Smma summarum millaisia aikoja ultrasta punktioon on ollut? Lähinnä haen sitä kulmaa että onko kyse 3 päivästä vai 7 päivästä.
Toki tosiaan ymmärrän että vaikea ennustaa jne mutta jotenkin tuo kaikki viestintä/tiedonsaanti on ollut toooosi heikkoa. Esim vasta maanantaina tiesin että oikeasti hoito aloitetaan kun oltiin taas yhdellä suunnittelukäynnillä - meille aika oli siis varattu nimenomaan suunnitteluun mutta sieltä lähdettiin sitten kotiin suihkuttelemaan ekat lääkkeet. Eli jos olisi aikaisemmin ollut sanottu selvästi se että hoito pyritään aloittamaan tästä ajankohdasta niin olisin voinut jo paremmin ennakoida. (kauhee kun kuulostan siltä etten priorisoi tätä asiaa yhtään...ei tosiaan ole siitä kiinni ja kai tämä on vähän myös pakkomielteistä hallintaa asiassa mitä ei voi hallita)
Mä kysyin ensimmäisenä punktion ajankohtaa, koska mulla aloitti perehdytettävä töissä. Oli hänen 2. viikko vasta kun olin jo poissa :) halusin järjestää niille päiville jotain tekemistä tälle uudelle ihmiselle ja myös samalla kieltäytyä palavereista, ettei tarvi uudelleen organisoida paljon
En tiedä vaihteleeko tämä lyhyen ja pitkän kaavan välillä, meillä siis lyhyt kaava ja klinikalta sanottiin heti, että punktio on kp12-14 välisenä ajankohtana. Tuosta pystyin itse hyvin järkkäilemään ja loppujen lopuksi punktio olikin kp12.
Mulla siis alunperin ultra piti olla kp7-9 välisenä aikana, mutta koska meni viikonlopulle niin polilta haluttiin että käyn varmuuden vuoksi perjantaina kp6 ja maanantaina kp9.