Illusia
Vauhtiin päässyt keskustelija
Lipsu, olen tosi pahoillani!
Tiedän miten valtava pettymys lupaavan plussan hiipuminen on. Ei siinä pysy edes mieli perässä, kun tilanne muuttuu toivosta ja haaveista toivottomuuteen. Halaukset sinne. Kyllä teidän vuoro vielä tulee.
Minullakin se lopulta tuli, vaikka on ollut taipumusta kemiallisiin raskauksiin ja keskenmenoihin. Eikä mitään syytä ole löytynyt, miksi. Vain huonoa tuuria.
Apilainen, olen miettinytkin mitä sinulle kuuluu. Miten surullista ettei siirto onnistunut. Voimia!
Apilainen, olen miettinytkin mitä sinulle kuuluu. Miten surullista ettei siirto onnistunut. Voimia!
Muokattu viimeksi:
Miten jatko, vielläkö teillä on alkioita pakkasessa?
ja tulee paljon halvemmaksikin 
Oireita tuntuisi olevan jonkin verran (kaikkea vähän erilaista kuin normaalisti), mutta mihinkään en uskalla luottaa noiden muiden hiipuvien plussien takia enkä myöskään siksi, että edelleen epäilen lääkkeiden aiheuttamia oireita.
sunnuntaina olisi virallinen testipäivä ja olen päättänyt malttaa odotella sinne asti...
Taitaa olla hieman eri käytäntöjä eri hoitoyksiköissä. Me ollaan Taysissa hoidossa. Mitä olen ymmärtänyt, niin julkisella puolella monesti testipäivä on arkipäivä, mutta Tampereella oli ainakin näin. Tsemppiä sinnekin piinailuun!
onko kukaan koittanut ajoittaa näin?