IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonii reilu viikko sitten ihmettelin niitä raskausoireiden häviäminen, lämpöjen laskua jne.
Kahdesti olen käynyt nyt hsg mittauksessa. Viikko sitten oli 6930 ja tänään 33603. :gen014
Halusin tän tänne positiiviseksi esimerkiksi laittaa jos jolle kulle toiselle käy samoin. :computer005

Moikka pitkästä aikaa. Hirrrveesti tullu viestejä tänne. Syksyllä epäonnistuneen tuoresiirron jälkeen tuli jotenki väsy koko hommaan enkä jaksanu lukea teidän kuulumisia. No nyt kuitenki taas koitan aktiivisemmin seurata.

Perjantaina hain kyytiläisen kyytiin kun tehtiin PAS. Tarkoitus oli jatkoviljellä blastoksi mutta viikonloppu tuli esteeksi niin päätyivät siirtää 3 päiväisen. Gonapeptylin pistin aamulla ja nyt migreeni koittaa iskeä, aivan outoja tuntemuksia oli päivällä päässä. Onko muilla minkälaiset kokemukset tuosta lääkkeestä? Edellisellä kerralla ei tälläistä oloa tullu.

Gonapeptylistä ei ole tullut muita tuntemuksia, kuin pieniä nippailuja kohdun ja munasarjojen seudulta. Ollut käytössä 3 kertaa.

Moikka pitkästä aikaa. Hirrrveesti tullu viestejä tänne. Syksyllä epäonnistuneen tuoresiirron jälkeen tuli jotenki väsy koko hommaan enkä jaksanu lukea teidän kuulumisia. No nyt kuitenki taas koitan aktiivisemmin seurata.

Perjantaina hain kyytiläisen kyytiin kun tehtiin PAS. Tarkoitus oli jatkoviljellä blastoksi mutta viikonloppu tuli esteeksi niin päätyivät siirtää 3 päiväisen. Gonapeptylin pistin aamulla ja nyt migreeni koittaa iskeä, aivan outoja tuntemuksia oli päivällä päässä. Onko muilla minkälaiset kokemukset tuosta lääkkeestä? Edellisellä kerralla ei tälläistä oloa tullu.

Mulla ei myöskään ole ollut mitään erityisiä oireita Gonapeptylistä. Ehkä tuntemuksesi johtuukin muusta ja vain sattui samalle päivälle..? Tai sitten jos olisikin oire alkaneesta raskaudesta.

Minä testailin taas negan PASista.

Ens keväällä sitten viimeinen kierros julkisella. Onneksi on kohta joulu ja kaikkea tekemistä muussa elämässä, niin eiköhän tuo aika hurahda vauhdilla.

Mietin että käyttäisikö ehkäisyä väliajan vai ei... Vissiin se olisi huono endometrioosin takia, mutta eipä se ole nyt muutenkaan hoitojen ollessa käynnissä edennyt, kun on ultrissa käynyt ja tarkisteltu.

Peukut pystyyn, että nyt tärppäisi! :) Mulla on tullut Gonapeptylistä todella huomattava alavatsan turvotus. Sitä kesti muutaman päivän.

Pyysin viimeisen siirron yhteydessä lupaa käyttää letroja välikierroissa viimeistä julkisen hoitokierrosta odotellessa. Se viimeinen ja ainoa PAS päättyi kemialliseen.. kokeiltiin miehen kanssa nyt ja letroilla saatiin ovisplussa. Kiva juttu se. Niitäkään en ole kunnolla ilman letroja saanut. Miehen siittiöiden takia ivf-hoitoja käydään.
Nyt dpo 11 ja näettekö saman kuin minä? Ja että testissä lukee "hcg". Olen nimittäin kerran vahdannut positiivista testiä raskaustestinä ja se olikin vahingossa ovistesti. Se oli kamalaa. Tein noita oikein kaksi kun pissa oli vielä astiassa.

Liitteet

• 16050786778253072429416276727934.jpg
    16050786778253072429416276727934.jpg
    11 KB · Katsottu: 222
Pyysin viimeisen siirron yhteydessä lupaa käyttää letroja välikierroissa viimeistä julkisen hoitokierrosta odotellessa. Se viimeinen ja ainoa PAS päättyi kemialliseen.. kokeiltiin miehen kanssa nyt ja letroilla saatiin ovisplussa. Kiva juttu se. Niitäkään en ole kunnolla ilman letroja saanut. Miehen siittiöiden takia ivf-hoitoja käydään.
Nyt dpo 11 ja näettekö saman kuin minä? Ja että testissä lukee "hcg". Olen nimittäin kerran vahdannut positiivista testiä raskaustestinä ja se olikin vahingossa ovistesti. Se oli kamalaa. Tein noita oikein kaksi kun pissa oli vielä astiassa.

Todellakin näkyy! :smiley-bounce013 vahvistumista viivoille! ❤️

Nyt oon pudonnut kärryiltä upunup oon pahoillani! Onko tämä siis välikierron tulos?!?

PelokasAlli:
Kyllä. Viime kierrossa PAS ja kemiallinen raskaus. Nyt eka välikierto ja söin letrot kierron alussa niin kuin PAS-kierrossakin, kun siihen luvan sain. Niillä saatiin ovulaatiotestiin pos. 30.10. Hoidoissa ollaan miehen siittiöiden vuoksi, koska luomuraskaus hyvin epätodennäköinen. Lisäksi hoitojen aikana ymmärretty, etten luultavasti ovuloi mihin tuo pieni annos letroja on tuonut avun ensin PAS-kierrossa ja nyt tässä. Tilattiin amazonista juuri vielä kertakäyttökuukuppejakin näihin muutamaan välikiertoon, että annetaan täysi mahdollisuus vähille siittiöille eksyä oikeaan paikkaan. Tähän kiertoon ne eivät ehtineet. Nyt on DPO 11. Ei oireita huomattu. Ajattelin tehdä testin, jotta voin mennä ajatuksen tasolla jo tämän kierron yli. Ja nyt en voi ymmärtää. Onko tuo oikeasti raskaustesti? Varmasti? Koska 2 viivaa siinä on. Viime PAS kierrossa DPO11 viiva oli tosi hailakka, mutta tuon näkee selvästi. Silti minusta tuntuu, että jotain en nyt ymmärrä mikä selittää, että tämä ei ole totta. Kuten sanoin, kerran olen tehnyt vahingossa ovistestillä haamun ja se oli kamalaa ymmärtää.
Pakkauksessa lukee schwangerschafttest tms sanahirviö ja hcg test. Niidenhän täytyisi merkata raskaustestiä? Eikö? Olo on ihan hölmö. Noilla ei ole turhia viivoja tullut. Ainakaan ennen.

Onpa ihana ihme Upunup! On niin selkeät viivat kyllä, ettei ole mitään epäilystä. Onnittelut! Eiköhän tämä ole nyt sitkeä tyyppi, kun pääsi teidätkin yllättämään :)

En ole kuullutkaan tuollaisesta kuukuppikikasta, hittolainen, minä olen tehnyt koti-inssejä vaan ruiskun avustuksella (miehen vaikea laueta yhdynnässä).

ON: Tänään alkaa Gonal-F piikitys, jännittää!

Ihanaa Upunup! :Heartred Hassua kun on tosiaan itsekin ihan unohtanut että kotonakin voi raskautua! :hilarious: Se tuntuu ihan absurdilta ja ymmärrän täysin että on vaikea uskoa kun katsoo testiä. Kovasti tarrautumisia sinne!

Onneksi olkoon! :happy: Hyvin näkyy viivat! Toivottavasti vahvistuu tuosta ja saatte vihdoin pikkuisen! :dummy:

PelokasAlli:
Kyllä. Viime kierrossa PAS ja kemiallinen raskaus. Nyt eka välikierto ja söin letrot kierron alussa niin kuin PAS-kierrossakin, kun siihen luvan sain. Niillä saatiin ovulaatiotestiin pos. 30.10. Hoidoissa ollaan miehen siittiöiden vuoksi, koska luomuraskaus hyvin epätodennäköinen. Lisäksi hoitojen aikana ymmärretty, etten luultavasti ovuloi mihin tuo pieni annos letroja on tuonut avun ensin PAS-kierrossa ja nyt tässä. Tilattiin amazonista juuri vielä kertakäyttökuukuppejakin näihin muutamaan välikiertoon, että annetaan täysi mahdollisuus vähille siittiöille eksyä oikeaan paikkaan. Tähän kiertoon ne eivät ehtineet. Nyt on DPO 11. Ei oireita huomattu. Ajattelin tehdä testin, jotta voin mennä ajatuksen tasolla jo tämän kierron yli. Ja nyt en voi ymmärtää. Onko tuo oikeasti raskaustesti? Varmasti? Koska 2 viivaa siinä on. Viime PAS kierrossa DPO11 viiva oli tosi hailakka, mutta tuon näkee selvästi. Silti minusta tuntuu, että jotain en nyt ymmärrä mikä selittää, että tämä ei ole totta. Kuten sanoin, kerran olen tehnyt vahingossa ovistestillä haamun ja se oli kamalaa ymmärtää.
Pakkauksessa lukee schwangerschafttest tms sanahirviö ja hcg test. Niidenhän täytyisi merkata raskaustestiä? Eikö? Olo on ihan hölmö. Noilla ei ole turhia viivoja tullut. Ainakaan ennen.

Kyllä ne raskaustestejä on! :Heartred Ihmeitäkin tapahtuu! Olen myös kuullut, että kemiallisen/keskenmenon jälkeisessä kierrossa saattaisi olla helpompi raskautua. Ehkä se on teillä edesauttanut asiaa.

Ehkä niin että viime kierron pas-kemiallinen auttoi. Kävin hakemassa pregcheck s-marketista ja 3h rakkoajalla selvä hailakka viiva sieltäkin. Koitan ajatella, että kaikki voi mennä hyvin, kun toki huolensa tähänkin vaiheeseen liittyy. Ja edelleen olo hölmistynyt. 2 erimerkkistä testiä kuiten kertoo, että ainakin nyt minä olen kai sitten oikeasti raskaana.
Kovasti tsemppiä teille kaikille! Toivottavasti kaikki menisi lopulta hyvin meillä kaikilla. :)

Ehkä niin että viime kierron pas-kemiallinen auttoi. Kävin hakemassa pregcheck s-marketista ja 3h rakkoajalla selvä hailakka viiva sieltäkin. Koitan ajatella, että kaikki voi mennä hyvin, kun toki huolensa tähänkin vaiheeseen liittyy. Ja edelleen olo hölmistynyt. 2 erimerkkistä testiä kuiten kertoo, että ainakin nyt minä olen kai sitten oikeasti raskaana.
Kovasti tsemppiä teille kaikille! Toivottavasti kaikki menisi lopulta hyvin meillä kaikilla. :)

Uskaltaako jo varovasti onnitella? Olisipa upea juttu, jos noin on käynyt. Niitä ihmeellisiä asioita, joita voi käydä, kun on hoidoissa ja sitten elämä saakin alkunsa "vähän toista kautta". Ihan mahtavaa. Ja juuri tuo, että silloin kun vähiten odottaa niin tärppäisikin.

Upunup onneksi olkoon! Siis kenellekään en halua tuottaa mielipahaa, mutta 10 vuotta lapsettomana (selittämätön) ja teroluteilla luomuraskaus. Ihan normi ovulaatio. Sinulla nyt Letrot. Nää on näitä, että oiskohan johtunut lääkkeestä vai oliko nyt tähdet kohdillaan. Suosittelen kuitenkin ihmisiä esim. välikierrossa kokeilemaan. Ja niin kuin sanottu, itse olisin varmaan tästä tekstistä vähän aikoinani suuttunut kun oli sellanen fiilis että ei tästä raskauduta kun IVFllä jos silläkään.
Nyt sitten vaan odottelemaan! Kauan teillä olikaan takana lapsettomuutta?

Meillä on kaksi vuotta yritystä takana. Oltiin siinä kohtaa oltu vajaa vuosi yhdessä. Reilu vuosi sitten IVF-jonoon. Vähän aiemminkin olisi päästy. Ikää, sperman laatu ja vielä nuo ovulaatio-ongelmat. 2 ivf-kierrosta takana. Ekasta tammikuussa tuoresiirto ja nega. Toisesta tuoresiirto elokuussa myös nega ja PAS viime kierrossa sen kemiallisen. Tämä tuntuu uskomattomalta. En vielä oikein ymmärrä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja alkaa vähitellen ymmärtämään. :)

Kiitos onnitteluista! Toivon niin sydämestäni kaikille tätä samaa ja vielä niin että kaikki jatkuu myös hyvänä tästäkin eteenpäin.

Se on kyllä vaikea käsittää, kuinka on reissattu ja pistelty ja ultrailtu ja yhtäkkiä näin. Sulla tosiaan Pelokas Alli on käynyt samoin? Menikö kaikki hyvin?

Takaisin