Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin ja mun viiva tänä aamuna eli pp5 oli täys nega.
Joo aion kyllä jatkaa testaamista ja uskoa, että se voi vielä muuttua plussaksi.Jos sinulle siirrettiin blasto, niin eikö vielä ole kuitenkin aika varhaista testata? Uskon, että sinulla on vielä toivoa! :angelic:
Vielä ei vuotoa näy täällä, viimeksi alkoi "tänään" eli dpo 15 tiputtelu. Edelleen on hieman etovaa oloa ja ei ole eilisten muutamien PMS-oireiden jälkeen mitään viitteitä vuodon alkasemisesta. Kai vielä salaa elättelen toiveita, että jotain ihmeitä voisi tapahtua ja viivat vahvistuisi. Mietin tässä, että jos olisin testannut ekaa kertaa vasta tänään ja olisin nähnyt kahdessa testissä hailakat viivat, olisin pompannut kattoon ja kirkunut innoissani. Nyt "onneksi" jo tiedän, että ne näkyivät muutama päivä sitten paremmin ja tässä ei kauheasti toivoa enää ole. Jatkossakin aion testailla ehkä dpo 10 lähtien, jotta tiedän edes mitä tapahtuu, vaikka vaaleneminen on traagista.
Hello
Huomenna kp1 ja ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen IVF kierto alkaa, jännää.
2 inssiä takana, ei tärppejä.
Olen itsellinen nainen kohta 35v ja minulla on alhainen amh 0.8. Lääkärin mukaan ultrissa näkyvien follien määrästä voisi päätellä amh olevan todellisuudessa paljon parempi. Itse toivoin jo nyt IVF hoitoa. Inssit ovat tyyriitä yksin yksityisella (1200e) joten mielummin satsaan tähän hoito muotoon ja parempiin mahdollisuuksiin.
Voi myöhästyttää, muttei käsittääkseni kaikilla. Oliko sulla nyt luget tms käytössä
Oli luget käytössä 10 päivää, kuten viimekin kierrossa ja PASissa. Silloin tosiaan vuoto alkoi dpo 15 ja tänään ei mitään. Ylipäätään kuukautiset on aina alkaneet aika tarkalleen dpo14-15 luonnollisessa kierrossa. Tässä kierrossa on tullut dpo8 alkaen kerran päivässä pyyhkiessä ihan pieni ruskea verihyytymä läpinäkyvän liman keskellä, se on tullut yleensä jonkinlaisen alavatsa "kouristuksen" jälkeen. Luget lopetin torstaina, eilen vielä tuo tuli, mutta tänään ei mitään. Taidan keksiä nyt kärpäsestä härkästä ja ylitulkita asioita, mutta pystytte ehkä ymmärtämään epätoivoisen hetken, kun haluaisi niin kovasti että huonosta ennusteesta huolimatta ihme tapahtuisi.
Täällä haamu vaihtunut negaksi eli taisi jäädä kiinnittymisyritykseksi Meillä taitaa olla lapsettomuuden syy ”implantation failure”...Vielä kun saisi tietää mistä se johtuu!
Kanna, lopetetaanko teillä siis Lugesteron jo ennen testipäivää? Mua on ohjeistettu jatkamaan niitä testipäivään saakka. Tosi turhauttavaa, kun tietää, että nega on tulossa ja silti ei voi lopettaa vielä niitä.
Kanna kiitos tsempeistä. Aijotko vielä tehdä r.testin kuitenkin?
Mulla alkaa Bemfolan piikitys, ei oo ilmeisesti kauheen käytetty mitä olen lukenut tätä ketjua? Mistähän moinen että eri merkkejä käytetään?
Tsemppiä kaikille :)
Kanna kiitos tsempeistä. Aijotko vielä tehdä r.testin kuitenkin?
Mulla alkaa Bemfolan piikitys, ei oo ilmeisesti kauheen käytetty mitä olen lukenut tätä ketjua? Mistähän moinen että eri merkkejä käytetään?
Tsemppiä kaikille :)
Mua neuvottiin, että se neula oikein niinkun heitetään siihen ihoon, niinkuin tikkaa heittäis. Sillon tietää että on tarpeeksi syvällä, ja ei tarvi kiduttaa itteään hitaasti painamalla. En tiiä auttaisko toi neuvo sua.Hei,
Pistelen nyt ekaa kertaa menopuria ja tuo ruiskuissa oleva neula ei tunnu millään menevän vatsan ihosta läpi :banghead: Vasta 3 piiikkiä pistetty ja tuntuu kyllä tosi työläälle tämä pistäminen Teenkö jotain väärin? Vinkkejä?
Hei,
Pistelen nyt ekaa kertaa menopuria ja tuo ruiskuissa oleva neula ei tunnu millään menevän vatsan ihosta läpi :banghead: Vasta 3 piiikkiä pistetty ja tuntuu kyllä tosi työläälle tämä pistäminen Teenkö jotain väärin? Vinkkejä?
Kokeile vaihtaa neulan ja ihon välistä vinkkeliä, laita se enemmän sivuttain ihoon. Kun neulaa yrittää työntää suoraan ihoon 90asteen kulmassa niin se on vaikeaa ja kivuliasta. Kun neulaa työntää noin 45 asteen kulmassa niin se useimmiten helpottaa. Joskus pienikin muutos siihen miten pistää voi auttaa.
Tässä samalla kysyisin itse kun meillä alkaa vihdoin ja viimein lähestyä hoitosuunnittelukäynti. Kumpaa kaavaa on teidän mielestä useammin käytetty, lyhyttä vai pitkää? Tiedän että se on lääkärin valinta pitkälle tai lyhyelle kaavalle riippuu monista asioista mutta kiinnostaisi tietää kumpi olisi todennäköisempi.
Tsemppiä Kanna ja kaikki muutkin tietty. Ihme mitä haamuviivoja täällä nyt jaellaan monille
Mulla "kuukautiskivut" jatkuu, oikein herätti mut aamulla. Rinnat hitusen kipeet. Menee ja tulee nää kaksi oiretta päivän mittaan. Yökötys ja väsymys jatkuu, mutta ne tiedän olevan lääkkeistä. Mies muistutti, että viime negakierrossa oli kans jotain vatsatuntemuksia. Höh, en mä
vaan muistanu. No, pystyin olla testaamatta tänään aamulla, huomenna uusi testi, silloin siis pp 7.