IVF/ICSI-HOIDOT 2021

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei.
Palailen itsekkin taustailemasta.

Paljon on tapahtumia ollut kevään ja kesän aikaan. Onnea ja tarrasukkia plussanneille. Voimia negan ja hunompia uutisia saaneille. Toivotaan plussa tuulia meille tuleviin yrityksiin.

Meillä siis uutta IVF kiertoa eletään. 16 follia oli kakkosultrassa kasvamassa tiistaina.kooltaan 7-12mm. Perjantaina onkin sitten kolmas ultra ja ilmeisesti punktio päivän sopiminen.
Tähän hoitoon vaihdettiin gonal f pois ja tilalle ovaleap. Onko tästä miten kokemuksia kanssa sisarilla? Itsellä on ollut enemmän vihlomista alavatsan tienoilla ja päivittäinen päänsärky seurana.
 
Aivan mahtavaa! Onnea:Heartred Monesko pp nyt onkaan? Ja onko tuntemuksia/oireita?

Itselläni pp6 ja tein jo aamulla testin, onestepin herkän puikkotestin joka näytti negalta mutta äsken kun puikkoa vilkaisin, siinä olikin punertava haalea viiva. Testailu jatkukoon.. hieman on vatsan nippailuja ja rinnat todella kipeät.
Mulla ekat testiviivat ilmestyivät tosi hitaasti, ja koko ajan viivojen vahvistuessa myös niiden ilmestyminen on nopeutunut.

Voi toivottavasti siellä näkyisi tänäänkin testissä punertavaa! ❤️

Täällä oireina lähinnä voimistunut ja usein tuleva nälkä, ja ruokaan liittyvät mieliteot. Nännit arkoina myös. (Ja henkisesti vähän epävarma olo tästä, mutta yritän ottaa niin rauhallisesti kuin mahdollista)

Ulkona varsinkin kaikki ihanat syksyn tuoksut tuntuvat voimistuneen. Pahoinvointia en odota yhtään, mulle sopisi mieluummin vaikka täysin oireeton raskaus, ja olen kädet kyynärpäitä myöten ristissä etten koskaan enää joutuisi kokemaan vaikeaa raskauspahoinvointia. :smiley-angelic001
 
Mullaki tänään varmistui kuukautisten myötä, että aikataulu pitää. Kp21 alkaa sumutteet eli 12.10. Hoitaja vähän ihmetteli, mutta lääkäri niin määräs niin ei sitä lähtenyt kyseenalaistamaan. Kuulemma just yleensä kp23 alkaa sumuttelut. Siitä 15 päivän päästä 27.10 on sitten eka ultra! Jännää :nailbiting:
No me ollaan sitten samassa rytmissä, ompa mukava että on piinailukaveri!:angelic: mulla myös eka ultra 27.10, seuraavat 2&4.11. Viikolla 45 sitten punktio, kunhan kaikki menisi hyvin:smiley-angelic001
 
Hyvältä kuulostaa Kefirin kasvatteluvaihe! ❤️ Lääkkeen vaihtamisesta en osaa sanoa mitään, muuta kuin että sehän voi olla ihan hyvä että siellä hieman vihloo, jospa olisi hyvä vaste! : ) Pääkipu ei tietenkään ole kiva sivuvaikutus. :/
 
Illusia, toivon että sun plussa on ja pysyy, ja oireet sais pysyä maltillisena! :Heartred

Tänään pp7 oli vain haalea haamuviiva testissä mutta näkyi heti eikä vasta kuivumisen jälkeen. Laitoin kuvan plussa vai ei -ketjuun. :nailbiting: Pakko tänään käydä ostamassa pregcheckin testejä, ne varmaan luotettavimpia! Digiä vielä säästelen..
 
Lipsu, kävin kurkkaamassa, onhan sinulla selvän vaaleanpunaiset viivat! Toivotaan nyt kovasti, että vahvistuu huomenna! ❤️❤️❤️ (Minullakaan ei kahden ekan testipäivän välillä ollut eroa).
 
Illusia, toivon että sun plussa on ja pysyy, ja oireet sais pysyä maltillisena! :Heartred

Tänään pp7 oli vain haalea haamuviiva testissä mutta näkyi heti eikä vasta kuivumisen jälkeen. Laitoin kuvan plussa vai ei -ketjuun. :nailbiting: Pakko tänään käydä ostamassa pregcheckin testejä, ne varmaan luotettavimpia! Digiä vielä säästelen..
Samaa mieltä Illusian kanssa, selvästi näkyy! Näin varhain ei kannata antaa liikaa painoarvoa viivan vahvuuteen, kun siihen niin moni asia vaikuttaa:Heartred vaikka tiedän, helpommin sanottu kuin tehty:hilarious: nyt vain toivotaan että lähtee siitä vahvistumaan! :hello2
 
Meillä siis uutta IVF kiertoa eletään. 16 follia oli kakkosultrassa kasvamassa tiistaina.kooltaan 7-12mm. Perjantaina onkin sitten kolmas ultra ja ilmeisesti punktio päivän sopiminen.
Tähän hoitoon vaihdettiin gonal f pois ja tilalle ovaleap. Onko tästä miten kokemuksia kanssa sisarilla? Itsellä on ollut enemmän vihlomista alavatsan tienoilla ja päivittäinen päänsärky seurana.

Mulla oli ovaleap sekä insseissä että ekassa icsi-kierrossa! En saanut siitä kyllä oireita, mutta en muutenkaan ilmeisesti reagoi näihin hormoneihin mitenkään erityisesti, ainoastaan nyt viimeisen hoidon pergoveris sai vähän juilintaa aikaan jo kasvatteluvaiheessa. Ovaleapilla vaste oli kuitenkin aivan hyvä, ja siitä hoidosta sain elämäni ensimmäisen plussan! Se tosin ei kantanut ar-ultraa pidemmälle, mutta se taitaa johtua enemmänkin mun surkeista soluista kuin lääkkeestä. Toivottavasti oireet siellä helpottaa, ainakin saaliista teillä näyttää tulevan ihan hullun hyvä! :wideyed:
 
Kiitos kaikki ihanasta myötäelämisestä! Tein Pregcheck-testin joka näytti selkeämpää viivaa kuin aamuinen. Nyt toivotaan että tämä pieni tarrautuu tiukasti:Heartpink
 
No me ollaan sitten samassa rytmissä, ompa mukava että on piinailukaveri!:angelic: mulla myös eka ultra 27.10, seuraavat 2&4.11. Viikolla 45 sitten punktio, kunhan kaikki menisi hyvin:smiley-angelic001

Hahaha! Mikä tuuri, aivan täysin samat päivät kaikissa ultrissa ja punktio viikkokin sama. :woot: Jospa tämä ois joku onnenetiäinen :angelic::angelic::angelic::angelic::angelic:
 
Toivottavasti tuli tuoreimmat listat päivitettyä! Hyviä ultrauutisia sain siis tänään 7+4 :)

Ihan mahtavaa kuulla! Oon niin seurannut sun polkua ja toi hyperin kokeminen oli kyllä hurjan tuntuista! Onneksi teidän pikkuinen ei ollut moksiskaan ja hyvin porskuttaa :love017

Onnittelut muillekin plussista ja hyvistä punktiosaaliista!

Pahoittelut niille joilla ei ole nyt onnistunut. Toivotaan parempaa tulosta seuraavalla kerralla. <3 I feel you!

Minä kävin tänään hakemassa ekan kromosomitestatun huurunenän kyytiin. Oli reipas huurunenä kun oli jo alkanut kuoriutua :happy: Nyt sitten auvoiset piinailupäivät. Testipäivä 3.10.
 
Onnea Lipsu ja tarrasukkia! :)

Kefir90, tervetuloa takas ja hyvältä kuulostaa sun kasvattelu! Mulla ei ole kokemusta tuosta lääkkeestä.
Onko teillä toiveissa tuoresiirto?

Ketkä muut on piinailemassa lähiviikkoina? Medium ja Madalena ainakin, odottaen että alkiot kasvaa hyvin. Ainakin teillä on hyvät lähtökohdat kun monta hedelmöittynyttä.
Mulle tulossa PAS melko varmasti viikon 40 lopulla, eli olen teitä jäljessä.
 
Joo, ihan selkeesti on kasvukipuja muniksissa. Samanlaista nipistelyä on ennen ovista aina jommallakummalla puolella. Nyt kummallakin :angelic:

Kuinka monta ultraa stimulaation aikana yleensä on?
Meillä on tosiaan perjantaina eka. Ja ens viikolla aika varmasti punktio. Ja tuoresiirtoon tähdätään.

Väsymys on helpottanut.
Mut hirvee nälkä (suklaa) koko ajan. Nyt pitää ryhdistäytyä!

Salilla olin vielä tänään. Ja kävin koirien kanssa lenkillä. Täytyy perjantaina kysyä, et mites jatkossa menee salit ja lenkkeilyt.
 
Ihan mahtavaa kuulla! Oon niin seurannut sun polkua ja toi hyperin kokeminen oli kyllä hurjan tuntuista! Onneksi teidän pikkuinen ei ollut moksiskaan ja hyvin porskuttaa :love017

Onnittelut muillekin plussista ja hyvistä punktiosaaliista!

Pahoittelut niille joilla ei ole nyt onnistunut. Toivotaan parempaa tulosta seuraavalla kerralla. :Heartred I feel you!

Minä kävin tänään hakemassa ekan kromosomitestatun huurunenän kyytiin. Oli reipas huurunenä kun oli jo alkanut kuoriutua :happy: Nyt sitten auvoiset piinailupäivät. Testipäivä 3.10.

Kiitos :love7
Toivottavasti sulla tärppää nyt pysyvästi! Ei ihan päästy samaan la-ryhmään :Heartbigred mutta tärkeintä että saadaan babyt syliin :love017
 
Joo, ihan selkeesti on kasvukipuja muniksissa. Samanlaista nipistelyä on ennen ovista aina jommallakummalla puolella. Nyt kummallakin :angelic:

Kuinka monta ultraa stimulaation aikana yleensä on?
Meillä on tosiaan perjantaina eka. Ja ens viikolla aika varmasti punktio. Ja tuoresiirtoon tähdätään.

Väsymys on helpottanut.
Mut hirvee nälkä (suklaa) koko ajan. Nyt pitää ryhdistäytyä!

Salilla olin vielä tänään. Ja kävin koirien kanssa lenkillä. Täytyy perjantaina kysyä, et mites jatkossa menee salit ja lenkkeilyt.
Mulla on ollut yhden ultran stimuja ja kahden ultran stimulaatioita kans. Viimeisimmässä oli 2 ultraa, oliskohan ollu kp 6 ja kp 11 :confused005 punktio oli sit kp 14.
 
Mulla on ollut yhden ultran stimuja ja kahden ultran stimulaatioita kans. Viimeisimmässä oli 2 ultraa, oliskohan ollu kp 6 ja kp 11 :confused005 punktio oli sit kp 14.

Minkälaisilla vauhdilla niiden kuuluis kasvaa?
Ja voiko ne kasvaa liian nopeesti (esim. Jos gonalin annostus on liian kova :bag:):hilarious:

Mulla on perjantaina kp7.
 
Takaisin
Top