Aamuvirkku
Satasella mukana keskusteluissa
Täällä myös aika synkissä vesissä menty viime päivät. Pääosin syytän tätä paskaa fyysistä oloa, jotenkin on vaikea nähdä missään mitään hyvää kun punktion jälkeen ei ole mainittavaa edistystä olotilassa tapahtunut + stressaa meneekö eka PAS vasta elokuulle kierron & kesätauon takia. Blaaaaah. Hyperin piikkiin fyysiset ongelmat mitä ilmeisemmin ei mene vaan vmäisen ystäväni endon. Jotenkin alkoi sapettaa kun lääkäriä ei minun vointi kiinnostanut yhtään puhelimessa nyt kun totesi että hyperi ei näytä ottavan tulta alleen ja vaara ohi. Itselle tämä ei ole ollenkaan niin yksiselitteistä sillä tämä helvetillinen turvotus ja kivut estää normaalin elämän enkä ole stimulaation puolesta välistä tähän hetkeen käytännössä voinut muuta tehdä kuin pötkötellä. Ihan vaan ymmärtäväinen asenne ja pieni sympatia olisi hänen taholtaan riittänyt, mutta ei niin ei.
Aloin tässä miettiä kun alkioista en ole saanut muuta tietoa kuin sen että pakkasessa blastoja x 6 ja kaikki meidän alkiot viljeltiin lähtökohtaisesti blastoiksi asti eikä mitään edes ajateltu pakastaa aiemmin, että mikä on logiikka sen suhteen että tehdään näin vrs. pakastetaan jotain jo aiemmin? en saanut tähän mitään muuta vastausta kuin että yksilökohtaista. Mutta mitkä on ne tekijät jotka siihen vaikuttavat? Jäin itse miettimään sitä, että jos kerran blastoksi viljelemällä pyritään karsia elinkelpoiset esiin, niin miksi kaikille ei sitten tehdä niin jotta vältyttäisiin turhilta siirroilta ja erityisesti pettymyksiltä joita ei soisi kenenkään käyvän jatkuvasti tässä hommassa läpi kun on ihan riittävän raskasta puuhaa muutenkin.
Aloin tässä miettiä kun alkioista en ole saanut muuta tietoa kuin sen että pakkasessa blastoja x 6 ja kaikki meidän alkiot viljeltiin lähtökohtaisesti blastoiksi asti eikä mitään edes ajateltu pakastaa aiemmin, että mikä on logiikka sen suhteen että tehdään näin vrs. pakastetaan jotain jo aiemmin? en saanut tähän mitään muuta vastausta kuin että yksilökohtaista. Mutta mitkä on ne tekijät jotka siihen vaikuttavat? Jäin itse miettimään sitä, että jos kerran blastoksi viljelemällä pyritään karsia elinkelpoiset esiin, niin miksi kaikille ei sitten tehdä niin jotta vältyttäisiin turhilta siirroilta ja erityisesti pettymyksiltä joita ei soisi kenenkään käyvän jatkuvasti tässä hommassa läpi kun on ihan riittävän raskasta puuhaa muutenkin.