IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Onko kenelläkään onnistumisia 3pvn ikäisen alkion siirroista? Meillä siis enää jäljellä yksi 2pvnen(kasvatetaan 3pvn ikäiseksi siirtoon) niin hiukan huolettaa.. ekasta tämän ikäisestä tuli vaan negaa testiin. Blasto sentään edes yritti kiinnittyä... on hiukan huonot fiilikset tähän viimeiseen siirtoon 😏

Kyllä kolmepäiväisistä alkaa paljonkin raskauksia 🙂 Nykyään vaan viljellään aiempaa enemmän blastoiksi. Jos alkio on hyvä niin se tarrautuu kyllä minkä päivän ikäisenä vain 🙂
 
Onko kenelläkään onnistumisia 3pvn ikäisen alkion siirroista? Meillä siis enää jäljellä yksi 2pvnen(kasvatetaan 3pvn ikäiseksi siirtoon) niin hiukan huolettaa.. ekasta tämän ikäisestä tuli vaan negaa testiin. Blasto sentään edes yritti kiinnittyä... on hiukan huonot fiilikset tähän viimeiseen siirtoon 😏

Meidän esikoinen on kolmepäiväinen alkio. Otettiin siirtopäivää edellisenä päivänä sulamaan ja siirrettiin siis kolmepäiväisenä. Tsemppiä siirtoon 🩵
 
Onko kenelläkään onnistumisia 3pvn ikäisen alkion siirroista? Meillä siis enää jäljellä yksi 2pvnen(kasvatetaan 3pvn ikäiseksi siirtoon) niin hiukan huolettaa.. ekasta tämän ikäisestä tuli vaan negaa testiin. Blasto sentään edes yritti kiinnittyä... on hiukan huonot fiilikset tähän viimeiseen siirtoon 😏
Mä just tein viime viikkolla ensimmäinen positiivinen raskaus testi 2pvn siirroista :) se oli meidän 5PAS, ennen 3 - 5pvn ja yks 2pvn. Tsemppiä!
 
Onko kenelläkään onnistumisia 3pvn ikäisen alkion siirroista? Meillä siis enää jäljellä yksi 2pvnen(kasvatetaan 3pvn ikäiseksi siirtoon) niin hiukan huolettaa.. ekasta tämän ikäisestä tuli vaan negaa testiin. Blasto sentään edes yritti kiinnittyä... on hiukan huonot fiilikset tähän viimeiseen siirtoon 😏
Meillä toinen muksu 2-päiväinen ja toinen 3-päiväinen. Meillä ei kasvatettu blastoja jostain syystä lainkaan 🤔
 
Moi,

Tulin pitkästä aikaa kirjoittelemaan tänne, kun nyt on hoidot taas aktiivisessa vaiheessa. Mulle tehtiin viime viikolla 3. munasolukeräys. Toisen IVF:n tuoresiirrosta saatiin v. 2021 terve lapsi syliin asti. Ikää mulla on jo 41 v. eli viime hetket yrittää omilla soluilla toista lasta.

Viikko sitten tehtiin 2 pv ikäisen alkion siirto. Tein tänään ensimmäisen testin RFSU:n herkällä testillä, jonka pitäisi näyttää raskaus jo 6 PV ennen kuin menkat myöhässä. Yllätyin kuinka selkeä viiva tuli testiin. Nyt on irrotuspistoksesta kulunut 11 pv. Voikohan tuo viiva olla jäänteitä irrotuspiikistä? Pistin myös Gonapeptylin alkionsiirron jälkeen tukemaan kiinnittymistä, mutta sen ei kai pitäisi aiheuttaa positiivista testitulosta. Laitan vielä kuvan tähän. Mitä mieltä olette?

Teitkö tänään toista testiä?😍
 
Tein, mutta niitä ei voi verrata keskenään, koska tänään tein ei-herkän testin, kun noita herkkiä ei ollut kotona. Kyllä tänäänkin tuli testiin punertava vaalea viiva. Toivoa on :smiling-eyes:

Vieläkö olet jatkanut testailuja? Miten on lähteneet viivat tummumaan? 🤗💕

Itse täällä pohdin että miten teen testailujen suhteen.. 🤔 aloittaisiko jo hyvissä ajoin vai malttaisiko odottaa testipäivään.. toisaaltahan sillä ei ole mitään merkitystä, koska raskaus joko alkaa tai ei.. 🤷🏼‍♀️

Voi olla että oman mielenrauhan takia aloitan testailun jo aiemmin.. eipähän tule sitten niin suurta pudotusta jos testi nega.
 
Vieläkö olet jatkanut testailuja? Miten on lähteneet viivat tummumaan? 🤗💕

Itse täällä pohdin että miten teen testailujen suhteen.. 🤔 aloittaisiko jo hyvissä ajoin vai malttaisiko odottaa testipäivään.. toisaaltahan sillä ei ole mitään merkitystä, koska raskaus joko alkaa tai ei.. 🤷🏼‍♀️

Voi olla että oman mielenrauhan takia aloitan testailun jo aiemmin.. eipähän tule sitten niin suurta pudotusta jos testi nega.
Moikka,

Olen jatkanut testailua ja ollut hiukan huolissani, kun viivat tummuu niin hitaasti.
Mä olen jokaisen alkionsiirron jälkeen aloittanut testailun tosi aikaisin. En ole pystynyt millään odottamaan viralliseen testipäivään. Oon perustellut itselleni aikaista testausta samoin kuin sä eli ei tulisi niin suurta pudotusta testipäivänä, jos testi on neg.

Laitan tähän vielä tältä aamulta testin (RFSU:n testi). Viralliseen testipäivään on aikaa vielä 2 pv.

Tsemppiä piinailuun ja kerro, jos päätät jo testaillla. Täällä pidetään peukkuja pystyssä 🙂
 

Liitteet

  • IMG_20231127_074759.jpg
    IMG_20231127_074759.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 74
Moikka,

Olen jatkanut testailua ja ollut hiukan huolissani, kun viivat tummuu niin hitaasti.
Mä olen jokaisen alkionsiirron jälkeen aloittanut testailun tosi aikaisin. En ole pystynyt millään odottamaan viralliseen testipäivään. Oon perustellut itselleni aikaista testausta samoin kuin sä eli ei tulisi niin suurta pudotusta testipäivänä, jos testi on neg.

Laitan tähän vielä tältä aamulta testin (RFSU:n testi). Viralliseen testipäivään on aikaa vielä 2 pv.

Tsemppiä piinailuun ja kerro, jos päätät jo testaillla. Täällä pidetään peukkuja pystyssä 🙂

Minusta tuo viiva näyttää hyvälle jos kerran ei ole vielä edes testipäivä menossa 😊🤗 Kyllä se siitä vahvistuu joka päivä ja se on tärkeintä 😊

Tänään otetaan pakkaspallero sulaa..jospa selviää huomiseen siirtoon.. ja toivon mukaan vielä hyyyvin pitkään elämään 🥲🥰
 
Moikka,

Olen jatkanut testailua ja ollut hiukan huolissani, kun viivat tummuu niin hitaasti.
Mä olen jokaisen alkionsiirron jälkeen aloittanut testailun tosi aikaisin. En ole pystynyt millään odottamaan viralliseen testipäivään. Oon perustellut itselleni aikaista testausta samoin kuin sä eli ei tulisi niin suurta pudotusta testipäivänä, jos testi on neg.

Laitan tähän vielä tältä aamulta testin (RFSU:n testi). Viralliseen testipäivään on aikaa vielä 2 pv.

Tsemppiä piinailuun ja kerro, jos päätät jo testaillla. Täällä pidetään peukkuja pystyssä 🙂

Luulen että toisen merkkisellä testillä (esim pc) saisit jo paljon tummempaa viivaa. Toivotaan että viivat jatkaa tummumistaan ❤️ mikä dpo nyt?
 
No siihen nähden tosi hyvä! Katso bbt ketjusta toisen tekemät testit, siellä pari rfsu testiä sekä toista testiä, taisi olla samat dpot.

Ei tietenkään tarvitse vertailla, kaikilla tummuu eri tahtiin. Mutta hänellä oli ihan samanlainen testiviiva dpo 14 :) bbt ketjusta plussanneet ketjussa
 
Moikka,

Olen jatkanut testailua ja ollut hiukan huolissani, kun viivat tummuu niin hitaasti.
Mä olen jokaisen alkionsiirron jälkeen aloittanut testailun tosi aikaisin. En ole pystynyt millään odottamaan viralliseen testipäivään. Oon perustellut itselleni aikaista testausta samoin kuin sä eli ei tulisi niin suurta pudotusta testipäivänä, jos testi on neg.

Laitan tähän vielä tältä aamulta testin (RFSU:n testi). Viralliseen testipäivään on aikaa vielä 2 pv.

Tsemppiä piinailuun ja kerro, jos päätät jo testaillla. Täällä pidetään peukkuja pystyssä 🙂
Mulla ei ton tummempaa viivaa tullut missään vaiheessa ja vauva nyt 10kk 😄
 
Bbt tarkoittaa aamulämpöjen mittaamista :) mut ei tarvi etsiä, samanlainen viiva siellä kuitenkin ku sulla 😊😁

Ok. Itse en oo tuota aamulämpöjen mittaamista koskaan kokeillut vuosien yrityksen aikana. Mulla on Oura, joten sieltä seurailen lämpöjä. Huomaa kyllä, että lämmöt nousee korkeammalle kun on Cyclogest käytössä verrattuna luomukiertoon.
 
Takaisin
Top