Siis mä en voi uskoa, että ollaan jo tässä pisteessä :angelic:
Oon niin onnellinen, että kaikki on käyny niin jouhevasti
Oon niin onnellinen, että kaikki on käyny niin jouhevasti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai niin MyyräMatikainen on myös kasvatteluvaiheessa. Arvasin että unohdan jonkun/jotkut jotka toivottavasti kohta on piinailemassa.
Mulla on ollut neljä stimua ja kaikissa kaksi ultraa. Vaimolla taas kävi ekassa stimussa vähän niin että follit kasvoi liian nopeasti. (Luulen että silläkin oli kyllä kaksi ultraa, mutta en ole ihan varma.) Lääkäri ajatteli että koon puolesta aikainen punktio on hyvä, mutta suurin osa soluista olikin raakoja. Seuraavassa kasvateltiin pidempään ja saatiin enemmän kypsiä. Myös lääke meni silloin vaihtoon.
Mulla on tehty punktio kiireellä muistaakseni kp 11 ekassa ivf:ssä, koska lääkevaste on yllättävän hyvä ja vaan 1 ultra. Tokassa himmattiin vähän annosta ja jarruteltiin aiemmin, kaks ultraa ja punktio päivän tai pari myöhemmin. Kolmannessa isompi annos (ikä), kaks ultraa ja vähän pidempi stimulaatio, punktio kp 14Minkälaisilla vauhdilla niiden kuuluis kasvaa?
Ja voiko ne kasvaa liian nopeesti (esim. Jos gonalin annostus on liian kova :bag:)
Mulla on perjantaina kp7.
Sen täytyy olla!:angelic:Hahaha! Mikä tuuri, aivan täysin samat päivät kaikissa ultrissa ja punktio viikkokin sama. Jospa tämä ois joku onnenetiäinen :angelic::angelic::angelic::angelic::angelic:
Mulla on tehty punktio kiireellä muistaakseni kp 11 ekassa ivf:ssä, koska lääkevaste on yllättävän hyvä ja vaan 1 ultra. Tokassa himmattiin vähän annosta ja jarruteltiin aiemmin, kaks ultraa ja punktio päivän tai pari myöhemmin. Kolmannessa isompi annos (ikä), kaks ultraa ja vähän pidempi stimulaatio, punktio kp 14
Joo, ihan selkeesti on kasvukipuja muniksissa. Samanlaista nipistelyä on ennen ovista aina jommallakummalla puolella. Nyt kummallakin :angelic:
Kuinka monta ultraa stimulaation aikana yleensä on?
Meillä on tosiaan perjantaina eka. Ja ens viikolla aika varmasti punktio. Ja tuoresiirtoon tähdätään.
Väsymys on helpottanut.
Mut hirvee nälkä (suklaa) koko ajan. Nyt pitää ryhdistäytyä!
Salilla olin vielä tänään. Ja kävin koirien kanssa lenkillä. Täytyy perjantaina kysyä, et mites jatkossa menee salit ja lenkkeilyt.
Niin tuota oon vähän miettinyt, että kasvaako liian nopeaan. Mutta turhapa noita on miettiä etukäteen, asialle kun ei ite voi mitään.
Oot ihana Beisla, kun kommentoit kaikille
Ite yritän aina reagoida. Puhelimella kun selaa, niin ei koskaan muista, että mitä kellekin oli tarkoitus sanoa
Kiitos
Toivottavasti sulla tärppää nyt pysyvästi! Ei ihan päästy samaan la-ryhmään mutta tärkeintä että saadaan babyt syliin
Oooh, onnea jannn!! Ja Cherryred, toivottavasti sinäkin pääset pian ultraan katselemaan pientä papusta :) Olen täällä seuraillut etenkin entisten elokuisten matkaa, mutta vauvan syntymän jälkeen on hieman ajankäytöllisiä haasteita ollut päästä tänne palstalle
Meidän poika syntyi 10.8., 39+1 kolmantena käynnistyspäivänä. Loppuraskaudessa kävi ilmi, ettei poika saanut enää istukan kautta tarpeeksi ravintoa, ja synnytys päätettiin käynnistää hieman etuajassa. Hän oli tulosta ensimmäisen ivf-hoidon tuoresiirrosta. Kovin pitkään en siis tässä ketjussa ehtinyt kirjoitella ennenkuin tärppäsi. Kolmisen vuotta tosin muilla keinoilla yritettiin, joten ihan oli aikakin onnistua :) Elämä on todella mullistunut tämän uuden tulokkaan kanssa, järjettömän rankkaa puuhaa Mutta päivä kerrallaan yritetään selviytyä ja ihmetellä eloa yhdessä
Onnittelut kaikille plussanneille ja kovasti tsemppiä "hoitokimbleä" vielä toistaiseksi pelaaville
Keskiarvollisesti lääkärit laskee että muant kasvaisi 2mm päivässä, mutta omissa 3.IVF:issä jokaisessa hieman erilaiset vastineet ja kasvutahti ja määrä.
Kiitos!! Todella toivon samaa.
Sama la-ryhmä olis kyllä ollut kiva
Mutta todellakin ne bebet on tärkeämmät saada menetyksen jälkeen meillä syliin
En tiiä miten yks yhteen munisten kasvu menee luomukiertoon verrattuna. Mutta suunnittelukäynnillä kp12 johtofolli oli 18mm. Ovis oli kp14 illalla. Vielä lauantai aamunakaan ei antanu ovistesti hymynaamaa. Illalla jos ois testannu, niin varmaan ois tullu.
Eiku tää oli edellinen kierto. Jostain syystä aloin pohtimaan tuotaAa, niin sulla ei ole siis mitään lääkkeitä kierrossa? eikä irrotuspiikkiä ovulaatioon?
Mulla on jo poistettu kaikki variaabelit hoidoista ajan vuoksi, niin lääkäri ei halua tikuttaa ovulaatiota vaan se aiheutetaan piikillä, koska siitä hetkestä laskettiin tunnilleen alkion siirtoaika.