IVF/ICSI-HOIDOT 2021

Voi luoja miten huolettaa kun testiviiva ei selvästi vahvistu! Nyt pp9 blaston siirron jälkeen ja tältä näyttää. Ylihuomenna on virallinen testipäivä pp11, mutta kun nyt tilanne vastaa jo dpo14 niin olettaisi että viiva olisi vahvistunut. Jotenkin tuntuu että kemiallista kohti mennään taas:sad001
IMG_20210924_072322__01.jpg
 
Voi luoja miten huolettaa kun testiviiva ei selvästi vahvistu! Nyt pp9 blaston siirron jälkeen ja tältä näyttää. Ylihuomenna on virallinen testipäivä pp11, mutta kun nyt tilanne vastaa jo dpo14 niin olettaisi että viiva olisi vahvistunut. Jotenkin tuntuu että kemiallista kohti mennään taas:sad001
View attachment 106759
Hei, tässä on mun dpo13 ja dpo14 pc:llä. Pointtina se et tossa kohtaa yks päivä voi tehdä ison eron. Muistan et stressasin tota dpo13 viivaa. Sit ku päästiin mökiltä kotiin, tein alkuillasta apteekin 25 testin ja siinä viiva oli paljon selvempi ja näkyvämpi.

Tsemppiä piinailuun :Heartred

inCollage_20210924_085525622.png
 
Voi luoja miten huolettaa kun testiviiva ei selvästi vahvistu! Nyt pp9 blaston siirron jälkeen ja tältä näyttää. Ylihuomenna on virallinen testipäivä pp11, mutta kun nyt tilanne vastaa jo dpo14 niin olettaisi että viiva olisi vahvistunut. Jotenkin tuntuu että kemiallista kohti mennään taas:sad001
View attachment 106759
Ääh, ymmärrän että huolettaa!:bag: mutta viiva näkyy kyllä selvästi ja kun ei näistä koskaan tiedä miten se hcg nousee! Oon aiemmissa alkaneissa raskauksissa testannut aina vasta kun kuukautiset on myöhässä, eli dpo 15-16 about, ja sillonki ollut ihan haaleaa viivaa, mutta myöhemmin vahvistunut vasta tasavahvaksi. Tsemppiä kovasti piinailuun!:Heartred Oliko niin että digiä et vielä tehnyt?
 
Digiä en ole vielä tehnyt, teen sitten sunnuntaina kun on virallinen testipäivä. Labrakoe mulla on maanantaille pp12. Kiitos lohduttavista viesteistä! Jotenkin oletin että dpo14 vastaavana päivänä viiva olisi jo vahvempi..
 
Oikealla puolen vain 4 rakkulaa. Ja yks pienempi. Eli vain 3kerättävää. Vasemmalla puolella ei vastetta. Tiiä nyt mitä tästä ajattelis :bag:
Tiistaina punktio.
 
Oikealla puolen vain 4 rakkulaa. Ja yks pienempi. Eli vain 3kerättävää. Vasemmalla puolella ei vastetta. Tiiä nyt mitä tästä ajattelis :bag:
Tiistaina punktio.

Eikös niitä voi ilmestyä vielä muutama lisää?:rolleyes: jos ei niin toivotaan laatua!
 
Eikös niitä voi ilmestyä vielä muutama lisää?:rolleyes: jos ei niin toivotaan laatua!
Ei sanonut ainakaan sellasta lääkäri. Puhui niistä kolmesta :oops:
Mutta sellanen olo tuli, ettei edes päästä siirtoon. Varsinkin, jos ne tekee ivf.
Tänään ja huomenna vielä gonalia samalla annostuksella, fyremadel tänään, huomenna ja su aamuna. Su iltana sitten pregnyl 1000 yksikköä.
 
Ei sanonut ainakaan sellasta lääkäri. Puhui niistä kolmesta :oops:
Mutta sellanen olo tuli, ettei edes päästä siirtoon. Varsinkin, jos ne tekee ivf.
Tänään ja huomenna vielä gonalia samalla annostuksella, fyremadel tänään, huomenna ja su aamuna. Su iltana sitten pregnyl 1000 yksikköä.

Jos miehen simpoissa ollut ongelmia niin luulisi että tekis icsi..koita vielä pyytää/varmistella :Heartpink
 
Kysyin siitä, että miten ne tekee päätöksen ivf ja icis välillä, niin lääkäri sano et meidän spekseillä ivf.
Vaikka miehen poika on icis.

Onpa erikoista. Meillä siis punktion tulokset on aina ollut vähäisiä, eikä miehen simpoissa mitään vikaa, niin silti ovat tehneet aina icsin. Kuulemma jos munasoluja saatais reippaammin niin tekisivät n. puolelle ivf:n ja puolelle icsin.

Toivotaan että teillä laatu korvaa nyt määrän! Ja voihan sieltä tosiaan joku vielä yllättää ja astua esiin punktiossa noiden ultrassa nähtyjen lisäksi!
 
Lipsulle paljon tsemppiä noihin kaikista piinaisimpiin piinapäiviin! En myöskään vielä luopuisi toivosta, monellahan se viiva ei kovin vahvana näy missään vaiheessa!

Olikos mediumilla se siirto jo tänään? Meillä olis vasta huomenna, jos siirrettävää on. Alan jo olla vähän paniikissa sen suhteen, kovin on elävänä mielessä vielä edellisen hoidon siirtoaamun puhelu jossa ilmoitettiin ettei siirrettävää ole.. Täytyy jostain yrittää repiä positiivista energiaa ja toivoa että kaikki kävis nyt tällä kertaa parhain päin. :smiley-ashamed008
 
Onpa erikoista. Meillä siis punktion tulokset on aina ollut vähäisiä, eikä miehen simpoissa mitään vikaa, niin silti ovat tehneet aina icsin. Kuulemma jos munasoluja saatais reippaammin niin tekisivät n. puolelle ivf:n ja puolelle icsin.

Toivotaan että teillä laatu korvaa nyt määrän! Ja voihan sieltä tosiaan joku vielä yllättää ja astua esiin punktiossa noiden ultrassa nähtyjen lisäksi!

Mietin et saisinkohan omataysin kautta laitettua viestin tuosta, kunhan vaan punktioaika sinne ilmestyy :bag:
 
Näin mäkin olen ymmärtänyt, että jos vähäinen munasolumäärä niin tehdään automaattisesti icsi.

Ja just jos tosi paljon niin puolet ja puolet.
No Mitähän se tohtori sit oikein meinas :pompus:
Enkä kyllä tajunnu kysyä sitäkään,et miksköhän toisella puolella ei ollu vastetta. Kuten en myöskään sitä, et voiko mennä vielä salille :hilarious::bag:

Ne kasvaneet oli 3kpl 12-13mm. Ja se yks 9mm. Ja et tää yks ei tuu enää ehtimään mukaan.
 
Voishan se teoriassa ehtiä. Jos kasvaa sen 2mm tai enempi päivässä.

En itse menisi enää salille. Riippuu toki mitä siellä tekisit, mut kaikki kiertoliikkeet, hypyt ym jättäisin pois.

Kiertoliikkeet ja hypyt ei kuulu mun ohjelmaan muutenkaan, niin sillä uskallan. Ja tänään on pelkkää yläkroppaa, joten meen nyt ees vähän pumppailemaan, niin saa ajatuksia vähän muualle :grin Huomenna jalkapäivä, raskas päivä, joten jätän väliin :rolleyes:

No toivotaan, että ehtis kasvaa. Ja toivotaan, et siellä olis piilossa jotain, mutta tuskin on. Antraalifolleja oikealla oli 4 plus johto, kun ultrattiin edellisen kierron kp12.
 
MyyräMatikainen, onpa harmi kun noin vähän folleja, toivotaan että pieni ehtisi myös mukaan. Ja kumma jos eivät edes harkitse icsiä...
Kiitos kauniista sanoista. Mä aina avaan toisen välilehden jolla selaan viestejä, että muistan mitä piti sanoa.

Thetaio, onnea ja toivottavasti pysyy matkassa!

Onnea vauvasta, Laakeripuu!

Lipsu, ymmärrän hyvin huolen ja noi on kamalia päiviä kun pitää vain odottaa. Mutta toivoa on vielä, kunpa ei jäisi kemialliseksi!

Madalena, peukut pystyssä että pääsette siirtoon!

Mulla huomenna viimeinen Letro, ja sit odotellaan ensi viikon ultraa. Luulen, että saan pistää Pregnylin ensi viikon perjantaina.
 
Takaisin
Top