Vauvantuoksuiset terveiset myös minulta, en kauaa ehtinyt tänne kirjoitella vaikka yritystä kestikin kauan ennen plussaa. Silti käyn edelleen lukemassa kuulumisianne säännöllisesti. PAS-tyttömme on nyt 5 vkoa vanha ja täydellinen
Tuosta polyyppiasiasta, mulla löytyi myös polyyppi kohdusta IVF-esitutkimuksissa, mutta koska se oli alle 1 cm kokoinen niin ei lähdetty poistamaan. Aiemmin missään ei oltu sellaista huomattu, vaikka takana 4 inseminaatiota kuitenkin vain hieman aiemmin. Olen kuullut että polyypit voivat vaikeuttaa raskautumista mutta ei sitten vaikuttanut lopulta mun kohdalla.
Plussarikasta kesää tänne!
Tuosta polyyppiasiasta, mulla löytyi myös polyyppi kohdusta IVF-esitutkimuksissa, mutta koska se oli alle 1 cm kokoinen niin ei lähdetty poistamaan. Aiemmin missään ei oltu sellaista huomattu, vaikka takana 4 inseminaatiota kuitenkin vain hieman aiemmin. Olen kuullut että polyypit voivat vaikeuttaa raskautumista mutta ei sitten vaikuttanut lopulta mun kohdalla.
Plussarikasta kesää tänne!
Mahtuuko tänne mukaan kirjoittelemaan?
Olen ollut myös tuolla raskaaksi -21 -ryhmässä, mutta meillä on jonkinverran haasteita matkassa.
Meillä on ennestään yksi ivf-aikuinen lapsi, jota edelsivät parin vuoden lapsettomuushoidot, ja useita varhaisia keskenmenoja.
Nyt meillä olisi toinen toiveissa, mutta ikää on ehtinyt tulla tässä jo reippaasti lisää. Luomuna ei ole toistaiseksi onnistanut alun korkeista toiveista huolimatta.
Siirryimme takaisin hoitoihin, ja tutkimuksissa minulta löydettiin kohdusta polyyppi, jonka poistamista nyt odottelen. PAS-siirtoon pääsemme vasta sitten syksyllä sulun jälkeen, edellyttäen että mun kohtuleikkaus menee hyvin.
Yritys jatkuu kuitenkin luomuna, lienee sitten toivoa tai ei... Kiva jos pääsen mukaan kirjoittelemaan, ja tsemppiä kaikkien tilanteisiin!