Illusia
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täältä suuret sympatiat syvien vesien pohdintoja käyville. Itse olen aikoinani ollut todella pimeässä lapsettomuuden kanssa, mikä johtui itselläni mm. siitä, että meille tehtiin putkeen lähes kaksi vuotta hoitoja, ja alkoi tuntua, ettei lääketiede ehkä voikaan auttaa. Otin ihan kaiken hoitoihin liittyvän, raskausuutiset, rahanmenot, kavenneet mahdollisuudet vaikuttaa oman unelman toteutumiseen, todella raskaasti. Mua auttoi todella paljon vertaistuki, myös simpukan kautta. Mutta edelleen elämäni vaikeinta aikaa, eikä omalla kohdalla tämä sekundaarinen lapsettomuus päässyt enää satuttamaan yhtä syvästi. Klinikan tarjoama henkinen tuki on varmasti myös kultaa, olen itsekin sellaista hyödyntänyt, ja lapsettomuuteen erikoistunut ammattilainen on kartalla koko asiasta ja toimenpiteistä jne. ihan eri tavalla.
Toivon todella voimia. Meitä on täällä monta, jotka tiedämme mitä käytte läpi, ja seuraamme suurella myötätunnolla, parhainta toivoen.
Toivon todella voimia. Meitä on täällä monta, jotka tiedämme mitä käytte läpi, ja seuraamme suurella myötätunnolla, parhainta toivoen.