Apua tietävämmät neuvokaa aloittelijaa
Millaisella aikataululla ootte päässeet ivf suunnittelukäynniltä punktioon?
Meneekö punktio lyhyellä kaavalla siis oman kierron mukaan? Iski ressi päälle, et jos punktio tehtäisiin mun oman kierron mukaan, niin se melko todennäköisesti asettuis just meidän muuttoviikonlopun päälle. Meillä on siis muutto tulossa 10-12.9 ja flo ennustelis ovista 15.9. Näin siis sillä oletuksella että saatais punktio heti seuraavaan kiertoon suunnittelukäynnistä. Muutto on meillä kokonaan toiselle paikkakunnalle, noin 350km päähän eri shp alueelle. Ois ollu tietty tosi jeeeeees jos oltais ehditty vielä elokuussa punktioon, mutta koska suunnittelukäynti on flo:n ennusteen mukaan jo kp9 niin se taitaa olla menetetty kierto se. Toki voi hyvin olla että punktio olisi vasta tuolloin 13.9, mutta silloinkin mun pitäisi raahata itseni Tampereelle pariksi päiväksi, toki mieluummin sit niin kuin se että yritän selvitä muutosta heti punktion perään.... Meillä kun nämä muutot on aina vähän sellaisia että aina on porukkaa jonoksi asti auttamassa, mutta lopulta me tehdään aina muutto kaksistaan kun kaikki peruu tulonsa (mikä ei kyllä oo koskaan haitannut, me saadaan melkein paremmin muutettua kahdestaan...).
Eikö pistokset aloiteta heti alkukierrossa menkkojen alkamispäivänä, tai siitä parin päivän sisällä? Ärsyttää olla tämmönen kaikki tieto mulle heti nyt, kun ei muuten saa mielenrauhaa ja päässä vaan pyörii eri skenaariot ja koittaa etukäteen ratkaista ongelmia joita ei vielä ole.
Anteeksi sekavasta tekstitulvasta, nyt vaan on niin pää täynnä ajatuksia et pakko oksentaa ne johonkin, tämä vaikutti luonnollisimmalta paikalta siihen tarkoitukseen tässä kohtaa.