1haaveissa<3
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tänään tuli infoa alkiodiagnostiikasta ja meidän toisen ivf/icsi kierroksen tulos oli kans et kaikki oli sekundaa.
Meille heitettiin ilmaan joko tai. Julkisen kautta saadaan enään ykai hoitokerta eli joko kokeillaan mun omasta kierrosta vielä yksi ivf/icsi tai lähetään lahjoitusmunasoluilla liikkeelle.
Tiedän en oo tänne kirjoitellu hirveästi, mut oon seurannu teidän edistymistä, elämistä, onnistumisia ja pettymyksiä.
Nyt tuli niin iso päätös eteen et munki oli pakko kirjoittaa tänne. Meillä on vko aikaa miettiä kumpaan lähetään.
Anteeks sekava kirjoitus ja omanapailu, mut yritän edelleen selvittää päätä pettymyksen ja pommin jäliltä.
Meille heitettiin ilmaan joko tai. Julkisen kautta saadaan enään ykai hoitokerta eli joko kokeillaan mun omasta kierrosta vielä yksi ivf/icsi tai lähetään lahjoitusmunasoluilla liikkeelle.
Tiedän en oo tänne kirjoitellu hirveästi, mut oon seurannu teidän edistymistä, elämistä, onnistumisia ja pettymyksiä.
Nyt tuli niin iso päätös eteen et munki oli pakko kirjoittaa tänne. Meillä on vko aikaa miettiä kumpaan lähetään.
Anteeks sekava kirjoitus ja omanapailu, mut yritän edelleen selvittää päätä pettymyksen ja pommin jäliltä.

jeejeejee nyt toivotaan ovulaatiota oikealle päivälle ja ekaan PASsiin

Aivan ihana ja ymmärtäväinen!
punktion jälkeen sammuin saman tien kun sänkyyn pääsin puoli 11 ja heräsin yhdeltä oksetukseen. Kyökin ja kyöläsin ilmaa, päässä heitti ja olin sinertävän harmaa... Meidät ohjattiin osastolle ja päästiin lähtemään vasta illalla myöhään pois kun pahoinvointi hellitti. Sain 4-5litraa nestettä suonensisäisesti, jotta menis edes nesteitä sisään. Kirjasivat tietoihin että ei enää ikinä sitä lääkettä mulle, kun kroppa reagoi siihen niin vahvasti.
Onnea