Madalena, tsemppiä piinailuun ja tosi kiva kuulla että saitte vielä alkioita pakkaseenkin.
Medium, mulla tulee Luget kaiken varalta vaikka ei ole lääkkeellinen PAS ja myös se Gonapeptyl. Klinikka haluaa kai pelata varman päälle.
Illusia, toivottavasti vuoto on harmitonta, mutta kyllähän se säikäyttää vaikka olisikin.
Lipsu, voi ei jos jää taas kemialliseksi.
Ootko saanut verikokeen tuloksia?
MyyräMatikainen, tsemppiä huomiselle! Mä oon ollut kaikista neljästä stimusta punktiopäivän saikulla. Olikohan kolmas, josta olin tosi huonossa kunnossa, siitä ainakin pari päivää sen jälkeen saikulla ja kävin vielä tarkastuttamassa itseni kun oli sen verran kipeä olo, mutta ei ollut onneksi hyperiä. Vikassa oli paljon folleja niin pistivät punktion jälkeen nestettä suoraan suoneen. Ehkä sen takia olin jo seuraavana päivänä ihan elämäni kunnossa.
Kefir, tuo on kyllä kurjaa kun yrittäjänä ei voi vaan ottaa saikkua.
Meitä kun on kaksi naista ja molemmat on käyneet punktion läpi, niin helppo olla tukena. On se silti eri kun on itse hoidettavana. Alussa käytiin klinikalla aina kahdestaan, mutta lopulta alkoi olla niin tuttua puuhaa ja aikataulujen kannalta helpompaa, että on käyty paljon yksinkin. Punktioon tosin kaipaan seuraa, mutta nyt viimeksi piti koronan vuoksi käydä yksin.
Huomenna alkaa varuiksi ovulaation testaus, mutta pidän hyvin epätodennäköisenä että testi olisi plussa ennen perjantaita ja lauantaita. Ja luultavasti pääsen pistämään sen Pregnylin, jos testi ei ole plussa esim. perjantaihin mennessä. Keskiviikkona ultra.