kovat tulilääkkeet niin ei tuu menkat läpi.. eli testi paljastaa sit, miten käyOho!! taidan itsekin odottaa. Menkat sitten kertoo etukäteen jos menee vihkoon tämä yritys ennen testipäivää.
Mulla oli viime kerralla kovempi tuki, mutta silti tuli siitä läpi. Lääkärikin yllättyi. Nyt on miedompi käytössä. Luonnollinen kierto nyt kokeessa.Jes!! Mulla on kovat tulilääkkeet niin ei tuu menkat läpi.. eli testi paljastaa sit, miten käy
Ehkäpä, ainakin itse, yrittäisin ennen pistosta olla hoitopaikkaan yhteydessä etenkin elleivät tiedä sun menkkojen viivästymisestä... Ihan vain varmuuden vuoksi ettei mene turhan hankalaksi...Täällä on ollut joku kauhee masennuskausi meneillään, en oikee oo jaksanut kirjoitella edes mitään mutta seuraillut kyllä ryhmää oon! Mulla menkat viivästy viikolla, en tiiä mistä lie johtuu. Huomenna ois kp2 ja tarkoitus pistää ensimmäisen Gonal F annos. Jännittää ihan sikana.. Tää on yhtä jännitysnäytelmää kun ei mitään tietoa milloin joulutauko meidän hoitopaikassa on että kerkeekö edes alkion siirtoa tehdä ennen sitä vai miten kaikki menee.. sormet ristissä toivon et kerkeis ennen taukoja
Onnittelut plussanneille