Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei mitään merkitystä.Onko kokemusta siitä, et jos menkat ei ala ajallaan, et vaikuttaako hoitoihin?
Mulla on kierto 23-26 päivää. Ja lääkäri suunnitteli sen mukaan hoidot. Nyt eletään päivää 27. Koronarokotteen sain kp15. Uskoisin et sen syytä tämä, koska on mulla ollu mitä tahansa elämässä meneillään, niin kuukautiskiertoon ei oo vaikuttanu.
Ahdistaa epätietoisuus, et jos nyt hoito meneekin sivusuun
Hei, Olen hiukan seuraillut palstaa taustalla ja saanut monenlaista infoa, kiitos siitä. Nyt on kuitenkin tiukka paikka itselläni ja kuulisin mielelläni kokemuksia seuraavasta asiasta. Olisin kysellyt onko kellään kokemusta, että alkioita olisi viljelty päivään 7 saakka? Meillä takana jo useampi hoito ja tulokset tuntuvat huononevan kerta kerralta. Viimeisimmästä hoidosta oli tarkoitus tehdä tuoresiirto päivänä 4. Kuitenkin alkiot (4) eivät vielä silloin olleet kehittyneet tarpeeksi. Viidennen päivän kohdalla tuli ilmoitus, että alkiot ovat kyllä jakautuneet edelleen, mutta liian hitaasti ja viljelyä jatketaan päivään 7 saakka. Nyt mielessä on, että onkohan mitään mahdollisuuksia, että nämä hitaasti jakautuneet alkiot olisivat jaksaneet vielä kehittyä päivään 7 saakka. Tuntuu, että yleensä alkiot on pakastettu viimeistään päivänä 6 ja viime hoidossakin ne mitä vielä päivän 5 jälkeen viljeltiin, kuukahtivat päivänä 6. Lähinnä jo hautaan ajatusta, että tästä hoidosta päästään siirtoon ollenkaan.. Mielelläni siis kuulisin, jos jollain on saatu alkioita pakkaseen päivänä 7 ja vieläpä onnistuminen sellaisella hitaanpuoleisella alkiolla :)
Mieltäni painaa tiedottomuus jälleen:
Mitä käy jos alkion sulatus epäonnistuu, meneekö sen kk yritys hukkaan vai sulattavatko ne seuraavalle päivälle toisen?
Minulla lääkkeellinen kierto.
Illusia, varovaiset onnittelut ja plussan vahvistumista toivon teille!
Itsellä on hieman murheelliset piinapäivät meneillään. Siirto oli kolme päivää sitten ja se oli järkyttävä kokemus. Katetria yritettiin 40min ährätä kohtuuni, neljän lääkärin toimesta. Aiemmat kaksi PASia olleet myös hieman hankalia kohdunkaulan mutkan vuoksi, mutta tämä oli niin kamalaa että itkin vain ja olin kuin joku eläin jota ronkitaan. Vaikka henkilökunta oli minua kohtaan ystävällisiä, tuntui että tilanne oli todella outo ja pelkkää sähläystä. Itkin vielä seuraavana päivänäkin, koska olin jotenkin niin poissa tolaltani tuosta kokemuksesta. Kaiken huipennus oli se, että yksi siirtoa yrittäneistä paikalle pyydetyistä lääkäreistä, joka ei ole koskaan minua hoitanut, laittoi minulle sähköpostia ja pahoitteli kollegansa käytöstä. Olen aivan sokissa, en tiedä mitä kollegansa on oikein tehnyt, olen siis ollut jossain ihan muussa maailmassa siirron aikana kun en ole tajunnut mitä siellä on tapahtunut. Sähköpostissa lääkäri kyllä vakuutteli että siirron onnistumiseen tämä haastava siirto ei vaikuta, ja toivoo että raskaus alkaa. Täytynee soittaa maanantaina klinikalle ja kysyä, mitä ihmettä oikein tapahtui.
Tästä syystä en ole kovin toiveikas raskauden alkamisen suhteen
Pahoittelut kokemuksestasiKaikki neljä lääkäriä siis oli puheissaan rauhallisia ja asiallisia, mutta vastuulääkärini ehdotti jonkun instrumentin käyttöä johon tämä sähköpostin lähettänyt lääkäri sanoi, että ei todellakaan. Ja kyseisestä instrumentista tämä lääkäri sanoi viestissään, että tämä tehty siirto voi onnellisesti johtaa raskauteen, kun tätä kyseistä instrumenttia ei käytetty.. eli minulle jäi tunne, että tämä viestin lähettänyt lääkäri halusi tuoda minulle esiin sen, että hoitovirhe oli lähellä. Mutta täytyy tosiaan selvittää asia ja ehdottomasti vaihtaa vastuulääkäriä. Koskaan aiemmin kukaan lääkäri ei ole minulle lähettänyt sähköpostia ja nyt vielä kyseessä lääkäri, jota en aiemmin ollut tavannutkaan, niin selvästi asia jäänyt häntäkin vaivaamaan. Itse en siis ollut klinikkaan yhteydessä siirron jälkeen, vaikka jäi kurja olo.
Kiitos ymmärryksestä ja tuesta onneksi mies jaksaa olla tukena ja ystävillekin kerroimme.. joskin he samaan aikaan kertovat olevansa raskaana niin tuntuu etteivät ihan osaa nyt tukea tässä. Toivon, että saisin jatkossa miehen mukaan siirtoihin jos niitä vielä joudutaan tekemään, edes tämän kokemuksen verukkeella. Kun vieläkin klinikalla ohje ettei puoliso saa olla mukana.
Ihana juttu ja onnea jo varovaisesti plussasta! Toivottavasti tämä jatkaa vain vahvistumistaan.Mulla viiva ilmestyi nopeammin tänään, ja oli jo vahvempi. (Tiedostan vielä aika vahvasti, että nämä on vasta ensimmäisiä askeleita, ja voi käydä vielä miten vaan.)
Todella ikävältä ja kivuliaalta kokemukselta kuulostaaIllusia, varovaiset onnittelut ja plussan vahvistumista toivon teille!
Itsellä on hieman murheelliset piinapäivät meneillään. Siirto oli kolme päivää sitten ja se oli järkyttävä kokemus. Katetria yritettiin 40min ährätä kohtuuni, neljän lääkärin toimesta. Aiemmat kaksi PASia olleet myös hieman hankalia kohdunkaulan mutkan vuoksi, mutta tämä oli niin kamalaa että itkin vain ja olin kuin joku eläin jota ronkitaan. Vaikka henkilökunta oli minua kohtaan ystävällisiä, tuntui että tilanne oli todella outo ja pelkkää sähläystä. Itkin vielä seuraavana päivänäkin, koska olin jotenkin niin poissa tolaltani tuosta kokemuksesta. Kaiken huipennus oli se, että yksi siirtoa yrittäneistä paikalle pyydetyistä lääkäreistä, joka ei ole koskaan minua hoitanut, laittoi minulle sähköpostia ja pahoitteli kollegansa käytöstä. Olen aivan sokissa, en tiedä mitä kollegansa on oikein tehnyt, olen siis ollut jossain ihan muussa maailmassa siirron aikana kun en ole tajunnut mitä siellä on tapahtunut. Sähköpostissa lääkäri kyllä vakuutteli että siirron onnistumiseen tämä haastava siirto ei vaikuta, ja toivoo että raskaus alkaa. Täytynee soittaa maanantaina klinikalle ja kysyä, mitä ihmettä oikein tapahtui.
Tästä syystä en ole kovin toiveikas raskauden alkamisen suhteen
Varovaiset onnittelut, näyttääpä hyvältä viiva! toivotaan että kaikki menee hyvinMulla viiva ilmestyi nopeammin tänään, ja oli jo vahvempi. (Tiedostan vielä aika vahvasti, että nämä on vasta ensimmäisiä askeleita, ja voi käydä vielä miten vaan.)