IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kissankäpälä lupaavalta kuulostaa :happy:

Pikaiset päivitykset kun kävin inssiä ennen folliultrassa ja kysyin kortisonin käytöstä; lääkäri sanoi että enemmän ei suositella nykyääm, mutta joillekin siitä on hyötyä ja joillekin haittaa. Enemmän käytetään ivf hoitojen yhteydessä ja ehkä vasta sitten kun ei ole onnistunut ilman kortisonia.

Ootteko hoidossa yksityisellä vai julkisella? Me puhuttiin (ollaan yksityisellä) tuosta myös klinikalla, että iän puolesta voisi periaatteessa tehdä vaikka toisen punktion heti perään.

Minä jännitin viimeksi sitä koronatestiä ja onneksi se oli negatiivinen ja päästiin maanantaina punktioon Saaliina 8 munasolua, vaikka alunperin ekassa ultrassa oli vain neljä ja lääkäri kysyi, että keskeytetäänkö koko toimenpide siihen. Onneksi jatkettiin, koska saatiin kuitenkin näin hyvä saalis. Lääkäri sanoi, että nyt ei voi tehdä aikataulun vuoksi pitkää viljelyä, vaikka se olisi ollut aiheellista. Viimeksi saatiin 6 munasolua, joista yksi kemiallinen ja yksi tuulimuna. Näistä tämänkertaisista 8:sta 7 hedelmöittyi ja kaikki jaksoivat tänne torstaille saakka. Lääkäri kertoi, että olivat ihan hyviä munasoluja - kaikki paitsi yksi olivat 8 soluisia ja yksi oli 7 soluinen. Mitä nämä solut kertovat teille?

Olen hyvin huojentunut tästä nyt. Tuoresiirto on siis tehty tänään ja 6 on pakkasessa. Lääkäri ehdotti, että jos tästä ei raskaus lähde niin sitten tehdään seuraava siirto lääkkeelliseen kiertoon ja sulatetaan osa/kaikki ja jatkoviljellään niitä blastoiksi.

Taas ollaan jännän äärellä!

Minä olen usein etänä mukana näillä lääkärinkäynneillä, kuten tänäänkin. Lopuksi sanoin, että nyt sitten vain piinailemaan kuten palstalla aina sanotaan. Tähän lääkäri kommentoi, että millä palstalla? MInä siihen, että lapsettomuuspalstalla IVF-puolella. Sitten lääkäri kyseli hieman, että mitä palstalla puhutaan yms. Sanoin, että yleensä kerrotaan missä vaiheessa kukin menee hoidoissa ja tsempataan toisiamme. Oikeastaan se tsemppaaminen on tärkeintä täällä ja myötäeläminen. Siihen lääkäri totesi, että on hyvä, kun on tätä vertaistukea, kun nämä ovat isoja asioita ja vaikea ihan kelle vaan lähteä sanoittamaan näitä tunteita. Mutta jotenkin hauskaa kertoilla lääkärille vau.fi:n palstasta :wink

Puoliso sai punktion jälkeen klinikalla Cafe Picnicin juustopatonkia, kahvia/teetä, keksejä ja olisiko siinä ollut vielä joku tuoremehu. Aikamoiset tarjoilut oli.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulta purjeisiin :Heartred

Kissankäpälä

Ihanaa kuulla, että teillä kääntyikin hoito vielä tosi positiiviseksi :happy: Ja hauskaa saada piinailuseuraa!!

Mulle siirrettiin juuri 3 päivänen 8 soluinen top-alkio (alkiopisteet 3.5, mikä kuulemma huippu, mutta en tajunnut siinä taas kysyä että mikähän ihme luikittelu näillä nyt on -ei ainakaan sama kuin mitä tällä palstalla aiemmin on esitelty, jossa luokka 1 olis paras??). No enivei, olen vaan niin onnellinen, että päästiin edes siirtoon, koska pelotti aika tavalla meidän solujen kohtalo...

Ja saatiin vielä 3 top alkiota pakkaseen, 2 vielä viljellään ja katotaan sitten miten niille lopulta käy. Nyt on niin onnekas olo, vaikka tiedostan, että tästä on vielä tosi pitkä matka siihen, että lapsen saisi joskus syliin asti. Tämä on vaan ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun uskallan oikeasti taas haaveilla äitiydestä (ja sen oon todennut, että jos tän lapsettomuuden keskellä tulee edes pieniä onnistumisia, niin niistä pitää iloita!).
Mahtavaa viikonloppua kaikille ja tsemiä omiin tilanteisiin, ootte todella tärkeä tuki!

Ihanaa kuulla, että teillä kääntyikin hoito vielä tosi positiiviseksi :happy: Ja hauskaa saada piinailuseuraa!!

Mulle siirrettiin juuri 3 päivänen 8 soluinen top-alkio (alkiopisteet 3.5, mikä kuulemma huippu, mutta en tajunnut siinä taas kysyä että mikähän ihme luikittelu näillä nyt on -ei ainakaan sama kuin mitä tällä palstalla aiemmin on esitelty, jossa luokka 1 olis paras??). No enivei, olen vaan niin onnellinen, että päästiin edes siirtoon, koska pelotti aika tavalla meidän solujen kohtalo...

Ja saatiin vielä 3 top alkiota pakkaseen, 2 vielä viljellään ja katotaan sitten miten niille lopulta käy. Nyt on niin onnekas olo, vaikka tiedostan, että tästä on vielä tosi pitkä matka siihen, että lapsen saisi joskus syliin asti. Tämä on vaan ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun uskallan oikeasti taas haaveilla äitiydestä (ja sen oon todennut, että jos tän lapsettomuuden keskellä tulee edes pieniä onnistumisia, niin niistä pitää iloita!).
Mahtavaa viikonloppua kaikille ja tsemiä omiin tilanteisiin, ootte todella tärkeä tuki!

Ihanaa, kyllä nyt on todella hyvät mahdollisuudet onnistua :love7

Henskukka
- diagnoosi 01/2019, miehestä johtuva hedelmättömyys
- 01/2020 hoitoihin hakeutuminen, lahjasiittiöt
- 3 krt. inssi: 05, 06 ja 07/2020, luovuttajan vaihto
- IVF lyhyt kaava 09/2020, kaksi alkiota pakkaseen
- 1. siirto (pas) 12/2020, plussa

Kosmos
-ICSI 2/17, pas 4/17 -> poika 1/18
-8 alkiota siirretty 5/19 alkaen -> 6/19 & 1/20 km, pakastin tyhjä
-2.ICSI suunnitteilla 2021

Ornament87
-2016 hoitoihin 1v yrittämisen jälk. , endometrioosidiagnoosi heti, miehellä kaikki ok
-ovulaatioinduktioita, letrozol kasvatteli endometrioomia
-kevät 2017 laparoskopia, nopeutetusti ivf:ään
-kesäkuu 2017 1.IVF, tuoresiirto, josta poika
-talvi 2020 PAS - nega
-talvi 2020 PAS - 2 alkiota ei selvinneet siirtoon
-kesä 2020 2.IVF tuoresiirto - > nega
-syksy 2020 2x PAS-siirrot > negat
-helmikuu 2021 3.IVF

Pupsis
- Yritystä 8/2017 alkaen
- 3 kiertoa Letrozol 2,5mg ja 3 kiertoa 5mg
- lähete hoitoihin 5/2018 suunnittelukäynti 8/2018
- 3 OI + inssiä 10/19-2/20. Endometrioosi epäily vahvistunut tänä aikana
- 1 IVF pitkä kaava 9-10/2020. 16 follia joista 4 munasolua, 3 kypsää, 2 hedelmöittyi.
- tuoresiisrto 10/2020 nega ja vakava hyperi josta viikon sairaalassa
- 1 (5pv) alkio pakkasessa, 12/20 PAS keskeytyi. Lääkkeellinen PAS tammikuussa 2021. Tämän jälkeen pakkanen tyhjä

Meegu
- ehkäisy pois ja yritys aloitettu 2015
- ovulaatioinduktio x3 - > negaa
- 1.IVF tuoresiirto (lyhyt kaava) 9/20 - > plussa - > km
- 1.PAS 11/20 blasto (luonnolliseen kiertoon) - > nega - > pakastin tyhjä
- 2.IVF tulossa alkuvuodesta

CherryRed
Ehkäisy jätetty pois 2017
- 1. IVF 5/2020: Tuoresiirto->nega
- 1. & 2. luonnol. kierto PAS: ->negat
- 3. lääkkeellinen PAS-> 11/2020 Plussa-> kkm 1/2021
- 2. IVF tulossa

Limppu
- Yritys aloitettu 5/2018
- Lähete 9/2019, ensikäynti 1/2020, hoitoon pääsimme 5/20.
- 3 OI + inssiä 5/20-10/20 -> neg
- IVF suunnittelu 3/21

Tammenterhotar
- Yritys aloitettu 6/2018 -> hoitoon hakeutuminen julkiselle reilun vuoden kuluttua, diagnoosi selittämätön
- 3 x ovulaatioinduktio + inseminaatio 6-10/2020 --> negoja kaikki
- IVF-suunnittelukäynti helmikuun lopussa.

jannn
-Yritys aloitettu 9/18
-Luomuraskaus ja km 3/19
-Kolmas inseminaatio -> plussa 12/20 -> kkm 1/21
-IVF-suunnittelukäynti 4/21

Carnation
-yritys aloitettu 5/19
-kolme inseminaatiota - > negaa
-IVF 9/20, tuoresiirto negatiivinen, kaksi blastoa pakastimeen
- 1. PAS 10/20 -> nega
-2. PAS 12/20 - > plussa, km 12/20
-toinen IVF 1/20

Stella01
- luomuvauva 2018
- ivf 08/20 vaihtui inseminaatioksi
- ivf 10/20 tuoresiirto nega, ei pakastettavaa
- ivf 01/21

Turri
- yritys aloitettu 7/2018
- 1 oi + 4 inssiä --> negaa
- 1. IVF 2/2021 --> tuoresiirto 3/21, pakkasessa 3

Marrukka
- ehkäisy pois 1/2018
- 4/2019 diagnoosi: male factor only
- 1. IVF syksy 2020: tuoresiirto ja Pas molemmat negoja
- seuraava suunnittelukäynti 3/2021

nninas_
-Aktiivista yritystä 12/12 lähtien sekä uudestaan 03/2018
-Osittaista tuubavikaa
-04/10 Tyttö
-1/16 KM
-11/17 Tyttö
-09/18 KU
-06/20 Ivf-suunnittelukäynti
-3/21 1.IVF

Mep
-Yritystä 5/17
-Hakeutuminen tutkimuksiin 6/18: Vasta-aineet + endo joka ei näy missään
-2x inssi kevät 19, molemmat negaa
-1.IVF 8/19, 13 munasolua, 11 kypsää, 7 alkiota, tuoresiirto 4pv, muut 5pv blastoja
-Kaikista siirroista kaksi kemiallista, loput negaa
-Endon hoitaminen pistoksilla syksy 2020
-Kohdunkaulan laajennus syksy 2020
-Tulossa 2.IVF 2/21

Benelobe
-Tutkimukset 5/19 endo diagnoosi
-1 ivf 11/19, 6 alkiota: tuoresiirto neg, 1 ja 2 pas nega
-3 pas plussa, myöhäinen km rv 17+4 12/20
-yksi alkio pakkasessa

Kefir90
-yritystä -14 vuodesta
-tutkimuksiin kevät -18, diagnoosina selittämätön
- 1IVF/ICSI kesä -19 saalis 2blastoa pakkaseen ja kummastakin nega.
-2 IVF 9/20. Saalis 2 alkiota. Tuoresiirto nega.
- 2/21 PAS nro 3. Testaus 11.3

Fliber
- PCOS diagnoosi 2013
- yritystä 8/17lähtien
- 8/20 KM
- 1. mini-IVF 02/21. Saalis 0 munasolua

Meibibeibi
- Yritystä 2018 alkaen
- tutkimukset 2019 ->selittämätön
- koronasulun jälkeen 2020 OI *4 ja yksi inssi
- 1.IVF 2/2021, jonka tuoresiirrosta varovainen plussa

Tuikku84
-1 lapsi oi.+inseminaatiolla 2019
-Toisen yritystä 8.2019
-oi.+inseminaatio x4 ,7-10.20, negat+viimeisimmästä hyperi tms.
-toinen munanjohdin poistettiin 1.21
-IVF- suunnittelukäynti 3.21

Myrtle
1. IVF 3/2020 -> ei tuoresiirtoa, 8 blastoa pakkaseen
1. PAS 5/2020 nega (mahdollinen kemiallinen, yhden päivän haamuviiva)
2. PAS 6/2020 nega
3. PAS 9/2020 nega
4. PAS 10/2020 nega
5. PAS 3/2021 piinapäivät

Jukkapalmu
-Yritystä 5/2019
-4x inseminaatio kevät/syksy 2020, kaikki negoja
-Ivf 12/2020, ei tuoresiirtoa, 3 blastoa pakkaseen
-1.Pas 2/2021, plussa mutta meni kesken.
-2. Pas 4/2021 ?

Sofia2016m
-Yritystä 6/2019
-Luomu plussa 12/2019, josta kkm 1/2020
-aukiolotutkimus 8/2020 - - >munatorvet tukossa
- 1. Ivf. 1/2021, 3 blastoa pakkasessa. Ei tuoresiirtoa
- 1.pas 4/2021?

Plussanneet
smoothie. (la 24.2.21)
Blanca (la 03/21)
Ilona-H (la 4.4.21)
Elevine (la 23.5.2021)
Smip (LA 21.5.2021)
Cvalda (la 5.6.2020)
Kanna (la 13.6.2021)
Nupo80 (la 29.6.2021)
Upunup (la 23.7.21)
Nabbs (la 28.7.2021)
Henskukka (la 11.9.2021)
Anselmiina_ (la 3.11.2021)

Ootteko hoidossa yksityisellä vai julkisella? Me puhuttiin (ollaan yksityisellä) tuosta myös klinikalla, että iän puolesta voisi periaatteessa tehdä vaikka toisen punktion heti perään.

Minä jännitin viimeksi sitä koronatestiä ja onneksi se oli negatiivinen ja päästiin maanantaina punktioon Saaliina 8 munasolua, vaikka alunperin ekassa ultrassa oli vain neljä ja lääkäri kysyi, että keskeytetäänkö koko toimenpide siihen. Onneksi jatkettiin, koska saatiin kuitenkin näin hyvä saalis. Lääkäri sanoi, että nyt ei voi tehdä aikataulun vuoksi pitkää viljelyä, vaikka se olisi ollut aiheellista. Viimeksi saatiin 6 munasolua, joista yksi kemiallinen ja yksi tuulimuna. Näistä tämänkertaisista 8:sta 7 hedelmöittyi ja kaikki jaksoivat tänne torstaille saakka. Lääkäri kertoi, että olivat ihan hyviä munasoluja - kaikki paitsi yksi olivat 8 soluisia ja yksi oli 7 soluinen. Mitä nämä solut kertovat teille?

Olen hyvin huojentunut tästä nyt. Tuoresiirto on siis tehty tänään ja 6 on pakkasessa. Lääkäri ehdotti, että jos tästä ei raskaus lähde niin sitten tehdään seuraava siirto lääkkeelliseen kiertoon ja sulatetaan osa/kaikki ja jatkoviljellään niitä blastoiksi.

Taas ollaan jännän äärellä!

Minä olen usein etänä mukana näillä lääkärinkäynneillä, kuten tänäänkin. Lopuksi sanoin, että nyt sitten vain piinailemaan kuten palstalla aina sanotaan. Tähän lääkäri kommentoi, että millä palstalla? MInä siihen, että lapsettomuuspalstalla IVF-puolella. Sitten lääkäri kyseli hieman, että mitä palstalla puhutaan yms. Sanoin, että yleensä kerrotaan missä vaiheessa kukin menee hoidoissa ja tsempataan toisiamme. Oikeastaan se tsemppaaminen on tärkeintä täällä ja myötäeläminen. Siihen lääkäri totesi, että on hyvä, kun on tätä vertaistukea, kun nämä ovat isoja asioita ja vaikea ihan kelle vaan lähteä sanoittamaan näitä tunteita. Mutta jotenkin hauskaa kertoilla lääkärille vau.fi:n palstasta :wink

Puoliso sai punktion jälkeen klinikalla Cafe Picnicin juustopatonkia, kahvia/teetä, keksejä ja olisiko siinä ollut vielä joku tuoremehu. Aikamoiset tarjoilut oli.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulta purjeisiin :Heartred

Kissankäpälä

Me ollaan hoidoissa yksityisellä, kun mun ikäisiä ei hoideta enää julkisella.
Tiedän saalis kuulostaa kyllä hyvältä. Noi alkiot vielä korjaileekin itseään jatkossa, niin teidän 7soluisesta voi hyvin tulla vielä blasto :) Mäkin olen puhunut meidän lääkärille että pääsen juttelemaan sellaisella foorumilla, missä muitakin lapsettomia ja/tai hoidoissa olevia. Oli kans mielissään että mulla on paikka missä jakaa kokemuksia ja saada tukea. Ihanaa piinailua teille ja plussaa testiin! <3

Mulla on maanantaina testipäivä, joku oli täällä samoissa menossa? Meinaa vähän tuhrutella jo, joten koetan olla asettamatta toiveita liian korkealle. Ajatuksella, että en voi enää tehdä mitään ennen testipäivää, odottaa vaan mikä tulos tulee.

Takana 3. IVF, josta hyperin riskillä tehtiin tuorealkionsiirto. Lääkäri ei suositellut tähän enää Gonapeptyliä kinnittymisen tueksi, vaan sanoi että se voisi liikaa taas stimuloida hyperiä.

Follikkeleja näkyi kolmosutrassa 27, ja munasoluja saatiin sitten 13, joista 8 hedelmöittyi. 7 jäi pakastimeen (5x1kpl ja 1x2kpl oljessa, paljon hyvälaatuisia siis). Kolmipäiväisinä oli siirto ja pakastus.

Kortisonista kyselin, mutta ei kuulemma ainakaan tähän tuoresiirtoon. Mahdollisesti voitaisiin kokeilla PAS-siirtoon, koska taustalla autoimmuunisairaus (endometrioosi), joka voisi hyvinkin sen matala-asteisen tulehduksen aiheuttaa. Kortisonista ei kuitenkaan ole tutkimuksissa löytynyt selvää hyötyä, vaan se voi olla myös haitaksi, meni ehkä vähän ohi että miksi. Siksi lääkärit eivät kortisonista suorilta oikein innostuneet.

Tsemppiä kaikille vaiheisiin, toivotaan ettei korona sotke suunnitelmia taas.

Mulla on maanantaina testipäivä, joku oli täällä samoissa menossa? Meinaa vähän tuhrutella jo, joten koetan olla asettamatta toiveita liian korkealle. Ajatuksella, että en voi enää tehdä mitään ennen testipäivää, odottaa vaan mikä tulos tulee.

Takana 3. IVF, josta hyperin riskillä tehtiin tuorealkionsiirto. Lääkäri ei suositellut tähän enää Gonapeptyliä kinnittymisen tueksi, vaan sanoi että se voisi liikaa taas stimuloida hyperiä.

Follikkeleja näkyi kolmosutrassa 27, ja munasoluja saatiin sitten 13, joista 8 hedelmöittyi. 7 jäi pakastimeen (5x1kpl ja 1x2kpl oljessa, paljon hyvälaatuisia siis). Kolmipäiväisinä oli siirto ja pakastus.

Kortisonista kyselin, mutta ei kuulemma ainakaan tähän tuoresiirtoon. Mahdollisesti voitaisiin kokeilla PAS-siirtoon, koska taustalla autoimmuunisairaus (endometrioosi), joka voisi hyvinkin sen matala-asteisen tulehduksen aiheuttaa. Kortisonista ei kuitenkaan ole tutkimuksissa löytynyt selvää hyötyä, vaan se voi olla myös haitaksi, meni ehkä vähän ohi että miksi. Siksi lääkärit eivät kortisonista suorilta oikein innostuneet.

Tsemppiä kaikille vaiheisiin, toivotaan ettei korona sotke suunnitelmia taas.

Meillä on myös ensi viikon alussa, mutta 5-päiväisen siirrosta on nyt jo 8 päivää ja negaa näyttää, joten en enää usko, että tilanne tässä muuttuu parissa päivässä. Mulla kyllä toi keltarauhaskuuri pitää vuodon poissa, mutta olo on kyllä ihan sellainen, että oma keltarauhastuotanto taisi jo loppua ja nyt mennään enää noilla lääkkeillä. Meillä oli nyt 2. ivf:n toinen pas (ja kaikenkaikkiaan neljäs pas) ja siis omaan kiertoon, jota tuettiin letroilla ja keltarauhashormonilla. Joku minulta kyselikin jo aiemmin viikolla, että oliko vielä pakkasessa alkioita, ja on siellä yksi blasto (ilmeisesti vähän kehnompi tai hitaampi, koska se meni myöhemmin pakkaseen kuin muut) ja kaksi 3-päiväistä.

Ihan ei samassa mee, mutta torstaina verikoe. Maanantaina olis ollu luomumenkkojen aika alkaa. En nyt ihan oo perillä, että tuleeko seuraava IVF-kierros heti tähän perään vai tuleeko välikierto.

Turnajaisväsymys alkaa vähän jo olla, kun vaikka minkälaista oiretta pukannut. Välistä siihen pisteeseen, että töistä pitänyt pois olla.

Minkälaisilla fiiliksillä te muut meette?

Ihan ei samassa mee, mutta torstaina verikoe. Maanantaina olis ollu luomumenkkojen aika alkaa. En nyt ihan oo perillä, että tuleeko seuraava IVF-kierros heti tähän perään vai tuleeko välikierto.

Turnajaisväsymys alkaa vähän jo olla, kun vaikka minkälaista oiretta pukannut. Välistä siihen pisteeseen, että töistä pitänyt pois olla.

Minkälaisilla fiiliksillä te muut meette?

Noi välikierrot tuntuu menevän vähän lääkärin ja hoidon mukaan. Kannattaa kysellä teidän lääkäriltä mitä hän on mieltä.

ON: Aloitin aamulla zumenonin ennakoimaan follin valikoitumista ens kierron hoitoon. Vähän jännää pukkaa, kun nyt alkaa täyttyä mahdollinen punktioviikko tärkeistä palavereista...pitäskö lopettaa niiden hyväksyminen?

Toi kortisonikeskustelu on kyllä jännä. Meidän lääkärin oli sitä vastaan koko 1IVF:n siirtojen ajan, mutta nyt kun on ilmaantunut endon oireita, niin tällä 2,kierroksella sanoi että voidaan koittaa pientä kuuria siihen siirron kohtaan. Ja vain sen matala-asteisen tulehduksen takia, mitä endo aiheuttaa. Muuten ei varmaan sitä mulle suostuis kirjottaan.

Noi välikierrot tuntuu menevän vähän lääkärin ja hoidon mukaan. Kannattaa kysellä teidän lääkäriltä mitä hän on mieltä.

ON: Aloitin aamulla zumenonin ennakoimaan follin valikoitumista ens kierron hoitoon. Vähän jännää pukkaa, kun nyt alkaa täyttyä mahdollinen punktioviikko tärkeistä palavereista...pitäskö lopettaa niiden hyväksyminen?

Toi kortisonikeskustelu on kyllä jännä. Meidän lääkärin oli sitä vastaan koko 1IVF:n siirtojen ajan, mutta nyt kun on ilmaantunut endon oireita, niin tällä 2,kierroksella sanoi että voidaan koittaa pientä kuuria siihen siirron kohtaan. Ja vain sen matala-asteisen tulehduksen takia, mitä endo aiheuttaa. Muuten ei varmaan sitä mulle suostuis kirjottaan.

Mullahan ois prednisonia kotona, mut en kyl uskalla itsekseni kokeilla :angelic: enkä tiedä millasia annoksia pitäis ottaa..varmaan jos moni ivf siirto menee pieleen niin saan lääkäriltä luvan kokeilla :dontknow
Kyllä lopettaisin paltsujen hyväksymisen :) vaikka mun työkaverit on joustavia niin nolottaa kun en tiedä ens viikolta mikä päivä joudun lähtee inssiin puolenpäivän aikaan :oops: punktiosta tietysti saikkua sit joskus ehkä jopa viikko..siirronkin jälkeen haluisin vapaata päivän pari :bag:

Mä suljin kalenterin täysin kp12-14 ja lisäks useamman aamupäivän mahdollisten ultrien ja siirron ajankohtina. Ja suosittelen tätä kyllä lämpimästi, jos vaan mahdollista. Mutta mulla tosiaan onneks helppo, kun pystyy ajoittamaan omat työt suht vapaasti ja tekeen tarvittaessa iltaa ja viikonloppua. Ainoa vaan, että vähän oli hankala sovitella paria asiakastapaamista tälle punktio/siirtoviikolle, sanoin vaan olevani tosi kiireinen, niin vaihtoehtoisia aikoja oli tarjolla hyvin vähän :rolleyes: ...ja luojan kiitos ei tullut (ainakaan vielä) hyperiä tmv. eli sairauslomaa en tarvinnut. Toki tarvittaessa sitten olisin jäänyt vaan saikulle.

Hellou!:hello oisin halukas hyppäämään mukaan tänne, mutta en tiedä että miten liittäisin tietoni tuonne ”ketjuun”:think005
Onko täällä joku joka osaa ne sinne näppärästi päivittää jos kirjailen ne tänne omaan ”päivitykseen”?

Muoks. Voin siis koittaa itsekin päivittää, jos joku voisi vinkata että miten, oon aika varovainen ”koneitten kanssa” kun tuppaan pistämään ne herkästi sekaisin. Puhelimella käyn täällä..

Muokattu viimeksi:
Hellou!:hello oisin halukas hyppäämään mukaan tänne, mutta en tiedä että miten liittäisin tietoni tuonne ”ketjuun”:think005
Onko täällä joku joka osaa ne sinne näppärästi päivittää jos kirjailen ne tänne omaan ”päivitykseen”?

Kopiot vaan edellisen listan tekstin ja kirjoitat omasi siihen lisäksi :) Tervetuloa!

Hei onko kellään ajankohtaista tietoa puolison pääsystä mukaan folli-ultraan ja punktioon Tilkassa? o_O
Edellisessä ultrassa helmikuussa (väliaika-ultra kun edellisestä oli aikaa) ei saanut puoliso tulla matkaan mukaan ollenkaan.

Hei onko kellään ajankohtaista tietoa puolison pääsystä mukaan folli-ultraan ja punktioon Tilkassa? o_O
Edellisessä ultrassa helmikuussa (väliaika-ultra kun edellisestä oli aikaa) ei saanut puoliso tulla matkaan mukaan ollenkaan.

Ei varmasti ultriin saa tulla, punktiossa saa olla toimenpiteessä mukana mutta muuten pitää odottaa Tilkan ulkopuolella (tai ala-aulassa jotkut istui).

Ei varmasti ultriin saa tulla, punktiossa saa olla toimenpiteessä mukana mutta muuten pitää odottaa Tilkan ulkopuolella (tai ala-aulassa jotkut istui).

Kiitos tiedosta. Toisella palstalla sain sellaisen käsityksen ettei punktioonkaan olisi tällä hetkellä mahdollista puolison päästä mukaan mutta hyvä ja helpotus jos se oli väärää tietoa. Varmistan asian vielä Tilkasta ensiviikolla kun käyn ultrassa :)

Tilkasta ei tietoa, mutta Taysissa oli se linja, että puolisoa ei päästetty mihinkään (ei ultriin, punktioon tai siirtoon). Toivottavasti teillä pääsis mukaan!

Takaisin