Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ekat testiviivat ilmestyivät tosi hitaasti, ja koko ajan viivojen vahvistuessa myös niiden ilmestyminen on nopeutunut.Aivan mahtavaa! Onnea Monesko pp nyt onkaan? Ja onko tuntemuksia/oireita?
Itselläni pp6 ja tein jo aamulla testin, onestepin herkän puikkotestin joka näytti negalta mutta äsken kun puikkoa vilkaisin, siinä olikin punertava haalea viiva. Testailu jatkukoon.. hieman on vatsan nippailuja ja rinnat todella kipeät.
No me ollaan sitten samassa rytmissä, ompa mukava että on piinailukaveri!:angelic: mulla myös eka ultra 27.10, seuraavat 2&4.11. Viikolla 45 sitten punktio, kunhan kaikki menisi hyvinMullaki tänään varmistui kuukautisten myötä, että aikataulu pitää. Kp21 alkaa sumutteet eli 12.10. Hoitaja vähän ihmetteli, mutta lääkäri niin määräs niin ei sitä lähtenyt kyseenalaistamaan. Kuulemma just yleensä kp23 alkaa sumuttelut. Siitä 15 päivän päästä 27.10 on sitten eka ultra! Jännää
Samaa mieltä Illusian kanssa, selvästi näkyy! Näin varhain ei kannata antaa liikaa painoarvoa viivan vahvuuteen, kun siihen niin moni asia vaikuttaa vaikka tiedän, helpommin sanottu kuin tehty nyt vain toivotaan että lähtee siitä vahvistumaan!Illusia, toivon että sun plussa on ja pysyy, ja oireet sais pysyä maltillisena!
Tänään pp7 oli vain haalea haamuviiva testissä mutta näkyi heti eikä vasta kuivumisen jälkeen. Laitoin kuvan plussa vai ei -ketjuun. Pakko tänään käydä ostamassa pregcheckin testejä, ne varmaan luotettavimpia! Digiä vielä säästelen..
Meillä siis uutta IVF kiertoa eletään. 16 follia oli kakkosultrassa kasvamassa tiistaina.kooltaan 7-12mm. Perjantaina onkin sitten kolmas ultra ja ilmeisesti punktio päivän sopiminen.
Tähän hoitoon vaihdettiin gonal f pois ja tilalle ovaleap. Onko tästä miten kokemuksia kanssa sisarilla? Itsellä on ollut enemmän vihlomista alavatsan tienoilla ja päivittäinen päänsärky seurana.
No me ollaan sitten samassa rytmissä, ompa mukava että on piinailukaveri!:angelic: mulla myös eka ultra 27.10, seuraavat 2&4.11. Viikolla 45 sitten punktio, kunhan kaikki menisi hyvin
Toivottavasti tuli tuoreimmat listat päivitettyä! Hyviä ultrauutisia sain siis tänään 7+4 :)
Ihan mahtavaa kuulla! Oon niin seurannut sun polkua ja toi hyperin kokeminen oli kyllä hurjan tuntuista! Onneksi teidän pikkuinen ei ollut moksiskaan ja hyvin porskuttaa
Onnittelut muillekin plussista ja hyvistä punktiosaaliista!
Pahoittelut niille joilla ei ole nyt onnistunut. Toivotaan parempaa tulosta seuraavalla kerralla. I feel you!
Minä kävin tänään hakemassa ekan kromosomitestatun huurunenän kyytiin. Oli reipas huurunenä kun oli jo alkanut kuoriutua Nyt sitten auvoiset piinailupäivät. Testipäivä 3.10.
Mulla on ollut yhden ultran stimuja ja kahden ultran stimulaatioita kans. Viimeisimmässä oli 2 ultraa, oliskohan ollu kp 6 ja kp 11 punktio oli sit kp 14.Joo, ihan selkeesti on kasvukipuja muniksissa. Samanlaista nipistelyä on ennen ovista aina jommallakummalla puolella. Nyt kummallakin :angelic:
Kuinka monta ultraa stimulaation aikana yleensä on?
Meillä on tosiaan perjantaina eka. Ja ens viikolla aika varmasti punktio. Ja tuoresiirtoon tähdätään.
Väsymys on helpottanut.
Mut hirvee nälkä (suklaa) koko ajan. Nyt pitää ryhdistäytyä!
Salilla olin vielä tänään. Ja kävin koirien kanssa lenkillä. Täytyy perjantaina kysyä, et mites jatkossa menee salit ja lenkkeilyt.
Mulla on ollut yhden ultran stimuja ja kahden ultran stimulaatioita kans. Viimeisimmässä oli 2 ultraa, oliskohan ollu kp 6 ja kp 11 punktio oli sit kp 14.