PelokasAlli
Vauhtiin päässyt keskustelija
Pahoittelut maitosuklaa. Aina on yksityinen, mutta ymmärrän jos olette päättäneet ettette sille tielle lähde. Sekin on ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenta, testi tehty ja se on positiivinen. Nyt ollaan yhden askeleen lähempänä unelmaa, mutta niin moni asia voi mennä vielä pieleen. Mulla on ihan pöllämystynyt olo, ihan kuin joku olis kumauttanut kapulalla päähän.
Onnea Nupo80 mä olin ihan varma että sulle tulee positiivinen testi kaiken sen perusteella miten kuvailit sun oloa puhumattakaan niistä ovulaatiotestin viivoista!
Mikä tossa ovulaatiotestissä on niinkun se juttu? Miksi sen kanssa pystyy testaamaan?
Mikä tossa ovulaatiotestissä on niinkun se juttu? Miksi sen kanssa pystyy testaamaan?
Tuolla positiivinen vai negatiivinen keskustelussa on ihan valtavasti puhetta testeistä. Omalla kohdallani sain kyllä monta vuorokautta aikaisemmin jo ovulaatiotestiin kaksi viivaa.( siinäkin herkkyys oli 25) Tosin noihin normaaleihin (25) raskaustesteihin sain myös todella vahvat viivat tiistaista alkaen, niihin paljon parjattuihin rfsu:n testeihinkin. Eli ihan samanlaista tulosta näytti molemmat yhtä montaa päivää ennen testipäivää.
Sitten toiset ei saa normaalisti edenneissä raskauksista kuin ihan hailuraa viivaa. Kuinkahan valtava se normaalin hormonimäärän kehys on, kun tulokset on niin erinnäköisiä.
Ensimmäisen raskaustestin tein tiistaina 20.10. ja punktio oli tiistaina 6.10. Eli noin 14 vuorokautta.Kuinka pitkä aika sulla oli punktiosta silloin tiistaina? Ihan mielenkiinnosta kyselen. :) Testasitko raskaustestillä jo aikaisemminkin?
Tuolla positiivinen vai negatiivinen keskustelussa on ihan valtavasti puhetta testeistä. Omalla kohdallani sain kyllä monta vuorokautta aikaisemmin jo ovulaatiotestiin kaksi viivaa.( siinäkin herkkyys oli 25) Tosin noihin normaaleihin (25) raskaustesteihin sain myös todella vahvat viivat tiistaista alkaen, niihin paljon parjattuihin rfsu:n testeihinkin. Eli ihan samanlaista tulosta näytti molemmat yhtä montaa päivää ennen testipäivää.
Sitten toiset ei saa normaalisti edenneissä raskauksista kuin ihan hailuraa viivaa. Kuinkahan valtava se normaalin hormonimäärän kehys on, kun tulokset on niin erinnäköisiä.
Tuolta IVF/ICSI kokemuksia -ketjusta löytyisi ainakin 3.-4.11.2017 kirjoitettuja kokemuksia kortisonista alkionsiirron tukena.Onko kenelläkään ollut kortisonia käytössä siirroissa kiinnittymisen tukena? Mulla tulisi se nyt lisälääkkeeksi tähän seuraavaan siirtoon.
Anteeksi jos tämä ei tänne kuulu mutta en löydä mistään muualta oikein tietoa. Mietin milloinhan tässä tulisi odottaa kuukautisia keskenmenon jälkeen? Tiedän että voi kierto heittää rajustikin mutta ajattelisin ettei kovin paljoa kun km tapahtui niin varhain ja menkat tulevat säännöllisesti. Kuvailen tilanteeni jos joku osaisi sanoa juuta tai jaata asiaan liittyen.
Eli 18.9 mulla oli ensimmäiset merkit alkavasta verenvuodosta tiputteluvuodon alkaessa seuraavana päivänä. Myös positiivinen testi tuli tuolloin 19.9. 20.9-25.9 oli vuodot vaihdellen suhteellisen runsaasta täysin vuodottomaan hetkeen, ei mitään kipuja km liittyen. 21.9 vahva positiivinen testi ja 22.9 hcg 175. 24.9 oli hcg tippunut jo rajusti ollen vain reilu 40. Tästä viikko niin hcg 1. Ovulaatiotesteillä kokeilin saada ovulaatiota kiinni ja olin bongaavinani sen 3.-4.11 jonka jälkeen toinen viiva haalistui pois kokonaan. Lämmöt olleet tästä lähtien korkealla 37-38 asteen välillä. Kuukautismaisia kipuja ollut nyt useamman päivän ajan mutta vuotoa ei näy. Yleensä mulla tulee eka vuoto ja sit vasta kivut ym muut oireet kuukautisiin liittyen. Eilen tein varmuudeksi raskaustestin joka negatiivinen.
En usko että raskautuisin mukamas luomusti tässä km jälkeen ennen ensimmäistä pas-siirtoa. Mutta nuo lämmöt olleet ihmeen pitkään jo koholla joka viittaisi mulla luteaalivaiheeseen. Kuumeinen/kipeä olo mulla ei kuitenkaan ole. Onko mulla kuitenkin kroppa niin sekasin vaan nyt? Miten km jälkeen uusi kierto lasketaan; ekasta vuotopäivästä vai kun hcg poistunut? Auttakaa tyhmää ja hämmentynyttä
Kiitos ja anteeksi!
Mulla vuoto alkoi viikoilla 6+3 syyskuun puolivälissä ja ultrassa pari päivää vuodon alkamisen jälkeen kohtu oli jo tyhjentynyt, vuoto loppui viikossa. Mulla oli hyvin menkkamainen olo pari viikkoa myöhemmin syys-lokakuun vaihteessa (ja ilman raskautta siinä olisikin pitänyt olla kuukautiset). Sain vahvat viivat ovistesteihin lokakuun puolivälissä eli "ajallaan" ja luulisin, että mulla uusi kierto alkaa nyt lokakuun loppupäivinä. Mulla siis näyttäis siltä, että kierto palasi siihen samaan, missä se oli ennen raskauttakin.