Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No niin, tuli vähän surkea fiilis kun kävin omakannassa ja totesin, että yhteensä eilisessä ultrassa oli näkynyt yhteensä vain 8 folliikkelia. Toki tuo nyt kai oli AMH-arvon perusteella odotettavissa, mutta eipä tässä saa kovin suuria toiveita elätellä pakastetuista alkioista tms. - kunhan nyt edes siirtoon päästäisiin, niin sekin olisi jotain. Toisaalta ärsyttää, jos yksi IVF-yritys menee siihen, että siirretään vain yksi alkio ja homma alkaa alusta. Ja jos hoito ei onnistu, niin tuolla tahdilla kolme julkisen tarjoamaa hoitoa on nopeasti käyty läpi.
Edelleen pohdin, olisiko satoa saatu enemmän, jos lääkitys olisi ollut alusta alkaen suurempi kuin se 200 yksikköä. Nollaultrassa niitä antraalifolliikkeleja oli näkynyt 15, eli aika harva on lähtenyt kehittymään eteenpäin, vaikakkin useampi kuin viime kerran 2 kpl.
Paljo eri vaiheessa olevia henkilöitä täällä. Toiset odottaa, toiset piinailee. Ultrassa kävin tänään toteamassa että vaikka niitä vaihdevuosi oireita ei juuri tullut oli synarela toiminut. Sen kunniaksi hoitajan kanssa heti piikitettiin 225 gonal f vatsamakkaraan ja nyt taas odotellaan ja piinaillaan! Tuntu tosi oudolta pistää itseä ekaa kertaa ikinä.
Astonished FaceAstonished Face-Astonished Face
Muoks. Mimmosia nestemäärä te ootte juonu stimulaation aikana? Itse oon tosi surkee juomaan. hyvä jos päivässä litra menee nestettä. Tietäs vähän kuinka paljo sitä pitäs skarpata
Moikka kaikille täältä taustalta!
Onnittelut plussanneille ja kovasti tsemppiä eri vaiheissa oleville Beating Heart.
Tulin Pettynyttä tsemppaamaan, että älä huoli "vähästä" follien määrästä, niilläkin voi onnistua. Meilläkin tuli keräyksessä vaan kuusi follia, neljä hedelmöittyi ja kaks jakso kasvaa blastoks asti. Molemmat meni pakkaseen, kun tuoresiirto epäonnistui.
Ekasta passista nega ja viiminen eli toinen toi sen niin kauan kaivatun plussan. Ja saatiin sillon tietää, että tää jäi julkisella meijän ensimmäiseksi ja viimeiseksi ivf:ksi, kun eivät enää minun iän takia niitä suostuneet tarjoomaa enempää. Täytän siis ens vuonna 40.
Ja vielä vinkkinä, jos joku ei jo syö ubikinonia, niin uskon, että itellä vaikutti sen syöminen munasolujen laatuun, että edes tää yksi oli kelvollinen jaksamaan.
Ja vielä erityis tsempit Pupsikselle, toivottavasti sinulla onnistuu seuraavasta siirrosta. Beating Heart Oot jääny mieleen, ku oltiin samaan aikaan keräyksessä.
Mutta siis kaikille tietysti toivon sydämeni pohjasta onnistumisia pika puoliin. Beating HeartBeating Heart
Pupsis, mikä siellä on tilanne, vieläkö olet testannut? Jos nyt ei tärppää, pitääkö teidän siis pitää välikierto, vai onko mahdollista siirtää heti seuraavaan?
Taiia, joskus raskaustestit aiheuttaa enemmän huolta vaikka kaikki olisi hyvin. Samaa mieltä Beebin kanssa, että niitä ei ole suunniteltu kertomaan miten raskaus etenee. Itse tein plussakierrossa kaksi testiä: yhden testipäivänä eli dpo 16, selkeä viiva mutta kontrollia vaaleampi. Seuraava testi noin viikon päästä siitä (vai oliko yli), ajattelin että haluan nähdä leffaviivat. No ei tullut, ihan samanlainen viiva kuin ekassa testissä. Kaikki meni silti hyvin.
Move, toivon kovasti että pääset siirtoon!
Apilainen, toivottavasti saatte nyt paremman saaliin.
Pettynyt, ihan hyvä tilanne siellä ultrassa, vaikka ymmärrän että enempi olisi ollut parempi. Jospa sieltä vielä jokunen folli yllättäisi!
Doggo, hienoa että pääsitte aloittamaan! Mulla on takana neljä keräystä eikä koskaan ole käsketty juomaan enemmän stimulaation aikana, ainoastaan punktion jälkeen. Ja mulla on kuitenkin puktioitu yleensä lähemmäs 20 follia (kato vaan käy myöhemmin; blastojen määrä on ollut 5, 2, 2 ja 3).
Beebi, hienoa että pääsette siirtoon vielä tänä vuonna!
Minä odottelen maanantain siirtoa. Vähän huolettaa oliko ovis tosiaan eilen, kun kaikki kivut tuli jo ma iltana. Tein silloin illalla vielä ovistestin ennen kuin pistin Ovitrellen ja oli räikeä plussa.
Tänään alkoi Terolutit, aamuin illoin. Kun mainitsin lääkärille, että mulla alkoi tiputella Teroista huolimatta jo dpo 13, hän määräsi mulle lisäksi myös Lutinusta aamuisin. Se alkaa tosin vasta siirron jälkeen.
Ollaan HUSilla hoidossa ja kyseessä lääkkeellinen PAS niin varmasti täytyy pitää välikierto. Tein tänä iltana negatiivisen testin, huomenna aamulla teen vielä yhden koska virallinen testipäivä. Ilmoitan huomenna klinikalle tuloksen ja pyydän että saisin välikierron syödä e-pillereitä jotta välikierto ei veny liian pitkäksi ja ehdittäisiin vielä joulukuussa tehdä yksi PAS. Jännittää todella paljon suostuvatko se siihen. Toinen asia mikä jännittää on tulevat kuukautiset ja kipu. Endometrioosin levitessä kivut ovat alkaneet olemaan sietämättömiä ja lisäksi mieheni on ensi viikolla työmatkalla niin täytyy jotenkin selvitä siitä yksin. Tällä kertaa ajattelin että en aijo leikkiä sankaria vaan jos on paljon kipuja niin otan saikkua. On jo niin monta kertaa menty töihin nukkumatta, kivuissa ja panacod huuruissa.
Teetin eilen myös puhdin kautta raskautta suunnittelevan verikoepaketin, koska halusin nähdä missä mennään keskenmenon jälkeen. Kaikki muut arvot olivat kunnossa paitsi ferritiini oli vaivaiset 12 (hemoglobiini 125).
Vinkkejä otetaan vastaan hyvistä rautavalmisteista!
Laitan myös viestiä tilkkaan voidaanko siirtoja jatkaa, kun varastorauta on näin matala. En tiedä mikä julkisen kanta on ylipäätään ferrittiinin mittaamiseen.
Kiitos vastauksesta! Tilkkaan olinkin jo yhteydessä, ja taidan vielä soittaa terveyskeskukseen. Katsotaan mitä vastaavat.Sideral Fortea mulle on suositeltu polilta. Mä sain noilla arvoilla (keskenmenon jälkeen) rautainfuusion julkisella. Tsemppiä arvojen nostamiseen, hb myös aika matala, mulla tais olla 135 (normaalisti mulla on yli 150).
Mä sain tismalleen samanlaisen ferriarvon nostettua yliopiston apteekin vahvalla rauta + C -valmisteella. Toki tuo ei ehkä ole paras vaihtoehto, jos arvo pitäisi saada nousemaan nopeasti? Mulla oli pari-kolme kuukautta aikaa parannella ferritasoja ennen hoitojen alkua. Eikä ferriä siis mitattu julkisella, vaan yksityisen kautta minullakin, kun ajattelin että hyvä tsekata se hyvissä ajoin ennen IVF:n alkua.Tsemppiä ja voimia kaikille eri hoidon vaiheisiin Onnea myös plussanneilleBeating Heart
En tiedä onko teillä pupsis erilainen siirto suunnitelma endon takia, mutta itsellä lääkkeelliset siirrot on tehty ilman välikiertoja.
Omia kuulumisia. Viime viikolla selvisi ultrassa, että kohtu on toipunut hyvin keskenmenosta ja kaavinnasta ja päästään jatkamaan pas-siirtoja seuraavasta kierrosta. Pitihän sitä myös luomuna kokeilla, kun ultrassa näkyi lähestyvä ovis. Täälläkin muutama ihme saanut näin alkunsa.
Teetin eilen myös puhdin kautta raskautta suunnittelevan verikoepaketin, koska halusin nähdä missä mennään keskenmenon jälkeen. Kaikki muut arvot olivat kunnossa paitsi ferritiini oli vaivaiset 12 (hemoglobiini 125).
Vinkkejä otetaan vastaan hyvistä rautavalmisteista!
Laitan myös viestiä tilkkaan voidaanko siirtoja jatkaa, kun varastorauta on näin matala. En tiedä mikä julkisen kanta on ylipäätään ferrittiinin mittaamiseen.
Jos olisin sinä niin en lähtis siirtoon ennen rautainfuusiota. Kävisin vaikka yksityisellä siinä jos mahdollista. Tiedän että esim dextra suosittelisi näin.Kiitos vastauksesta! Tilkkaan olinkin jo yhteydessä, ja taidan vielä soittaa terveyskeskukseen. Katsotaan mitä vastaavat.
Itsellä keskenmenovuoto tosiaan kesti monta kuukautta kun jäi istukan pala kohtuun. Huonot rauta-arvot eivät siis ole ihme.
Tutkin myös että tuo sideral olisi hyvä. Sitä siis ostamaan ensi hätään Apteekista.