IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menin tekemään testin nyt aamulla (pp6) kun eilen oli niin outoja oloja, ja hentoinen viiva siihen tuli!! :woot: Hentoinen kyllä, mutta mieskin sen heti siitä bongasi joten en kuvittele omassa päässäni :rolleyes: Eka minkäänlainen viiva ikinä mun testeissä, aika liikuttavaa jo sekin.
Onneksi olkoon!:Heartred toivotaan vahvistumista:happy093.:Heartred

En pysty syömään, yks oksu tullu, ripulia..mitä tää nyt on :sad010yhden jugurtin sain just alas ja pystyn juomaan mut ihan hirveeeetäää. Tuskin kotiin pääsen..kattoo mitä labrat sanoo aamulta..tipassa oon taas (yön olin ilman)

En pysty syömään, yks oksu tullu, ripulia..mitä tää nyt on :sad010yhden jugurtin sain just alas ja pystyn juomaan mut ihan hirveeeetäää. Tuskin kotiin pääsen..kattoo mitä labrat sanoo aamulta..tipassa oon taas (yön olin ilman)

Toivottavasti sun olo saataisiin helpottumaan <3 Ei voi muuta toivoa kun pitkää pinnaa ja henkistä voimaa.

@Butterflies Oon tosi pahoillani ettei teillä jaksanut jatkoviljellyt alkiot. :sad001 Toivottasti nykyinen pikkanen pysyy kyydissä tiukkaan!

Toivottavasti sun olo saataisiin helpottumaan :Heartred Ei voi muuta toivoa kun pitkää pinnaa ja henkistä voimaa.

@Butterflies Oon tosi pahoillani ettei teillä jaksanut jatkoviljellyt alkiot. :sad001 Toivottasti nykyinen pikkanen pysyy kyydissä tiukkaan!

Nyt on taas parempi olo :happy: kiitoksia kaikille tuesta. Uskon että huomenna kotiin. Jännittää hirveesti onko kotitestit tummuneet..

Tänään on virallinen testipäivä. Kotitestiä en ole päässyt tekemään melkein viikkoon. Mielestäni tämä testi on liian vaalea näille päiville (dpo19 ja 4+5). Voiko liian vahva pissa vaikuttaa? Digin teen huomen aamulla. Ja muita tuttuja liuskatestejä on kotiudun tänään myöhemmin. Varmaan menee kesken tämäkin :sorry:

Liitteet

• IMG_20210901_061129.jpg
    IMG_20210901_061129.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 126
  • IMG_20210901_060349.jpg
    IMG_20210901_060349.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 129
Tänään on virallinen testipäivä. Kotitestiä en ole päässyt tekemään melkein viikkoon. Mielestäni tämä testi on liian vaalea näille päiville (dpo19 ja 4+5). Voiko liian vahva pissa vaikuttaa? Digin teen huomen aamulla. Ja muita tuttuja liuskatestejä on kotiudun tänään myöhemmin. Varmaan menee kesken tämäkin :sorry:
Mä uskon et kyseessä on vaan pska testi. Tiedä vaikka noissa olis herkkyys joku 50 :wacky: sulla nousi veriarvot hienosti, mä uskon et kotiliuskat kirkuu tummia viivoja ja digissäkim varmaan jo ihan just 3+. Mä laskin silloin hcg:n perusteella, et milloin digi vois laskennallisesti näyttää 3+ ja tein silti edellisenä päivänä ja oli jo 3+.

Onko nää lääkkeet nyt syypää? väsyttää koko ajan ihan sikana ja sit oon muutenkin kiree ku viulunkieli. yleensä tää pms-kiukku menee ohi kun menkat alkaa, mutta nyt on jo kp5 ja räjähtelen ihan superherkästi. myös itken. syyttäisin kyllä ekana hormoneita o_O nyt siis kolme pistosta pergoverista 200ui annoksella laitettu ja insseissä oli vaan 50ui annosta, että kai se ero voi näkyä.

Tsemppiä kovasti Jannn ja ihanaa, että pääset kotiin! Täällä viivat on tummuneet, joten alan siirtyä taka-alalle tästä keskustelusta. Kiitos kaikille myötäelämisestä ja ihan hirveästi tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen! :Heartred

Kerron vielä, että kotona testit olivat tummemmat kuin tuo typerä sairaalan kasetti. Perjantaina verestä hcg. Tsemppiä ja plussia kaikille :Heartred

Ihana kuulla onko sinulla nyt parempi olo?:happy:

Juu on :) pystyn syömään, mutta turvotusta on vielä keskivartalossa, ja ehkä kuukauden vielä joutuu pistelemään Fragminia, joka estää veritulppia. Ja käyttämään tukisukkia. Kunhan ei tulisi takapakkia niin eiköhän tämä tästä :) hyvää hoitoa sain Naistenklinikalla.

Onko nää lääkkeet nyt syypää? väsyttää koko ajan ihan sikana ja sit oon muutenkin kiree ku viulunkieli. yleensä tää pms-kiukku menee ohi kun menkat alkaa, mutta nyt on jo kp5 ja räjähtelen ihan superherkästi. myös itken. syyttäisin kyllä ekana hormoneita o_O nyt siis kolme pistosta pergoverista 200ui annoksella laitettu ja insseissä oli vaan 50ui annosta, että kai se ero voi näkyä.

Kyllä noi hormonit vaikuttaa... jokaisella vähän eri tavalla.
Itsellä letroista tulee tosi masentunut olo pariksi päiväksi. Mulla oli Menopur sitten piikkinä, niin siitä mulle ei onneksi tullut mitään. Lugesteronista kauheet väsymykset, herkkyys sekä turvotukset ja jomottelut, jotka aina hämäsi sitä että olisko raskaana, vaikkei ollut.
Tsemppiä! Ja miehelle voi sanoo, että ne on ne hormonit :)

Heippa kaikille pitkästä aikaa! En ole aikoihin palstalla käynyt kun olen ollut kovin synkällä mielellä omien hoitojen suhteen. 2 ivf tehty ja 3pas- siirtoa. Olin varma että mussa on jotakin vikaa enkä koskaan tule raskautumaan vaikka vuosi sitten onnistuinkin plussaamaan tuoresiirrosta mutta se meni varhain kesken. Nyt kuitenkin kävi niin että plussasin tästä 3.passista tänään. Laskelmien mukaan 4+3 menossa. Epätodellinen tunne enkä olisi arvannut lopputuloksen olevan tämä. Vielä ollaan ihan alussa mutta toivotaan parasta. Tästä on nyt hyvä tunne! :Heartred Halusin tulla asian teille kertomaan ja tsemppaamaan muita joilta usko meinaa loppua! Kovasti tsemppiä teille kaikille omiin tilanteisiin! Yrittäkää jaksaa vaikka se välillä kovin vaikeaa onkin. :Heartbigred

Takaisin