IVF/ICSI 2020

Ainahan sitä voi kokeilla, kunhan muistaa, että vaikka tänään olisi "ei raskaana" se voi jo seuraavana päivänä olla plussa kuitenkin. Ne ei taida kovin herkkiä olla.

Aivan, totta. Eli odotan testien kanssa huomiseen ja seurailen viivan tummumista silmämääräisesti. :smiley-angelic001
 
Ahaa, en tiennyt, että kuvia voi muutenkin tänne laittaa. Täytyy tutustua aiheeseen ensi kerralla eli luultavasti huomenna aamusta. Onko verikokeesta jotain konkreettista hyötyä tässä vaiheessa vai vaan saisi tietää onko arvot nousseet toivotunlaisesti? En varmaan tänään kuitenkaan enää pääse verikokeeseen, niin ehkä suosiolla seurailen viikonlopun yli viivojen tummumista.



Oi kivaa, tulet ihan perässä! Oletko sinä jo testaillut? :)

Juu aijaahan ladataan kuva ja sieltä löytyy linkit mitkä laittaa viestikenttään. Ja kuva pysyy hyvälaatuisena. Niin verikokeesta näkee että onko päiviin nähden sopiva arvo ja tietty se kertoo eniten miten nousee muutaman päivän sisään :) mua itseäni ne verikokeet on rauhoittaneet kun sai selvyyden vähän epäselvään tilanteeseen kun itselläkin hitaammin tummui testit.
 
Ainahan sitä voi kokeilla, kunhan muistaa, että vaikka tänään olisi "ei raskaana" se voi jo seuraavana päivänä olla plussa kuitenkin. Ne ei taida kovin herkkiä olla.

Tästä tuli mieleen kun dpo12 sain apteekin omalla haamun ja rfsulla myös haalean viivan niin digi olikin sitte nega :bored: se oli kyllä sellanen perusdigi mikä kertoi vaan raskaana tai ei raskaana (ei viikkoja) mutta herkkyys kuitenki 25mlu.
 
Kyllä mäkin Kanna viivan näen. Onpas jännää!! Hyvin saman näkönen viiva kuin itsellä viime kierrossa, mutta mulla näkyi vain yhden päivän. Eli luulisin, että jos kyseessä kemiallinen niin ei näkyisi noin monessa testissä. Kyllä se siitä vahvistuu, uskotaan näin :smiley-bounce012

Mulla pamahti päälle oireita eilen illalla!! Pp3:n ilta siis vasta. Sellanen menkkaolo ja polttelu alavatsassa ja reisissä, eikä edes mikään lievä vaan kunnolla kuumottaa. Plus rinnat kipeät, ja ne ei oo missään vaiheessa tätä lääkerumbaa ole olleet edes vähän kipeät. Siis voisko tää olla sitä itseään, nyt on jännät paikat.
 
Voi hitsi. Tein juuri aamuiseen pissaan vielä RFSU:n varhaisen testin ja viiva oli paaljon heikompi, mitä keskiviikkona ja paljon heikompi mitä tänä aamuna samaisen testin ns. normaaliliuska. :sorry:
 
Nyt ei muuta kun odotat huomiseen ja testaat uudelleen! Tai parempi vielä olis odottaa pari päivää mutta tiedän kyllä että se on mahdotonta. Tsemppiä!!
 
Nyt ei muuta kun odotat huomiseen ja testaat uudelleen! Tai parempi vielä olis odottaa pari päivää mutta tiedän kyllä että se on mahdotonta. Tsemppiä!!

En tiedä maltanko odottaa sunnuntaihin, huomenna alkais laskennallisesti kuukautiset ja haluan varmaan aamulla tietää mitä odottaa päivältä. Jos huomenna näyttää testi(t) vielä hyviltä, niin sitten voisin koittaa testata maanantaina seuraavan kerran.
 
Voi hitsi. Tein juuri aamuiseen pissaan vielä RFSU:n varhaisen testin ja viiva oli paaljon heikompi, mitä keskiviikkona ja paljon heikompi mitä tänä aamuna samaisen testin ns. normaaliliuska. :sorry:

Voi johtua siitä, että virtsa oli jo ”vanhentunutta”, varsinkin jos pidit sitä huoneenlämmössä. Virtsanäytteet pitää aina säilyttää jääkaapissa.
 
Tein samat testit kuin eilen ja viivat haalenennut jo lähes olemattomiin. Nyt jään odottelemaan ja teen varmistustestin vielä virallisena päivänä. :sad001 Tuntuupa pitkästä aikaa yllättävän paskalta tää homma!
 
Tein samat testit kuin eilen ja viivat haalenennut jo lähes olemattomiin. Nyt jään odottelemaan ja teen varmistustestin vielä virallisena päivänä. :sad001 Tuntuupa pitkästä aikaa yllättävän paskalta tää homma!

:sad001 :Heartred oliko tämä sun eka plussa?
 
Joo oli. Täytyy koittaa olla positiivinen, että edes jotain tapahtui tai yritti tapahtua.

Niin tuohan on se positiivinen juttu vaikka eihän se varmaan nyt lohduta. Mutta ehkäpä tuo toivoa myöhemmin seuraavaan yritykseen ja ylipäänsä onnistumiseen.
 
Moi! Eilen tuli viikko PAS:sta ja tässä on eilisen illan One Stepistä kuva. Näkyy punertava haamuviiva. Näettekö te kaksi viivaa? Nyt aamulla viiva oli ehkä aavistuksen vaaleampi eli hädintuskin näkyi :sad001
 

Liitteet

  • 9EDF990E-0FB1-4344-B22D-3740EB669303.jpeg
    9EDF990E-0FB1-4344-B22D-3740EB669303.jpeg
    16.8 KB · Katsottu: 181
Tein samat testit kuin eilen ja viivat haalenennut jo lähes olemattomiin. Nyt jään odottelemaan ja teen varmistustestin vielä virallisena päivänä. :sad001 Tuntuupa pitkästä aikaa yllättävän paskalta tää homma!

Voi ei :sad001 Täällä taitaa olla sama tilanne....Eilen tuli haamuviiva testiin ja tänään aamulla viiva ei ainakaan ole vahvistunut, ehkä vaalentunut :sad001 Höh. On tämä kyllä sellaista tunteiden vuoristorataa :sad001 Tsemppiä kovasti!
 
Olen sen verran amatööri tulkitsemaan testien viivoja, niin tarkoittaako viivat, jotka eivät lähde vahvistumaan tai hiipuvat pois kiinnittymisyritystä? Ilmeneekö kemiallinen samalla tavalla? o_O
 
Olen sen verran amatööri tulkitsemaan testien viivoja, niin tarkoittaako viivat, jotka eivät lähde vahvistumaan tai hiipuvat pois kiinnittymisyritystä? Ilmeneekö kemiallinen samalla tavalla? o_O

Joo, raskaushormonia alkaa erittyä heti kun vähänkin istukkakudosta muodostuu. Ja sitä muodostuu jo kiinnittymisyrityksessä. Kemiallinen ilmenee samalla tavalla.
 
Hitsin haamuviivat Kanna ja Anselmiina!! Elän mukana. Niinkuin sanottiin, muistakaa että jotain siellä tapahtuu mikä on positiivista. Itse sain ainakin toivoa viime kierron yhden päivän haamuviivasta. Se oli eka kerta kun mun kroppa tuotti raskaushormonia, eli se on siihen kykenevä!

Mites Blanca, oletko testaillut vielä? Sulla taisi olla ne häät tänä viikonloppuna? Toivottavasti teillä on aivan ihanat juhlat!!

Muuten siitä alkoholista, mä olen juonut kahtena iltana siirron jälkeen puoli lasia punaviiniä, eli muutin linjaani. Maanantain siirtoa edeltävänä perjantaina vedin p**skännit.:joyful: Ei tietenkään ollut tarkotus, oli vaan niin hauskaa kavereiden kanssa että annoin mennä. :happy:
 
Takaisin
Top