IVF/ICSI 2020

Katariinap Onnea plussasta!

Siiri Toivotaan et kaikki olisi hyvin. :smiley-angelic001

Tänään oli punktio ja saalis oli 8rakkulaa missä 7 ssä munasolu. Huomenna tiedetään kuinka moni on hedelmöittynyt. Miehen siittiötasot nousee koko ajan. Nyt peukut pystyyn et hyvä siittiö kohtaisi hyvän munasolun.
Ps. Vielä vähän diapam höyryissä tässä mutta ei haittaa. Ihan kivaa on. o_O:grin
 
Keskenmeno on nyt naistenklinikalla odotan että lääkäri vielä kattoo. Toivottavasti ei tarvii kaapia. Kuulemma kamalaa. Onko muilla kokemuksia? Tätä surua onneksi vähän helpottaa että ens kuussa alkaa kunnallisilla hoidot taas
 
Keskenmeno on nyt naistenklinikalla odotan että lääkäri vielä kattoo. Toivottavasti ei tarvii kaapia. Kuulemma kamalaa. Onko muilla kokemuksia? Tätä surua onneksi vähän helpottaa että ens kuussa alkaa kunnallisilla hoidot taas

Olen niin pahoillani Siiri! Aivan uskomattoman kamalaa ja raadollista tämä touhu. Toivottavasti kuitenkin tyhjennys menee hyvin ja pääset nauttimaan kesästä. :Heartred Haluatko kertoa sinun viime viikoista enemmän, oliko jotain viitteitä, että näin voisi käydä vai tuliko tämä aivan yllätyksenä? :sad001

Tulin juuri samaisesta paikasta PASista. Nyt täytyy saada ajatukset jonnekin muualle ainakin viikoksi. Viimeksi uhosin, etten aio testata ennen virallista testipäivää, mutta nyt on alkanut kiinnostamaan, jos kiinnittymistä edes yrittä tapahtua. Toivon tietty kahta vahvaa viivaa ja 8kk kuluttua alkavaa LOMAA. :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Hei kaikki! Ensinnäkin onnittelut plussanneille ja Siirille valtavasti voimia tulevaan.:Heartred
En tiedä muistaako kukaan minua, olen laittanut vain yhden viestin foorumille. Jotenkin olen ollut hyvin alakuloisella mielellä lapsettomuuden vuoksi viime aikoina, enkä ole osannut minnekään mitään kirjoittaa. Olen vain käpertynyt itseeni ja koittanut jaksaa päivästä toiseen. Meille tehtiin siis icsi viime vuonna syyskuussa, jonka jälkeen kaksi tuloksetonta PAS:a. Viimeinen kaksipäiväinen alkio siirrettiin luonnolliseen kiertoon 10.6., Pregnylin pistin edeltävästi. Alkio oli ollut pakastaessa kolmisoluinen ja klinikka sai aikaan pienen jännitysnäytelmän sulattamisen kanssa. Olin siis saanut hoitajalta tiedon, että alkio otetaan edellisenä päivänä sulamaan ja siirretään kolmen päivän ikäisenä. Siirtoaamuna huomasin matkalla siirtoon, että klinikalta soitetaan. Hoitaja soitti ja kertoi, että heillä oli tullut sekaannus ja alkio oli unohdettu ottaa sulamaan. Kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tämä tuntui olevan liikaa ja murruin kyyneliin. Onneksi alkio ehdittiin kuitenkin sulattaa samana aamuna ja siirto päästiin tekemään, joskin päivää myöhemmin kuin aiemmat siirrot. Alkio ehti jakautua vielä nelusoluiseksi ennen siirtoa.

Ja nyt täytyy todeta, että onneksi siirto tehtiin juuri tuolloin ja juuri tuolla alkiolla. Tänään, pp14, testasin elämäni ensimmäisen selkeän plussan iltapäiväpissasta yli kolmen vuoden odotuksen jälkeen. En voi uskoa tätä todeksi, olen täysin sanaton. Olin jo mielessäni luopunut lapsihaaveesta, koska mitään plussaan viittaavaakaan en ole koskaan saanut testiin. Oireita minulla ei juurikaan ole ja olo on ollut oikeastaan sama kuin negakierrossa. Olin heittänyt hanskat täysin tiskiin ja suunnittelin jo seuraavaa hoitoa syksylle. Olen tästä plussasta todella kiitollinen, en varmasti ymmärrä tätä vielä moneen viikkoon täysin. Mies tulee kohta töistä kotiin, hän sekoaa, kun näkee testin. :Heartbigred
Matka on vielä pitkä, mutta tämä päivä muutti silti elämäni täysin. Haluan sanoa teille kaikille kanssasisarille, että älkää koskaan luovuttako.
Plussa voi pärähtää tikkuun silloin, kun sitä vähiten odottaa. :Heartbigred

Ja muistakaa, että oireiden tulkinta on turhaa, kuten oma tarinani todistaa.

Kaikille valtavasti tsemppiä tälle polulle, toivon ihan jokaiselle plussaa ja omaa pientä nyyttiä. :Heartbigred
 
Kiitos tsemppaajille ja kun kerrotte kokemuksista :shy:

kissankäpälä: mitä sanoo testi nyt virallisena testipäivänä?

smoothie: kurjaa tuo :sad001 vaikka olisi ihan vaaratonta vuotoa, niin kyllähän se tottakai säikyttää! Siellähän voi olla vaikka mitä hematoomaa, ärtynyt limakalvon Jne. mikä ei liity itsessäni kasvavaan pikkuiseen. Otatko lääkäriin yhteyden vielä?

tänään päivää ennen menkkojen alkua tein perus CB digitestin ja sinne pläjähti sitten plus merkki. Kai sitä on uskottava pikkuhiljaa, mutta kun HUSissa on annettu virallisesksi testipäivänsä ensi viikon tiistai, niin jotenkin jännitän sinne asti vielä.. mulla siis siirrettiin 5pv. blasto luonnolliseen kiertoon, joten jos ei menkkoja ala kuulua niin kai sitä sitten raskaana ollaan. Tosi epätodellinen olo! :eek::eek::eek::eek:

Niin pitää vaan toivoa ettei liity itse pieneen :Heartred enemmän mua huolettaa kun oli selviä pahoinvointi ja huimausoireita la-su ja ma ne oli hävinny ja ollut nyt vaan normaali olo että mihin ne oikein hävis ja miksi.. :smiley-angry003varmaankin pe menen uuteen hcg-mittaukseen.
Mutta ihanaa onnea plussasta!! :love017
 
Muokattu viimeksi:
Hei kaikki! Ensinnäkin onnittelut plussanneille ja Siirille valtavasti voimia tulevaan.:Heartred
En tiedä muistaako kukaan minua, olen laittanut vain yhden viestin foorumille. Jotenkin olen ollut hyvin alakuloisella mielellä lapsettomuuden vuoksi viime aikoina, enkä ole osannut minnekään mitään kirjoittaa. Olen vain käpertynyt itseeni ja koittanut jaksaa päivästä toiseen. Meille tehtiin siis icsi viime vuonna syyskuussa, jonka jälkeen kaksi tuloksetonta PAS:a. Viimeinen kaksipäiväinen alkio siirrettiin luonnolliseen kiertoon 10.6., Pregnylin pistin edeltävästi. Alkio oli ollut pakastaessa kolmisoluinen ja klinikka sai aikaan pienen jännitysnäytelmän sulattamisen kanssa. Olin siis saanut hoitajalta tiedon, että alkio otetaan edellisenä päivänä sulamaan ja siirretään kolmen päivän ikäisenä. Siirtoaamuna huomasin matkalla siirtoon, että klinikalta soitetaan. Hoitaja soitti ja kertoi, että heillä oli tullut sekaannus ja alkio oli unohdettu ottaa sulamaan. Kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tämä tuntui olevan liikaa ja murruin kyyneliin. Onneksi alkio ehdittiin kuitenkin sulattaa samana aamuna ja siirto päästiin tekemään, joskin päivää myöhemmin kuin aiemmat siirrot. Alkio ehti jakautua vielä nelusoluiseksi ennen siirtoa.

Ja nyt täytyy todeta, että onneksi siirto tehtiin juuri tuolloin ja juuri tuolla alkiolla. Tänään, pp14, testasin elämäni ensimmäisen selkeän plussan iltapäiväpissasta yli kolmen vuoden odotuksen jälkeen. En voi uskoa tätä todeksi, olen täysin sanaton. Olin jo mielessäni luopunut lapsihaaveesta, koska mitään plussaan viittaavaakaan en ole koskaan saanut testiin. Oireita minulla ei juurikaan ole ja olo on ollut oikeastaan sama kuin negakierrossa. Olin heittänyt hanskat täysin tiskiin ja suunnittelin jo seuraavaa hoitoa syksylle. Olen tästä plussasta todella kiitollinen, en varmasti ymmärrä tätä vielä moneen viikkoon täysin. Mies tulee kohta töistä kotiin, hän sekoaa, kun näkee testin. :Heartbigred
Matka on vielä pitkä, mutta tämä päivä muutti silti elämäni täysin. Haluan sanoa teille kaikille kanssasisarille, että älkää koskaan luovuttako.
Plussa voi pärähtää tikkuun silloin, kun sitä vähiten odottaa. :Heartbigred

Ja muistakaa, että oireiden tulkinta on turhaa, kuten oma tarinani todistaa.

Kaikille valtavasti tsemppiä tälle polulle, toivon ihan jokaiselle plussaa ja omaa pientä nyyttiä. :Heartbigred

Paljon onnea! Ekat kaksi viivaa luo kyllä hurjasti toivoa:Heartred
 
Täällä testi näytti negaa ja pakkanen on tyhjä. Joten ensimmäinen luku meidän hoitotaipaleella tuli päätökseen.

Lyhyesti tähänastisista vaiheista: Kun hoitoihin hakeuduttiin, niin suoraan ICSI:in päädyttiin. Keräyksessä saatiin kuusi munasolua, ja kahdesti päästiin siirtoon. Tuoresiirrossa oli nelipäiväinen alkio ja pakastetun alkion siirrossa viisipäiväinen. Kumpikaan ei tarttunut kiinni.

Testasin pari päivää ennen testipäivää ja sitten virallisena testipäivänä. Mitään haamuakaan en testissä havainnut. PAS oli lääkkeelliseen kiertoon ja mitään vuotoa ei ollut siirron ja testipäivän välillä; luget vissiin piti vuodon poissa.
 
J90
Ensimmäinen inseminaatio syksyllä 2018
2 inseminaatiota syksyllä 2019
1. IVF lyhyt kaava 1/20, tuoresiirto josta plussa!

Blanca
1.icsi 01/17 josta yksi selvisi siirtoon asti. Nega. Pakkanen tyhjä.
2.icsi 04/17 5 blastoa. Tuoresiirto kemiallinen. 1.pas KU. 2. Pas tyttö syntyi 07/18.
3. Pas syksy 2019 nega. 4. Pas nega.
3. Icsi 02/20. 2 blastoa, joista molemmista nega.
4. Icsi 06/20.

Upunup
Suoraan ICSIin.
1. ICSI pitkä kaava 2/20

Nirppuli
3 inssiä keväällä 2019
1.ivf 09/2019, pitkä kaava. yksi siirtoon, 2 pakkaseen, ei siirrettävää sulatuksen jälkeen
2. ivf 02/2020, lyhyt kaava. Yksi siirtoon, 5 pakkaseen.

smoothie.
2 x inseminaatio 08-09/2019
1.ivf lyhyt kaava 05/2020, 13 blastoa ja tuoresiirto - > plussa.

Benelobe
1. Ivf pitkä kaava 11/19 6 alkiota -> tuoresiirto nega.

Ninnu 2020
Yritystä 2 vuotta
1 ivf pitkä kaava 02/20 sumutteluvaihe-->

Enkelinsiipi
Alkiodiagnostiikka hoitoihin hakeutuminen helmikuu 2018
1 Ivf/ICSI pitkä kaava 09/20, päättyi jo sumutteluvaiheessa
2 ICSI pitkä kaava, punktion tulosten odottelua, 10 munasolua

bluebe
Inseminaatio 11/2017
1. IVF/ICSI 01/2018 -> tuoresiirto nega
2. IVF/ICSI 05/2018 -> tuoresiirto plussa ja vauva syntyi 01/2019. Pakkasessa 5 huurunenää.
1. PAS 02/2020

Haaveilija******
1. Yksi inssi 4/19, nega
2. ICSI 10/19, tuoresiirrosta nega, pakkasessa 2

Mette82
*2 inseminaatiota 06/18 ja 08/18 - negat
*11/18 IVF pitkä kaava, 16 kypsää munasolua joista 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.
*04/19 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 8 kypsää, 4 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.1 alkio pakkaseen.
*PAS 08/19, nega
*01/20 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 9 kypsää, 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, plussa ->kemiallinen.
*ICSI syksyllä 2020?

Catlady
2018 alkaen ilman ehkäisyä
03/18: Yksityiseltä lähete lapsettomuustutkimuksiin Naistenklinikalle
04/18: Luomuraskaus, josta km 5+5.
06/18: Nkl hyväksyy potilaaksi
10/18: 1. ovulaatioinduktio, ajoitetut yhdynnät. Ovulaatio tapahtunut liian aikaisin.
12/18: 2. ovulaatioinduktio, tavoitteena inssi, mutta jälleen ovulaatio liian aikaisin.
01/19: Lääkäri toteaa, ettei pystytä ajoittamaan inssiin -> siirto ivf-hoitopolulle.
05/19: 1. IVF. 14 follia, 11 munasolua, joista 10 kypsää. 9 hedelmöittyi normaalisti. Tuoresiirto 3. päivän alkiolla. Nega. Pakkaseen 3 blastoa.
11/19: 1. PAS-aikomus, mutta Estradotista huolimatta oma ovis ja liian aikaisin; ei pas
01/20: Kokeilussa Letrot, mutta oma ovis liian aikaisin; ei pas

elin.sand
2013 ilman ehkäisyä
2014 tutkimukset julkisella -> ei syytä lapsettomuuteen
1. IVF lyhyt kaava 10/19 - ei yhtään alkiota
2. ICSI lyhyt kaava 11/19 - 7 alkiota ja tuoresiirto, nega
3. PAS 02/20, plussa

VauVe
Endometrioosidiagnoosi
Ehkäisy pois 2018 kesällä, n. vuosi yritystä luomuna, ei tärppejä
IVF pitkällä kaavalla 10/2019, tuoresiirrosta nega. Pakkaseen jäi 2 alkiota.
PAS 01/20 josta plussa

Hentta
Suoraan ivf:n
1. IVF lyhyt kaava 4/2020

Palasaippua
10/2017 pillerit pois, yritys aloitettu
2018 monirakkulaiset munasarjat todettu
5/2019 ensimmäinen lapsettomuuspolikäynti
Tässä välissä teroluteja, ei vaikutusta muuta kuin kierron kestoon.
Syksy 2019 ovulaatiota ei tapahdu -> ovulaatioinduktio 3-4 kertaa
1/2020 IVF suunnittelukäynti
2/2020 IVF lyhyt kaava (ei tuoresiirtoa)
-> pakkaseen 2 alkiota
3/2020 PAS lääkkeelliseen kiertoon (5pv blasto)
4/2020 Positiivinen raskaustesti

PKK
Yritystä vuodesta 2016, tutkimuksiin 2019
2/2020 ICSI lyhyt kaava, tuoresiirto, josta plussa

Violetti
ICSI lyhyt kaava 2/2020, tuoresiirrosta nega. 2 alkiota pakkaseen.
PAS lääkkeelliseen kiertoon 6/2020. Nega. Pakkanen tyhjä, sillä vasta toisena sulatettu alkio oli hyvä

Zinnia
1. IVF lyhyt kaava 01/2020, 6 x 3D-alkiota + 1 x 5D-blasto pakkaseen, ei tuoresiirtoa (menopur, fyremadel)
- 05/2020 PAS D5-blastolla (omaan kiertoon, tukena letrozol kp3-7) -> nega
- 06/2020 PAS D3-alkio (omaan kieroon, letrozol kp3-7 + pregnyl kp16)

_Valo_
Yritystä vuodesta 2018, ei tärppejä
05/2020 ensimmäinen lapsettomuusklinikkakäynti
------> Iän vuoksi suoraan IVF / ICSI lyhyt kaava 05/2020

Smip
1. ICSI + PGS (translokaatio) lyhyt kaava 4/2020 (ei tuoresiirtoa), 3 PGS-normaalia alkiota
PAS luonnolliseen kiertoon suunnitteilla 07/2020

Myrtle
1. IVF 3/2020 -> ei tuoresiirtoa, 8 blastoa pakkaseen
1. PAS 5/2020 nega (mahdollinen kemiallinen, yhden päivän haamuviiva)

Plussanneet
elin.sand
VauVe
bluebe
Palasaippua
PKK (L.A 16.11)
smoothie. (la 24.2.21)
 
Siiri valtavasti voimia sulle :Heartpink

Matkalainen onnittelut!! Ihania uutisia. Tämä luo toivoa meille kaikille.

Katariinap onnea plussasta!

Smoothie tsemppiä, tovottavasti vuoto loppuu pian.

Violett Meillä sama juttu kuin sulla eli testi näytti negaa virallisena testipäivänä... kyllä tuli surkea olo. Nyt suositeltiin pitämään välikierto ja yrittämään sitten uudestaan. Meillä on viisi pakkasessa. Tuntuu järjettömän pitkältä tuo odotteluaika, mutta pakkohan se on uskoa mitä sanotaan.

Pidetään liput korkealla

Kissankäpälä
 
Olen niin pahoillani Siiri! Aivan uskomattoman kamalaa ja raadollista tämä touhu. Toivottavasti kuitenkin tyhjennys menee hyvin ja pääset nauttimaan kesästä. :Heartred Haluatko kertoa sinun viime viikoista enemmän, oliko jotain viitteitä, että näin voisi käydä vai tuliko tämä aivan yllätyksenä? :sad001

Tulin juuri samaisesta paikasta PASista. Nyt täytyy saada ajatukset jonnekin muualle ainakin viikoksi. Viimeksi uhosin, etten aio testata ennen virallista testipäivää, mutta nyt on alkanut kiinnostamaan, jos kiinnittymistä edes yrittä tapahtua. Toivon tietty kahta vahvaa viivaa ja 8kk kuluttua alkavaa LOMAA. :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Pientä menkamaista kipua oli pari päivää mut meni nopeesti ohi ja ajattelin että kuuluu asiaan... kyllä se yllättyksenä tuli,vaikka ei sitä uskaltanut täysin onnellinen olla kun niin pienet viikot.. koitan nyt pitää hauskan kesän ja kerätä voimia seuraavaan hoitoon kunnallisesta ei aikaisempaa kokemusta,että kuinka nopeasti ne etenevät? Toivottavasti nopeasti. Onnea plussanneille ja zemppii kaikille. Kyllä tästä ryhmästä mulle suuri tuki ollut❤️
 
Hei, meillä epäonnistui viides alkio siirto (1 tuore, 4 Pasi) joten päättivät odottaa siirtojen kanssa ja tehdä jatkotutkimuksia meille. Hormooni, kilpirauhais(taas?) Ja kromosomitesti molemmille ja kohduntähystys syyskuussa - pelottaa!Onko kokemuksia mitä tuolla kromosomitestillä voi löytää? Meillä takana yksi kohdunulkoinen raskaus ja biokemiallinen, tosin nämä oli vuonna 2017 joten ei ole mitään tapahtunut parin vuoden sisällä :BangHead
 
Lara mikä teidän lapsettomuuden syy on vai onko selvinnyt?
Meillä miehen siittiötaso on paljon alhaisempi kuin viitearvot, joten mieheltä otettiin alussa ainakin y-deleetio ja dna-fragmentaatio testit. Olisiko näistä kyse miehen osalta...

Naisen osalta löysin tällaisen :
"X-kromosomissa sijaitsee FMR-1-niminen geeni, jonka mutaatio aiheuttaa Fragile X -oireyhtymän. Se on yksi tunnetuimmista perinnöllisten kehityshäiriöiden aiheuttajista.

Kyseessä oleva mutaatio voi olla esimutaatio, jolloin mutaation kantajat ovat oireyhtymän oireettomia kantajia tai täysmutaatio, joka voi merkitä kehitysvammaisuutta. Esimutaatiota kantavat voivat kärsiä lapsettomuudesta, ja siksi Fragile X -oireyhtymää kartoittava DNA-tutkimus voidaan tehdä lapsettomuushoitojen yhteydessä."

Tsemppiä tutkimuksiin! Toivottavasti löytyy jokin syy minkä voisi korjata ja saatte onnistuneen hoidon.
 
Muokattu viimeksi:
Voi hitsi täällä on monilla surua ja stressiä. Täytyy ajatella, että epäonnistuneista hoidoista matka jatkuu usein paremmin onnistuneisiin hoitoihin koska klinikka yleensä oppii jotain seuraavaan yritykseen. Ja tutkimukset, vaikka onkin ikäviä, antaa taas lisää tietoa ja paremmin kohdennettuja hoitoja. Tsemppiä kaikille kovasti!

Mä päätin sittenkin aloittaa sen kortisonin tänään, eli nyt maanantain lääkkeelliseen PAS:iin valmistaudutaan siis seuraavasti (täällä ulkomailla, amerikkalaisen lääkärin protokollin mukaan)

Kortisonitabletit 7pv kuuri
babyaspiriini 14 pv kuuri
foolihappo (tätä olen syönyt jo varmaan pari vuotta)
d-vitamiini
Esteogeeniä menee edelleen siirtoon asti
Progesteroni piikki kerran päivässä
Siirron jälkeen alkaa piikin lisäksi se tuhrukapseli.

Täytyi ihan tehdä lista itselle että muistaa ottaa kaikki ja tiettyyn aikaan päivästä, kun kortisoni ei sovi aspiriinin kanssa samaan aikaan, eikä illalla kun se valvottaa jne jne... Onneksi eilisen ekan progesteronipiikin jälkeen ei vielä ne viimekuiset oireet ole alkaneet, eli siis yliluonnollisen tasainen, zombimainen olo, pyörrytys ja ruokahaluttomuus.
 
Voi itku, ei päästäkään PASiin ennen kesätaukoa. Tänään oli kontrolliultra ennen PASia. Follikkeli näytti hyvältä mutta endometrium ihan paska. Ohut ja tiivis. Eli eivät suositelleet että tähän kiertoon tehtäis siirto. Saa siis odottaa elokuuhun ainaskin.

Onko kellään muulla kokemusta siitä että limakalvot ei kehittyis miten pitäis ja jäänyt PAS tekemättä?

Nyt oli siis ekaa kertaa Letrozol ja piti olla vielä Ovitrelle. Kaksi edellistä PASia tehty progynovan kanssa. Silloin limakalvot kehittynyt loistavasti.
 
Hei, syy ei ole selvinnyt :sad001 todettiin että luomuraskaus ei todennäköistä kun toinen tuuba meni tuon kohdunulkoinen yhteydessä, ja toinen oli tukossa mutta miehen siittiötaso hyvä joten siirryimme suoraan ivfään. Kiitos tuosta fragile-x tiedosta! Pitänee vaan odottaa kärsivällisesti tuloksia :confused:

Lara mikä teidän lapsettomuuden syy on vai onko selvinnyt?
Meillä miehen siittiötaso on paljon alhaisempi kuin viitearvot, joten mieheltä otettiin alussa ainakin y-deleetio ja dna-fragmentaatio testit. Olisiko näistä kyse miehen osalta...

Naisen osalta löysin tällaisen :
"X-kromosomissa sijaitsee FMR-1-niminen geeni, jonka mutaatio aiheuttaa Fragile X -oireyhtymän. Se on yksi tunnetuimmista perinnöllisten kehityshäiriöiden aiheuttajista.

Kyseessä oleva mutaatio voi olla esimutaatio, jolloin mutaation kantajat ovat oireyhtymän oireettomia kantajia tai täysmutaatio, joka voi merkitä kehitysvammaisuutta. Esimutaatiota kantavat voivat kärsiä lapsettomuudesta, ja siksi Fragile X -oireyhtymää kartoittava DNA-tutkimus voidaan tehdä lapsettomuushoitojen yhteydessä."

Tsemppiä tutkimuksiin! Toivottavasti löytyy jokin syy minkä voisi korjata ja saatte onnistuneen hoidon.
 
Onpas täällä ikäviä uutisia :sad001 tosi kurja lukea näitä, kun jotenkin sitä osaa hahmottaa itsensä varsin hyvin teidän saappaisiin... tsemppiä ja voimia paljon:Heartpink

Eilen oli ”menkkapäivä”, ja ajattelin tänään tehdä CB viikkonäytöllisen testin, sillä eilen tein liuskatestin jossa ei vieläkään näkynyt yhtä voimakkaat testiviivat kuin kontrolliviivat. Viikkonäytössä luki kyllä raskaana, mutta viikot 1-2... ajattelin että olisiko tässä vaiheessa pitänyt jo olla 2-3? Onko teillä kokemuksia? Tänään kuitenkin dpo15. o_O
En tiedä enteileekö tämä huonoja uutisia, niin mielelläni kuulisin teidän kokemuksia..
 
Onpas täällä ikäviä uutisia :sad001 tosi kurja lukea näitä, kun jotenkin sitä osaa hahmottaa itsensä varsin hyvin teidän saappaisiin... tsemppiä ja voimia paljon:Heartpink

Eilen oli ”menkkapäivä”, ja ajattelin tänään tehdä CB viikkonäytöllisen testin, sillä eilen tein liuskatestin jossa ei vieläkään näkynyt yhtä voimakkaat testiviivat kuin kontrolliviivat. Viikkonäytössä luki kyllä raskaana, mutta viikot 1-2... ajattelin että olisiko tässä vaiheessa pitänyt jo olla 2-3? Onko teillä kokemuksia? Tänään kuitenkin dpo15. o_O
En tiedä enteileekö tämä huonoja uutisia, niin mielelläni kuulisin teidän kokemuksia..

Ihan normaalia! Kun eilenhän tuli vasta 2vk täyteen ja kuitenkin eri tavalla hcgt nousee niin ei tuo niinniin tarkka oo :) mäki sain dpo14 1-2vk. Onnea vielä! :happy:

Mä jännitän mun hcg-testituloksia vielä.. Parin tunnin sisään pitäisi tulla:nailbiting:

Edit. Luin englanninkielisestä clearblue digi ohjeesta et veressä pitää olla vähintään 10 mlu että tulee 1-2 ja 150 että vaihtuu 2-3. 3+ tuli sit jollain yli 2000 arvolla muistaakseni.
 
Onpas täällä ikäviä uutisia :sad001 tosi kurja lukea näitä, kun jotenkin sitä osaa hahmottaa itsensä varsin hyvin teidän saappaisiin... tsemppiä ja voimia paljon:Heartpink

Eilen oli ”menkkapäivä”, ja ajattelin tänään tehdä CB viikkonäytöllisen testin, sillä eilen tein liuskatestin jossa ei vieläkään näkynyt yhtä voimakkaat testiviivat kuin kontrolliviivat. Viikkonäytössä luki kyllä raskaana, mutta viikot 1-2... ajattelin että olisiko tässä vaiheessa pitänyt jo olla 2-3? Onko teillä kokemuksia? Tänään kuitenkin dpo15. o_O
En tiedä enteileekö tämä huonoja uutisia, niin mielelläni kuulisin teidän kokemuksia..

En olisi huolissaan, ihmisillä erittyy raskaushormonia eri tavoin. Pidtäällä peukkuja!

Ihan normaalia! Kun eilenhän tuli vasta 2vk täyteen ja kuitenkin eri tavalla hcgt nousee niin ei tuo niinniin tarkka oo :) mäki sain dpo14 1-2vk. Onnea vielä! :happy:

Mä jännitän mun hcg-testituloksia vielä.. Parin tunnin sisään pitäisi tulla:nailbiting:

Edit. Luin englanninkielisestä clearblue digi ohjeesta et veressä pitää olla vähintään 10 mlu että tulee 1-2 ja 150 että vaihtuu 2-3. 3+ tuli sit jollain yli 2000 arvolla muistaakseni.

Toivottavasti kaikki on kunnossa. :Heartred Onko sinulla vielä ollut niitä tiputteluja?

Täällä on siirrosta nyt kaksi päivää ja vähän alkaa jännittämään. Viime PASissa alavatsan tuntemukset olivat olemattomat ja nyt tuntuu nipistyksiä ja ja muita melko paljon. Olisipa nämä kiinnittymiskipuja. :smiley-angelic001 Myöskään luget eivät sottaa juurikaan verrattuna viime kiertoon. Laitankohan niitä edes oikeaan paikkaan nyt? :wideyed: Pinna on kyllä tavallista kireämmällä, olen muutamaan otteeseen eilen ja tänään hieman ärähdellyt asiakkaille (ainakin yhdelle ihan aiheesta). Mutta minkäs teet, kun asiakkaat ovat aina... :wtf:
 
Takaisin
Top