Heippa!
Googlettelin aiheesta ja löysin tämän ketjun. Saako tänne kirjoitella myös itsellinen nainen? En ainakaan löytänyt ketjua joka olisi erikseen meille?
Mulle ollaan suunnittelemassa taysissa suoraan ivf-hoitoa koska ikä tulee vastaan pian. Mulla on kuitenkin kohdun limakalvon hyperplasia. Ja olen siihen nyt syönyt keltarauhashormonia kolme kuukautta. Elokuussa uusi näyte ja siitä odotetaan vastaus ennen kuin hoitoa voidaan aloittaa.
Koska 40 vuotta tulee pian täyteen ja pelkään että joudun vielä muutaman kierron syömään tota. Niin tietääkö kukaan voiko tässä välissä kerätä munasolut ja hedelmöittää ne? Sitten vaan pakastesiirtoa kun kohtu on kunnossa.
Pelkään et ikä tulee täyteen ilman et vielä yhtään mitään on ehditty tekemään ja julkisella ei käsittääkseni hoideta enää kun täytän 40.
Kyllä täällä on ollut itsellisiä naisia ja olet yhtä tervetullut tänne kuin ketä tahansa meistä muista Tervetuloa!
hyperplasia on itselle vieras juttu, joten en uskalla siihen ottaa kantaa. Kannattaa tuo sama asia kysäistä ihan tuola samalla tavalla hoitavalta lääkäritaholta, jos heillä on asiaan näkemys. Jos he voivatkin välissä kerätä munasoluja. Kannattaa samalla kysyä että jos tulee alkioita niin miten niitä saa hoidettua jos 40 tulee täyteen. Siirrättävätkö alkiot yksityiselle vai hoitavatko sinua kuitenkin niin kauan että 1.IVF:n alkiot on kaikki käytetty.