Suosittelen kans Ubiqinonia ottamaan heti vaan. Söin sitä 3kk ennen 2.IVF:ää, kun 1.IVF:stä tuli kyllä 12 solua, mutta vaan 1 blasto lopuista viidestä, kun niitä jatkoviljeltiin. Parannus 2.IVF:ään: soluja 10, mutta 6 blastoa. Ja mulla ikää 41-42 noiden IVF:ien aikaan. (mun AMH 2,8 41 vee)
Mä olen syönyt vaan Tolosen Ubiqinonia, sekää 100mg tai 200mg päivittäin, kumpaa on sattunut ostokerralla apteekissa olemaan. Jos on ollut isompaa annosta, olen ostanut sitä.
Mä olen syönyt vaan Tolosen Ubiqinonia, sekää 100mg tai 200mg päivittäin, kumpaa on sattunut ostokerralla apteekissa olemaan. Jos on ollut isompaa annosta, olen ostanut sitä.
lääkäri ei kyllä huijannu kun sanoi että se neula on tylsä, ja jäi kirveltämään pistoskohtakin. No toivottavasti näitä ei tarttis kauhean montaa pistää…
en ehdi nyt etsiskeleen kaupungilta, joten tilasin verkkokaupasta.. Toivottavasti tää tuote oli hyvä valinta:angelic:

ensinnäkin kuinka turvonneelta on "normaalia" tuntua, eli nyt kun on kp7 mulla on jo sellainen olo että alavatsa on täysi (ei siis tunnu mitenkään pahalta, mutta huomaa että folleja on enemmän), eli kuuluuko tällaista olla? ja jos siellä on kymmeniä folleja niin minkälainen fiilis siinä on just ennen keräystä? toiseksi, onks teille annettu jotain ohjeita liikunnan suhteen ennen keräystä? et onko sallittua ja suositeltua harrastaa ja kuinka pitkälle ja kuinka kovaa? kaikki on tietty suhteellista, mut ois kiva kuulla kokemuksia, kun unohdin tästä eilen kysyä.

Toinen koronapiikki on ehdottoman tärkeä ottaa vaikka raskaus jatkuu, koska raskaanaolevat on niin korkeassa riskissä joutua sairaalaan ja saada se vakava muoto. Kaikki tutkimukset jo puoltaa rokotteen ottamista raskaana, missä vaiheessa tahansa.
se indikoi ongelmia.
Nyt on varmaan kyyneleet loppu ja analyyttinen ja järkevä minä ottaa taas yliotteen..