Moi kaikille!
Oon ollut tauolla täältä kesän, mutta aina välillä käynyt lueskelemassa kommentteja. Nyt on niin hämmentävä tilanne, että oli pakko tulla kysymään mielipidettä. 5 vuotta siis yritystä takana, 3 inseminaatiota, 4 ivf. Ensimmäisestä ivf:stä raskaus joka päättyi rv 13 keskeytyneeseen keskenmenoon. Keväällä saatiin 7 alkiota pakkaseen ja tässä olen menkkoja odotellut, että voisi ilmottautua siirtoon (tänään kp29). No, malttamattomana tietenkin tein testin ja sain jonkin sortin haamuviivan?!? Siis olen ihan shokissa, paljon olen lukenut rfsu:n testeistä, että olisi virheellisiäkin viivoja, mutta minä olen myös tehnyt näitä vuosien aika kymmeniä enkä ole ikinä saanut mitään viivaa muistuttavaakaan. Laitan siis kuvan liitteeksi, mitä olette mieltä? Ehkä tässä vaan kuvittelee, en tiiä. Tein testin noin 2h sitte ja malttamattomana hämmenyksestä tein uuden testin tunnin päästä tuosta ja siinäki haamuviiva! Toki vielä tuota haaleampi. Ja siis nämä tuli ihan testiajan puitteissa alle 5min näkyviin.. apua kun jännittää. Onko muilla vääristä viivoosta kokemuksia? Niin ja viikko sitten mulla oli ihan jäätäviä alavatsakipuja, etten pystynyt edes liikkumaan vaan koko ilta meni töiden jälkeen sängyn pohjalla, sellaistakaan ei ole ennen ollut. Hieman kyllä huonosti kuvassa näkyy, on selkeämpi oikeasti, mutta ei kuitenkaan mikään täysin selvä viiva.
-J90