IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Virallinen testipäivä RV 4+2 ja testi näyttää tältä. Olisipa viivat olleet yhtä vahvoja, niin olisi luottavaisempi olo. 🤔
 

Liitteet

  • IMG_20231129_072450.jpg
    IMG_20231129_072450.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 92
Hei vaan kaikille!

Vihdoin uskaltauduin ihan kirjoittamaan tänne monen vuoden taustalla seuraamisen jälkeen. :Slightly Smiling Face:

Olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa monen vuoden ajan ja nyt menneenä syksynä pääsimme lapsettomuushoitoihin. Aloitimme suoraan IVF:n icsillä, kun tutkimuksista selvisi että miehellä on vähän siittiöitä.

Irroituspiikki Ovitrellen laitoin sunnuntaina 19.11. Meillä oli punktio tiistaina 21.11, josta saaliina 3 kypsää munasolua, kaikki hedelmöittyyi, mutta yksi ei jaksanut jakautua sitten kolmantena päivä. Tuoresiirtoon pääsimme siis 2-päiväisellä alkiolla torstaina 23.11. Ja yhden 3-päiväisen alkion saimme siis pakkaseen.

Ohessa on linkki kuvaan, jossa tämän päiväinen päiväpissasta tehty testi. Olen viikonlopusta saakka testannut joka päivä ja ne ovat olleet täysin blankkoja. Ja nyt sain tällaisen, mikä linkistä löytyy.

Olen käynyt testiä vähän väliä katsomassa uudestaan että voiko olla? :Face Without Mouth::Face Without Mouth:

https://aijaa.com/wQ7HXu
 
Hei vaan kaikille!

Vihdoin uskaltauduin ihan kirjoittamaan tänne monen vuoden taustalla seuraamisen jälkeen. :Slightly Smiling Face:

Olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa monen vuoden ajan ja nyt menneenä syksynä pääsimme lapsettomuushoitoihin. Aloitimme suoraan IVF:n icsillä, kun tutkimuksista selvisi että miehellä on vähän siittiöitä.

Irroituspiikki Ovitrellen laitoin sunnuntaina 19.11. Meillä oli punktio tiistaina 21.11, josta saaliina 3 kypsää munasolua, kaikki hedelmöittyyi, mutta yksi ei jaksanut jakautua sitten kolmantena päivä. Tuoresiirtoon pääsimme siis 2-päiväisellä alkiolla torstaina 23.11. Ja yhden 3-päiväisen alkion saimme siis pakkaseen.

Ohessa on linkki kuvaan, jossa tämän päiväinen päiväpissasta tehty testi. Olen viikonlopusta saakka testannut joka päivä ja ne ovat olleet täysin blankkoja. Ja nyt sain tällaisen, mikä linkistä löytyy.

Olen käynyt testiä vähän väliä katsomassa uudestaan että voiko olla? :Face Without Mouth::Face Without Mouth:

https://aijaa.com/wQ7HXu
Kyllä siinä on haamuviiva 🙂 👍
 
Vieläkö olet jatkanut testailuja? Miten on lähteneet viivat tummumaan? 🤗💕

Itse täällä pohdin että miten teen testailujen suhteen.. 🤔 aloittaisiko jo hyvissä ajoin vai malttaisiko odottaa testipäivään.. toisaaltahan sillä ei ole mitään merkitystä, koska raskaus joko alkaa tai ei.. 🤷🏼‍♀️

Voi olla että oman mielenrauhan takia aloitan testailun jo aiemmin.. eipähän tule sitten niin suurta pudotusta jos testi nega.
Milloin ajattelit jo aloittaa? Täällä jännätään mukana. 😍
 
Täällä on ollut joku kauhee masennuskausi meneillään, en oikee oo jaksanut kirjoitella edes mitään mutta seuraillut kyllä ryhmää oon! Mulla menkat viivästy viikolla, en tiiä mistä lie johtuu. Huomenna ois kp2 ja tarkoitus pistää ensimmäisen Gonal F annos. Jännittää ihan sikana..🙈 Tää on yhtä jännitysnäytelmää kun ei mitään tietoa milloin joulutauko meidän hoitopaikassa on että kerkeekö edes alkion siirtoa tehdä ennen sitä vai miten kaikki menee.. sormet ristissä toivon et kerkeis ennen taukoja🤞
Onnittelut plussanneille❤️❤️
 
Täällä on ollut joku kauhee masennuskausi meneillään, en oikee oo jaksanut kirjoitella edes mitään mutta seuraillut kyllä ryhmää oon! Mulla menkat viivästy viikolla, en tiiä mistä lie johtuu. Huomenna ois kp2 ja tarkoitus pistää ensimmäisen Gonal F annos. Jännittää ihan sikana..🙈 Tää on yhtä jännitysnäytelmää kun ei mitään tietoa milloin joulutauko meidän hoitopaikassa on että kerkeekö edes alkion siirtoa tehdä ennen sitä vai miten kaikki menee.. sormet ristissä toivon et kerkeis ennen taukoja🤞
Onnittelut plussanneille❤️❤️
Ehkäpä, ainakin itse, yrittäisin ennen pistosta olla hoitopaikkaan yhteydessä etenkin elleivät tiedä sun menkkojen viivästymisestä... Ihan vain varmuuden vuoksi ettei mene turhan hankalaksi...
Plussatuulia sinulle aikanaan tulevaan siirtoon!
 
@Aaltokukka
Joo siis oon ollut sinne yhteydessä. Tietävät mun menkkojen myöhästymisestä ja vastasivat kun eilen laitoin kun menkat alkoivat että tänään saan lääkkeet aloittaa yms.. Jännittää siis että kerkeääkö tuoresiirron tehdä vai tehdäänkö myöhemmin PAS… Tähänhän tietysti vaikuttaa mikä lääkkeiden vaste on ja pistelläänkö 9 vai 12 päivää jne.. Anteeksi epäselvä kirjoitus, olisi pitänyt tuohon ekaan viestiin laittaa asiasta.. 🙈
Kiitos!
 
Kirjoittelinkohan tänne viimeksi kesällä, kun ivf:n tuoresiirrosta tuli varhainen keskenmeno. Se olikin lystiä, kun vuoto kesti kolme viikkoa, mutta onneksi tyhjeni hyvin ja hcg laski mun mielestä yllättävänkin nopeasti. Alkusyksystä oli vielä pas josta ei raskaus alkanut.
Olin vähän puulla päähän lyöty, kun lähtivät suunnittelemaan meille vielä neljättä kierrosta, kun olin jo asennoitunut siihen, että meidän hoitotaival oli tässä, enkä oikein ole jaksanut ajatella koko asiaa tässä välissä.
Mutta nyt on punktio takana, tuoresiirto tehty ja edellisten kertojen perusteella oon nyt vähän ihmeissäni, kun saatiin peräti kaksi blastoa pakkaseen. Tässähän alkaa melkein olla taas toiveikas.
 
Takaisin
Top