IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Piti ihan tarkistaa, niin jokaiseen kolmeen stimulaatioon mulle on kirjoitettu Gonapeptyl. Toisen hoidon lääkitys vaan suunniteltiin yksityisellä, mutta lopulta toteutettiin julkisella, kuten muutkin hoitokierrokset.
Ja hoidot meillä siis Jyväskylässä Novassa (ent. Keski-Suomen keskussairaala).

@Harmi89 Toivottavasti saatte hyvän ja laadukkaan saaliin! 🌈❤️🍀 Täällä jännitetään mukana ❣️

Oma tilanne on se, että Synarelaa olen nyt suihkutellut kaksi viikkoa. Viime yönä tuli selvä kuuma aalto. Väsymys ja alakulo painavat myös, mutta enimmiltä päänsäryiltä olen onneksi välttynyt. Huomenna on munasrjaultra.

Onko täällä kellään tietoa, suositellaanko Procrenin pistämiseen jotain tiettyä kellonaikaa? Mihin aikaan täällä muut on sen pistäny? Heti aamusta vai kunhan jossain välissä kp 21 aikana? Mulla pääsiäisen reissut tahtoo tuottaa vähän haasteita.

Onko täällä kellään tietoa, suositellaanko Procrenin pistämiseen jotain tiettyä kellonaikaa? Mihin aikaan täällä muut on sen pistäny? Heti aamusta vai kunhan jossain välissä kp 21 aikana? Mulla pääsiäisen reissut tahtoo tuottaa vähän haasteita.

Siihen ei ajalla niin väliä, kiertopäivä vaan on tärkeä. Itse kävin sen Tilkassa laitattamassa ja olikohan se aika joskus 09.30 aamulla.

@Harmi89 Olet ollut tänään mielessä, miten menee? ❤️🌈
Kiitos kysymästä, eilen tosiaan oli punktiopäivä, joka toi hyviä uutisia! ☺

Saaliiksi saatiin 20 follia, joista 11 sisälsi munasolun! Siis ihan huippusaalis meille!!!
(Eka ivf: 3 follia -> 1 munasolu,
Toinen ivf: 9 follia -> 3 munasolua )
Tänään biologi soittelee aamupäivällä, että miten hedelmöittymisen kanssa on käynyt. Ja nyt mennään sitten icsi menetelmällä..

Kiitos kysymästä, eilen tosiaanmHys oli punktiopäivä, joka toi hyviä uutisia! ☺

Saaliiksi saatiin 20 follia, joista 11 sisälsi munasolun! Siis ihan huippusaalis meille!!!
(Eka ivf: 3 follia -> 1 munasolu,
Toinen ivf: 9 follia -> 3 munasolua )
Tänään biologi soittelee aamupäivällä, että miten hedelmöittymisen kanssa on käynyt. Ja nyt mennään sitten icsi menetelmällä..
Mahtava määrä! 🤩😍 Peukut pystyssä että mahdollisimman moni on hedelmöittynyt!

Vau miten hyviä uutisia!! Ihanaa että heikompien hoitokierrosten jälkeenkin on toivoa suuremmista saaliista. Mitä sulle muutettiinkaan tähän kiertoon?
Muuten oli lääkitykset samat ku viime hoidossa (paitsi itse vähän luvattomasti kikkailin niiden kanssa 🤫)...
Ivf vaan vaihdettiin Icsiin, mutta sehän nyt ei toisaalta vaikuttanut itse punktiosaaliiseen.

Minuu kiinnostaa kyllä myös vähän, et mikä sai sut kikkailemaan? 😁 mahtava saalis kyllä!
No siis mietin jo edellisen hoidon kohdalla, että vaste tuohon kaksoishormooniin oli aika nihkeä ja solut kasvo ihan tosi hitaasti.
Ja koska olin huomannu, että niissä pistoskynissä on "ylimääräistä", niin päätin pistää kaikki menemään korkojen kera.
Hitaastihan nuo follit kasvoi edelleen, kun punktiokin oli vasta kp18, mutta en uskalla edes kuvitella mitä olis taas tapahtunu, jos en olis pistäny isompaa annosta... 😬 (Ja mulle kyllä jäi vieläkin sitä Pergoveristä jääkaappiin sekä reseptille.)

14 päivää pistin siis Pergoveristä menemään ja 11 päivää fyremadelia. Eli minun käsittääkseni aika kauan vs. monet muut. 🤷‍♀️

Mietin vaan, että uskaltaisinkohan joskus kertoa lääkärille tekosistani.. Jos siitä joskus olis hyötyä jollekulle muulle? Kun taitaa tuo määrätty 300iu/pv olla aika maksimi, mitä määrätään..
Ehkä sitten, jos saadaan myös vauva syliin tästä "kokeesta". 🙏

Takaisin