IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sanon vaan että haist pee universumi.
Mä oon vuotanut viikon kaiken maailman hyytymiä ja klönttejä ja vollottanu kuinka taaskaan tästä ei tuu mitään. Ja edelleen vuotaa, tuttava sano että tee testi ennenku soitat polille vuodosta ja minähän tein ja buuumm.

kohti verikokeita. ***tu tästä tuu yhtään mitään. :loudlycrying:
Polilta sanottiin että tosi pieni todennäköisyys että tää raskaus kantaa loppuun koska mä vuodan niin paljon.

Liitteet

• IMG_20220207_144741.jpg
    IMG_20220207_144741.jpg
    1,015 KB · Katsottu: 201
Mä oon vuotanut viikon kaiken maailman hyytymiä ja klönttejä ja vollottanu kuinka taaskaan tästä ei tuu mitään. Ja edelleen vuotaa, tuttava sano että tee testi ennenku soitat polille vuodosta ja minähän tein ja buuumm.

Polilta sanottiin että tosi pieni todennäköisyys että tää raskaus kantaa loppuun koska mä vuodan niin paljon.
Mähän vuosin viikon menkkatyylisesti vatsakramppien ja hyytymien kera, verikokeeseen menin alunperin lähinnä toteamaan kemiallisen raskauden/alkuvaiheen keskenmenon. Siellä tuo "keskenmeno" kuitenkin kaikkien yllätykseksi vielä majailee vatsassa, eikä varhaisultrassa näkynyt mitään merkkejä kaksoisraskaudesta josta toinen olisi mennyt kesken tms. mikä olisi selittänyt vuodot. Todella toivon, että sullakin uutiset verikokeesta olisivat hyviä, tiedän tasan tarkkaan miten kamala tilanne tuo on henkisesti ❤️

Noaidi, olen niin pahoillani teidän puolesta! Voimia.

Cha-cha, meilläkin oli tänään folliultra. Laitas kuulumiset tänne kun olet käynyt!

Multa löytyi nyt kolmannessa ultrassa 9 hyvän kokoista follia, torstaille napsahti punktiopäivä. Se on ihan hyvä luku meille, vaikka tietysti toivon että joku sieltä vielä kasvaisi yllätysbonuksena mukaan että olisi paremmin mahkuja alkioihin. Nyt vaan jännäillään ja lasketaan tunteja! Viisipäiväinen alkio olis tarkoitus tuoresiirtää jos sellainen saadaan.

Mähän vuosin viikon menkkatyylisesti vatsakramppien ja hyytymien kera, verikokeeseen menin alunperin lähinnä toteamaan kemiallisen raskauden/alkuvaiheen keskenmenon. Siellä tuo "keskenmeno" kuitenkin kaikkien yllätykseksi vielä majailee vatsassa, eikä varhaisultrassa näkynyt mitään merkkejä kaksoisraskaudesta josta toinen olisi mennyt kesken tms. mikä olisi selittänyt vuodot. Todella toivon, että sullakin uutiset verikokeesta olisivat hyviä, tiedän tasan tarkkaan miten kamala tilanne tuo on henkisesti ❤️
Kiitos lohduttavista sanoista :red-heart:
Toki toivon kovasti että se tuoreherne ois ottanu niin lujaa kiinni ettei se vuodon mukana huuhtoutuisi pois. :red-heart:

Noaidi, toivon niin että siellä olisi kuitenkin kaikki hyvin vaikka vuotaakin! Mimiman tapaus ainakin valaa vähän uskoa
Kiitos :red-heart:

Kiitos teille kaikille neuvoista! Nyt tosiaan 5 x 150 IU GonalF takana. Olen ihan todella turvonnut mutta huomenna onneksi ultra. Kivut on onneksi olleet poissa viime yön ja tämän päivän. Yritän juoda nyt hullun lailla. Mulla on mehujen ja vichyn lisäksi urheilunesteytysjuomaa joka on kyllä hyvä värkki. Kun ekaa kertaa olen asialla niin vaikea tietää tässä mikä olo on normaalia ja mikä ei :sad001
Toivottavasti huomenna näkyisi, että kasvamassa on muniksia ja tämä turpoaminen ja paine ei ole turhaa
Mulle kätilö sanoi erikseen että hän ei ymmärrä miksi naiset ei uskalla syödä Buranaa - hänestä voi syödä kolmesti päivässä jos vaan tarve on, että turha kärsiä oireista. Itsekin vähän ihmettelin että miten näin kun netistä olen ymmärtänyt muuta. Varsin erilaisia on kyllä saamamme ohjeet.

Ja ERAsta selventävää tietoa! Hitsit te tiedätte näistä paljon (hyvä vai huono…..)

Lumotar, onnittelut plussasta ❤️❤️❤️

Mä oon ollut stimujen aikaan tosi turvonnut ja ekasta ivf:stä saikulla jo ennen punktiota. Oon lyhyt, 155cm ja mulla on kasvanut folleja aina paljon (20 per puoli keskimäärin). Lepäile ja juo ja haudo munia, kyllä se sitten jossain vaiheessa punktion jälkeen helpottaa :) Mulla oli vielä pari viikkoa punktion jälkeen turvotusta. Hyperi toki täytyy pitää mielessä ja seurailla sen oireita.

- Kosmos ja 1.ivf:n 1.pas 4vuotta (poika) & 2.ivf:n 1.pas 3viikkoa (poika)

Noaidi :( ❤️

Monday, hyvä saalis sielläkin :)

Kosmos, aika samoissa mitoissa ollaan, mä oon 158 ja aika hoikka ”tanssija”.

Mulla oli vasemmalla joka kipuillut koko alkuajan (ja edelleen arka), vain 2 hyvää ja omaan silmään pari pienempää. Oikealla 10 hyvää (ja pienemmistä en tiedä). Eilen alkoi oikealla tuntumaan ja sanoin miehellekin et alkoikohan oikea tuottamaan vasta nyt, mutta ei pitänyt ihan paikkansa Kuulemma ovat kasvaneet nopeasti ja olivat vähän isompia kun yleensä ekassa ultrassa. Punktiota arveltiin maanantaille.
Se kipuileva vasen oli kyllä inhottavan arka ultrassakin ja siitä pienestäkin punkemisesta jäi vielä kipu päälle, siinä mielessä onneksi ei ollut paljoa laskettavaa.

Olipa kova reissu käydä pitkä matka sairaalalla ja ajella, kotia kohti tullessa alkoi painetta taas olla ja eikun sohvalle juomien kanssa. Ottaa todella aivoon olla tällainen heikko nössö invalidi näin pienellä määrällä folleja mitä moniin vertaa! Kun peruskuntoa kuitenkin on, ja normaalisti kivuista huolimatta treenaa tuntikausia, niin tämä on kyllä eri juttu. Viime yönä taas heräsin aamuyöstä valvomaan. Lyhyt aika tämä onneksi toki on ja hyperistä ei ollut merkkejä tällä määrällä.

Toivotaan, että tilanne on sellainen mitä Mimima kuvailee ja vuoto on jotain muuta <3
Oliko sulla verikoe eilen?

Lääkkellinen kierto ja pas.
Siirretty blasto 4.2 virallinen testi päivä 18.2. voiko näkyä jo viikko siirrosta.. kun periaatteessa normaalin kierron mukaan menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla:Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: yritän malttaa kotitestien kanssa ens viikkoon asti mut toisaalta tekis mieli jo testata:Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Lääkkellinen kierto ja pas.
Siirretty blasto 4.2 virallinen testi päivä 18.2. voiko näkyä jo viikko siirrosta.. kun periaatteessa normaalin kierron mukaan menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla:Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: yritän malttaa kotitestien kanssa ens viikkoon asti mut toisaalta tekis mieli jo testata:Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Mulla on blastot näkyneet maailman haaleimpina haamuina jo 4 päivää siirrosta, mut 5 päivää siirrosta oli jo sellaiset viivat et näki hyvin.

Mulla on blastot näkyneet maailman haaleimpina haamuina jo 4 päivää siirrosta, mut 5 päivää siirrosta oli jo sellaiset viivat et näki hyvin.

Ääääh eikä, älä sano noin :rolling::rolling: ei yhtään helpota tätä mun "en testaa ennen ens viikkoa" tavoitetta:tears:

Minä olen täällä kuin syöttöporsas joka ei mahdu syömään. Täytyy yrittää syödä pieniä aterioita, pähkinöitä, proteiinikaakaota yms tämän järjettömän juomisen rinnalla.
Ilmoitin nyt esihenkilölle että en varsinaisesti tee töitä ennen kun joskus punktion jälkeen - ei vaan kykene ajattelemaan. Ajattelin viikonloppuna tehdä vähän muutamia tunteja kerrallaan omassa rauhassa, ettei työt ihan ruuhkaannu… Koneella istumisesta koko päiväksi ei tule mitään kun paine tulee niin isoksi, onneksi on sähkösäätöinen pöytä niin voi seisoa ja palaverit maata sohvalla… Täällä siis varsinaisesti haudotaan :Hatching Chick:
Hassua kun mun saalis ei kuitenkaan ole mitenkään valtava verraten teihin muihin. Mutta joku hermo tuolla nyt on pinteessä kun tuntuu niinkun sukkapuikolla viilleltäisiin ja maha on aivan järkyttävän täynnä, tuntuu että en mahdu itseni sisälle.

No maanantaihin ei onneksi ole pitkä matka, toivottavasti se punktio on silloin. Ja huomenna taas ultra :) Onneksi mieli on valoisa, musta huumori kukkii ja miehen verkkareissa on vielä tilaa turvota :tears:

Takaisin