IVF/ICSI-HOIDOT 2022

@Iinesankka näkyy kyllä, toivotaan viivan vahvistumista!!😍 minkä ikäinen alkio teille siirrettiin?

@Mintsy no on ainaki vahva viiva!! Toivotaan parasta että pikkuinen pysyisi matkassa❤🤞

ON: täällä 4 pv ikäinen alkio siirretty tänään kyytiin ja piinapäivät alkakoot🥹 onko mitään vinkkejä miten vois tukea kiinnittymistä ja mitä kannattaa varoa? Terolutit mulla on tukena (ne ainaki väsyttää superisti) ja oon just jalat yrittänyt pitää lämpinä ja lämmintä juoda😁

@Iinesankka näkyy kyllä, toivotaan viivan vahvistumista!!😍 minkä ikäinen alkio teille siirrettiin?

@Mintsy no on ainaki vahva viiva!! Toivotaan parasta että pikkuinen pysyisi matkassa❤🤞

ON: täällä 4 pv ikäinen alkio siirretty tänään kyytiin ja piinapäivät alkakoot🥹 onko mitään vinkkejä miten vois tukea kiinnittymistä ja mitä kannattaa varoa? Terolutit mulla on tukena (ne ainaki väsyttää superisti) ja oon just jalat yrittänyt pitää lämpinä ja lämmintä juoda😁
5pöivänen siirretty :) kovin siirrossa labrantäti kehui hyväksi alkioksi ö.

Tsemppiä piinapäiviin! On kyl kamalat 😂

Okei, ihanaa! Oliko tää teidän eka siirto?
Tuuhan pistään kuvia kun testaat uudelleen!😊
Kiitos, sinne kans!😅
Joo on ensimmäinen :) pakkaseen jäi vielä 6pl ☺️ ensin piti olla tuoresiirto mut mulla oli amh jo alkuun yli viitteiden ja vaste lääkkeil oli nii korkee että odoteltii parit kuukautiset

Pientä vahvistumista ehkäpä. Pp5 ja alemmat molemmissa tän aamusia. Ylempi on 25mlU/ml testi joka on normalista ja alemmat pregcheck ☺️

Liitteet

• IMG_1187.jpeg
    IMG_1187.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 133
Kommentoin jo toiseenkin keskusteluun kun ei tiedä mihin voisi kirjoittaa. Aloitan ivf hoidot tammikuussa. Ekaksi lääkkeeksi sain synarelan minkä aloitan 31.12 ja sen jälkeen ovaleapin, onko kellään näistä kokemuksia? Kävin tänä vuonna neljässä inseminaatiossa mistä yksi raskaus mikä meni kesken. Käyn hoidot itsellisenä naisena. Monesko siirto teillä onnistui ja oliko lääkkeillä pahoja sivuvaikutuksia esim mielialaan yms.
Minulla kokemusta Synarelasta. Mun pahin oire siitä unettomuus ja päökipuilut. Vaikuttaahan se kokonaisvaltaisesti elämään kun on paineet hoidon onnistumisesta ja väsy unettomuuden vuoksi. Pitkävaikutteisesta melatoniinista ymmärsin hakea apua toisella kierroksella joten rohkeasti apuja käyttöön jos unettomuuden saat riesaksi. Myös pääkipuihin söin armotta Buranaa. Voit siis varautua ihan siihen ettet huomaa mitään missään, tai sitten on moninaisia oireita :) minä olen kerännyt oireiden kirjon ja kateellisena kuuntelen heitä jotka vähällä selviää.

Vähän omasta tilanteesta: meillä oli ivf alkusyksystä, ja vieläkään en ole päässyt ensimmäiseen siirtoon. Nyt kuitenkin sain käsittämättömät uutiset - meidän jatkoviljelyksen tuloksena on 6 blastoa!! Tunnelmat on erittäin ristiriitaiset, odotin 1-3 🤣 taas menee mahdollinen siirtoajankohta varmaankin pyhien päälle, joten jospa tammikuun lopussa päästäisiin tilanteeseen jossa ei osuisi viikonlopulle.

Olen hoitoihin todella väsynyt ja odottanut jopa että ”kun ne pari mitä ehkä saadaan on siirrettyä, tämä on sitten tässä”. Noh, ei ole 😳 että tällaista tulevaa vuotta tähän perheeseen 😳

Meidän 3 alkioista vaan yks selvis jatkoviljelyistä ja pääs pakkaseen… mua niin turhauttaa… 😭
Nyt myös iski pelko et mitä jos tästä siirretystä alkiosta ei raskaus ala, aiemmin oon ollut yllättävän optimistinen asian suhteen… on tää raskasta
Toivotaan että tämä on se superalkio joka jää kiinni ❤️

@Iinesankka
Toivotaan!!❤️😭

Mites sulla? Onko minkälainen vointi ollut?
Yöl tuli vähän rusehtavaa vuotoa mutta viivat näyttää kyl ihan hyvältä testeissä vaikka ei oo pitkä pidätysaika ollu. 🫣

Laitan liitteeks mun hienok päiväkirjan, saattaa olla parikin päivässä ku teen yövuoroja ni noi pidätysajat on mitä on. 😅 hieman etovaa oloa edelleen välillä.

Liitteet

• 9CEEC0E1-170F-4C53-A388-0474D30A011F.jpeg
    9CEEC0E1-170F-4C53-A388-0474D30A011F.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 122
@Iinesankka
Vuotohan on onneks alkuraskaudessa aika yleistä ja yleensä harmitonta. Hyvin viivat vahvistuneet! Onko sulla virallinen testipäivä millon?
Mun pitäs vielä viikko malttaa odottaa testipäivään, saa nähdä malttaako🙈

@Iinesankka
Vuotohan on onneks alkuraskaudessa aika yleistä ja yleensä harmitonta. Hyvin viivat vahvistuneet! Onko sulla virallinen testipäivä millon?
Mun pitäs vielä viikko malttaa odottaa testipäivään, saa nähdä malttaako🙈
Joo ja ei tullu paljoa ja ei oo yön jälkeen tullu enää mitään. Paitsi toi cyglonest sotkee kamalasti 😅

26.12 on virallinen eli ei montaa päivää!

@Iinesankka no hyvä!😍

On: mulla nyt pp5 ja tänään ollu semmosta menkkajuilintaa..🥴 onko kellää ollu vastaavaa? Olikoha tää nyt täs

Semmosta oli kun kiinnittyi ja pari päivää ainakin sen jälkeen vielä 😊🌈 keskenmenneiden alkuraskauksista en kyllä muista semmoista lievää menkkajuilintaa, miksiköhän alkionsiirrossa sitä oli 🤔

@Iinesankka no hyvä!😍

On: mulla nyt pp5 ja tänään ollu semmosta menkkajuilintaa..🥴 onko kellää ollu vastaavaa? Olikoha tää nyt täs
Mullakin ollut menkkajuilintaa ja tuli vielä rusehtavaa vuotoakin mut viivat vahvistunu hyvin. Kuitenkin jo 26.12 on virallinen testipvä.

Tällee tänä aamuna yövuoron jälkeinen testi. Mulla alkaa sellanen olo aina cyclonestin jälkeen

Liitteet

• 2139D039-E9A2-4AA1-9B9A-0BA374A96505.jpeg
    2139D039-E9A2-4AA1-9B9A-0BA374A96505.jpeg
    474.3 KB · Katsottu: 68
Takaisin