IVF/ICSI 2020

Ultrassa laskettu 14 rakkulaa ja punktio tiistaina. Ai kamala, kun mua jännittää toi punktio :nailbiting: Mua jännitti kamalasti se eka gonal piikkikin, oon hieman neulakammoinen.

Tää on siis mun eka hoitokierto, niin en oikein tiedä mitä odottaa.
 
Ultrassa laskettu 14 rakkulaa ja punktio tiistaina. Ai kamala, kun mua jännittää toi punktio :nailbiting: Mua jännitti kamalasti se eka gonal piikkikin, oon hieman neulakammoinen.

Tää on siis mun eka hoitokierto, niin en oikein tiedä mitä odottaa.

Punktiot sujuvat tietysti tosi yksilöllisesti, mutta täällä yksi lääkäri- ja (todella) neulakammoinen ja voin käsi sydämellä sanoa, että punktiopäivä oli hyvin leppoisa vapaapäivä itselle. Otin kaikki mahdolliset rauhoittavat lääkkeet, niin olin pienessä pössyssä koko päivän. :whacky011 Toimenpide meni tosi iisisti, tuli hyvä munasaalis ja olin käytännössä takaisin normaalissa elämässä jo seuraavana päivänä eli menisin punktioon anytime uudestaan. Tsemppiä tiistaille, ei kannata liikaa jännittää! Se on lääkäreille rutiinitoimenpide, joten olet hyvissä käsissä. :)
 
Ultrassa laskettu 14 rakkulaa ja punktio tiistaina. Ai kamala, kun mua jännittää toi punktio :nailbiting: Mua jännitti kamalasti se eka gonal piikkikin, oon hieman neulakammoinen.

Tää on siis mun eka hoitokierto, niin en oikein tiedä mitä odottaa.
Kannan kanssa samaa mieltä, punktio oli yllättävän helppo toimenpide minullekin. Tuntuu, että papa-koekin on epämukavampi kuin punktio oli kunnon lääkkeiden vaikutuksen alaisena. :playful: Mua helpotti kun en katsonut neulaa ollenkaan, pidin silmiä kiinni tai tuijotin kattoa tai miestä. Tsemppiä, toivotaan mutkatonta operaatiota hyvällä lopputuloksella!
 
Täällä yksi uusi ryhmäänne.

Meillä yritystä oli takana n.8kk kun lähdettiin tarkistelemaan onko kaikki kunnossa. Molemmilla ikää 38v. joten ei kannattanut odotella pidempään.

Herran osalta kaikki ok, joten sitten jännitikin enemmän omien tutkimusten osalta.
Heinäkuun lopulla piti olla aukiolotutkimus, mutta sitä ei tehty, kun lääkäri totesi pelkän ultran perusteella, että näyttää pahasti siltä että munanjohtimet ovat laajentuneita.

Saatiin lähete naikkarille laparoskopiaan, jonne olisi päästy lääkärin konsultaatioon tällä viikolla. Koronan takia leikkausjono ennuste oli kuitenkin sen verran pitkä, että päädyttiin yksityiselle leikkaukseen.

Tällä viikolla kävin laparoskopiassa ja molemmat munajohtimet oli laajentuneet ja täynnä nestettä, ne sitten osin poistettiin.
Laparoslopiassa löytyi samalla myös endo, josta ei ollut mitään tietoa eikä näkynyt yhdessäkään aiemmin tehdyssä ultrassa, "kiva" pikku ylläri siis.

Nyt sitten mennään ilman johtoja IVF hoitoihin, kunhan on hiukan paranneltu paikkoja.
Positiivisin mielin kuitenkin, sillä nyt on "huonot" osat poistettu ja mahdollisuus onnistumiseen on rutkasti parempi.

Parin viikon päästä hoidon suunnittelu tapaaminen, joten siihen asti jännitellään teidän muiden juttuja.
 
Kannan kanssa samaa mieltä, punktio oli yllättävän helppo toimenpide minullekin. Tuntuu, että papa-koekin on epämukavampi kuin punktio oli kunnon lääkkeiden vaikutuksen alaisena. :playful: Mua helpotti kun en katsonut neulaa ollenkaan, pidin silmiä kiinni tai tuijotin kattoa tai miestä. Tsemppiä, toivotaan mutkatonta operaatiota hyvällä lopputuloksella!

Jep, papakoe todella paljon epämiellyttävämpi minulla. :laughing002 Minäkään en myöskään katso ikinä näyttöjä tai vehkeitä, joilla lääkärit toimenpiteitä tekee. Usein myös sanon, ettei tarvitse selostaa mitä tehdään. Muistaakseni punktiossa sovittiin, että lääkäri varoittaa aina kun pistää piikin munasarjaan, koska se kevyesti nipisti, muuten ei puhuttu minun tilanteesta mitään punktion aikana.
 
Pahoittelut negoista ja onnittelut plussista!

Kirjoittelin aikasemmin hoidon alkamisesta ja eilen oli punktio. Mulla oli taas todella kipeä punktio ja sanoinki ukolle et jos nyt ei onnaa niin jäätiin lapsettomaks tai käytetään lahjoitusmunasoluja.
mulla on myös hyperstimulaation riski ison munarakkulamäärän takia eli yritän ottaa nyt loppuvkon rauhallisesti (onneks sain saikkua su asti)

Saivat kaiken kaikkiaan 35 punktioitua, joista 26 oli käypästä. Tänään sain puhelun, että 9 oli selvinny hengissä ja jakautunu ❤️

Meillä ku mennään pidemmän kaavan mukaan mun geenivirheen takia, niin kasvattavat niitä 5-7 päivää ja informoivat sitten monestako ottavat näytteet ja pakastavat ne ja lähettävät englantiin tutkittavaks ne näytteet.

Meillä isännän juoksijat oli vähän hitaita niin ivf muuttu lennosta icsi:hin. Mikä on mun mielestä ihan hyvä, saivatpahan maksimoitua tuloksen. Nyt pitää vaan vko jännittää et moniko selviää hengissä, koska kaikk niistä ei kuitenkaan voi olla terveitä versioita ja olis kiva että päästäs kumminkin pelaamaan useammalla kuin yhdellä.
Saa nähdä miten mun lehmänhermot kestää tän oottelun
 
Tää on kyllä jännä, ihmettelen tosi kovasti, miks mä en oo tätä informaatiota saanut, tai onko se mennyt näin pahasti ohi (jos ne sano jotain maaliskuussa suunnittelukäynnillä, niin se on taatusti unohtunut, silloin jo tiesin, että korona ja kesä tuo tauon tähän prosessiin)..


Haha. Tänään mä sain muuten ekan ohjeen, jossa sanottiin tuosta juomisesta, punktion jälkeen tässä ohjeessa. 3-4 litraa päivässä kuulostaa hurjalta määrältä.

Musta kyllä tuntuu, että juomisen lisääminen on auttanut jo tässä vaiheessa, että kiitos vielä siitä neuvosta :happy:
 
Minulla oli tuollaisia tuntemuksia kesällä, kun sain hailurat viivat raskaustestiin, mutta joka ei sitten edennyt pidemmälle. Sinulla voi hyvinkin olla kiinnittymiskipuja, minulla on tänään dpo5 eli kiinnittyminen on luultavasti la-su. Joko olet tehnyt testiä vai maltatko mielesi?
Voi toivotaan! Tänään vähän parempi olo. Sunnuntaina ajattelin tehdä ekan kotitestin. Nyt siis pp3. Päivät matelee!
 
Tervehdys. Olen uusi täällä. Ensimmäinen IVF kierros, joka varmaan jää viimeiseksi, koska ikää mulla on 40v. Pitkään yritettiin luomusti (vuosia). Sitten yksityisellä tehtiin kaikki tutkimukset, kummastakaan ei löytynyt mitään "vikaa". Siellä yritettiin myös lääkkeellisiä kiertoja ja irrotuspiikillä muutama kerta. Ei sitten niin mitään tulosta. Sinänsä äärimmäisen ärsyttävä tuo selittämätön lapsettomuus, kun ei siinä ei voi hoitaa mitään syytä. Nyt ollaan julkisella hoidossa, pitkän kaavan mukaan mennään, lähes kolme viikkoa ollut nyt Synarela-suihke ja Gonal-F pistokset alkoi pari päivää sitten. Ensi viikon alussa verikoe ja perjantaina nähdään sitten onko siellä mitään punktoitavaa ja päätetään punktiopäivä. Toivoa on paljon, mutta uskoa vähän, siihen että lopputulos olisi toiveiden mukainen. Lääkärit esitteli niitä kaavioita raskauden todennäköisyydestä näin vanhalla ja eihän ne lukemat hääveiltä vaikuttaneet. Taidettiin puhua jostain 10-15% todennäköisyydestä. Oli niin masentavaa kuultavaa, että meni osin ohi koko asia. Rahat ei riitä siihen, että jatkettaisiin yksityisellä puolella. Siellä IVF ja ICSI-hoidot on niin kalliita, ettei ne sano edes ääneen hintaa. Tutkimuksiin ja muutamaan yritykseen lääkkeellisenä paloi jo heti alussa muutama tonni. Miehelle oli niin korkea kynnys lähteä hoitoihin, että sen takia täällä nyt ikäloppuna yritetään viimeistä oljenkortta. Onko foorumilla muita näin varttuneeseen ikään ehtineitä?
 
Tervehdys. Olen uusi täällä. Ensimmäinen IVF kierros, joka varmaan jää viimeiseksi, koska ikää mulla on 40v. Pitkään yritettiin luomusti (vuosia). Sitten yksityisellä tehtiin kaikki tutkimukset, kummastakaan ei löytynyt mitään "vikaa". Siellä yritettiin myös lääkkeellisiä kiertoja ja irrotuspiikillä muutama kerta. Ei sitten niin mitään tulosta. Sinänsä äärimmäisen ärsyttävä tuo selittämätön lapsettomuus, kun ei siinä ei voi hoitaa mitään syytä. Nyt ollaan julkisella hoidossa, pitkän kaavan mukaan mennään, lähes kolme viikkoa ollut nyt Synarela-suihke ja Gonal-F pistokset alkoi pari päivää sitten. Ensi viikon alussa verikoe ja perjantaina nähdään sitten onko siellä mitään punktoitavaa ja päätetään punktiopäivä. Toivoa on paljon, mutta uskoa vähän, siihen että lopputulos olisi toiveiden mukainen. Lääkärit esitteli niitä kaavioita raskauden todennäköisyydestä näin vanhalla ja eihän ne lukemat hääveiltä vaikuttaneet. Taidettiin puhua jostain 10-15% todennäköisyydestä. Oli niin masentavaa kuultavaa, että meni osin ohi koko asia. Rahat ei riitä siihen, että jatkettaisiin yksityisellä puolella. Siellä IVF ja ICSI-hoidot on niin kalliita, ettei ne sano edes ääneen hintaa. Tutkimuksiin ja muutamaan yritykseen lääkkeellisenä paloi jo heti alussa muutama tonni. Miehelle oli niin korkea kynnys lähteä hoitoihin, että sen takia täällä nyt ikäloppuna yritetään viimeistä oljenkortta. Onko foorumilla muita näin varttuneeseen ikään ehtineitä?

Tervetuloa! Mä olen -82 eli vain kaksi vuotta nuorempi. Mulle on puolestaan annettu ymmärtää ettei mulla vielä niin kiire iän puolesta. Eli voi olla myös vähän lääkärikohtaista, vaikka toki varmaan tässä iässä muutama vuosikin merkkaa paljon. Mutta paljon merkkaa myös geenit ym eli ei se ikä itsessään vielä ole niin yksiselitteinen! Mites sulla AMH ja FSH-arvot? Mulla oli AMH himpun yli 1 ja FSH jotain 5.

Meillä siis 2,5 vuotta yritystä takana selittämätöntä. 4 inseminaatiota ilman tulosta, 1. IVF tuotti 6 blastoa ja 1. PAS on nyt turvallisilla viikoilla 12+5. Tänään tuli myös seulan tulos että ei kohonnutta riskiä kromosomihäiriöihin. Sekin tässä iässä tietenkin mietityttää.

Tsemppiä vaan, ei voi vielä tietää miten IVF toimii ennen kuin koittaa!
 
Tervetuloa! Mä olen -82 eli vain kaksi vuotta nuorempi. Mulle on puolestaan annettu ymmärtää ettei mulla vielä niin kiire iän puolesta. Eli voi olla myös vähän lääkärikohtaista, vaikka toki varmaan tässä iässä muutama vuosikin merkkaa paljon. Mutta paljon merkkaa myös geenit ym eli ei se ikä itsessään vielä ole niin yksiselitteinen! Mites sulla AMH ja FSH-arvot? Mulla oli AMH himpun yli 1 ja FSH jotain 5.

Meillä siis 2,5 vuotta yritystä takana selittämätöntä. 4 inseminaatiota ilman tulosta, 1. IVF tuotti 6 blastoa ja 1. PAS on nyt turvallisilla viikoilla 12+5. Tänään tuli myös seulan tulos että ei kohonnutta riskiä kromosomihäiriöihin. Sekin tässä iässä tietenkin mietityttää.

Tsemppiä vaan, ei voi vielä tietää miten IVF toimii ennen kuin koittaa!

Mullakin enempi tietty ahdistaa se, että julkisella puolella ikäraja on 40 v ja se tuli mulla vähän aikaa sitten täyteen. Ymmärsin niin etten saa enempää kuin tämän kierroksen hoitoa eli jos sieltä saadaan kunnolla blastoja, saan useamman yrityksen, mutta jos tämä menee pieleen, on ainut vaihtoehto yrittää yksityisellä ja siihen ei oikein ole varaa. Jonoon mut laitettiin 39 v, mutta ruuhkat ja korona siirsi hoidon aloitusta niin, että sain ilmoittautua ivf:n vasta elokuussa.
Mulla nuo arvot oli silloin taannoin, kun ne otettiin niin AMF oli 1,9 ja FSH 6,7. Kiitos tsempeistä, onhan sitä toiveikas, mutta kun samalla on niin tottunut pettymään, että ei hirveästi uskalla edes toivoa. Olen lueskellut muiden tekstejä ja mulla on ilmeisesti joku hevoskuuri, kun Gonal-F annostus on 225/päivä ja 9 päivää tykitellään ennen kuin ultrataan:wideyed: Pelottaa, että tulee se hyperstimulaatio tms. Ja punktiokin jännittää, että onko kovan onnen suosikki taas se, jolla kaikki menee just ikävimmällä tavalla.

Sinulla siis tilanne näyttää nyt oikein hyvältä, se luo kyllä uskoa tähän projektiin. Pidän sulle peukkuja, että kaikki menee hienosti!
 
Muokattu viimeksi:
Lääkärit esitteli niitä kaavioita raskauden todennäköisyydestä näin vanhalla ja eihän ne lukemat hääveiltä vaikuttaneet. Taidettiin puhua jostain 10-15% todennäköisyydestä.

Nuo luvut koskevat yleensä kai yhtä alkionsiirtokertaa. Oliko se niin, että alle 35-vuotiailla on 30% todennäköisyys tulla raskaaksi yhdellä alkionsiirtokerralla.

Meegu pahoittelut! :Heartred

1haaveissa:Heartred hurja määrä munasoluja sinulla kerättiin. Ja 9 on hyvä määrä alkioita. :happy:
 
Ultrassa laskettu 14 rakkulaa ja punktio tiistaina. Ai kamala, kun mua jännittää toi punktio :nailbiting: Mua jännitti kamalasti se eka gonal piikkikin, oon hieman neulakammoinen.

Tää on siis mun eka hoitokierto, niin en oikein tiedä mitä odottaa.


Mun täytyy kompata nabbsia ja Kannaa, punktio oli paaaaljon helpompi kuin kuvittelin. Mulla ei oo mitenkään hyvä kipukynnys, mut en ois tarvinut enää seuraavana päivänä kipulääkettä ja vuotoakin oli todella vähän. Piti oikein muistuttaa itseään toimenpiteestä ja ottamaan rauhallisesti jälkikäteen. Siitä on nyt viikko ja voisin lähtee jo esim kuntosalille mut tiedän et seuraaviin kuukautisiin saakka pitää ottaa iisisti.

Mietin että voikohan olla paljon lääkäristäkin kiinni? Mun oma on todella helläkätinen. Myös lääkitys oli todella hyvä, mun piti ottaa tuntia ennen operaatiota 1g Panadol ja 800mg Burana. Klinikalla sit Diapam 30 min ennen toimenpidettä, sit toimenpiteessä puudutettiin paikat ja sain "humautuksen" ja kanyylilla nopeavaikutteista kipulääkettä aina kun tarvitsi. Myös kotimatkalle sain suun kautta kipulääkkeen (ehkä Kefexin..?). Luulen et lääkitys vaikutti paljon. Ja toki olin myös nesteyttänyt itseni tosi hyvin ennen punktiota.
 
Moikka, selvennetään tässä sen verran, että Vaasassa, tai ylipäänsä Pohjanmaallahan ei tietääkseni tehdä hedelmöityshoitoja ovulaatioinduktiota lukuunottamatta. Kaikki inseminaatiot/IVF ja ICSI-hoidot tehdään TAYS:issa. Vaasassa ei siis ole sen pidemmät jonot kun TAYSissä yleisesti. Tuo vuosi tulee siitä, että ennenkun hoitoihin pääsee, on yritettävä vuosi. Siitä pitävät aika usein julkisella (paikkakunnasta huolimatta) kiinni. Poikkeuksia toki tehdään tilanteesta riippuen.

Keskenmenon takia olin Keskussairaalan naistenpolilla 3 eri kertaa. Siellä mulle hoitaja nimenomaan sanoi, että Vaasaan on yli vuoden jonot.
 
Ultrassa laskettu 14 rakkulaa ja punktio tiistaina. Ai kamala, kun mua jännittää toi punktio :nailbiting: Mua jännitti kamalasti se eka gonal piikkikin, oon hieman neulakammoinen.

Tää on siis mun eka hoitokierto, niin en oikein tiedä mitä odottaa.

Mullakin on punktio mennyt melko kivuttomasti. Siinä saa kyllä niin hyvät lääkitykset ennen, punktion aikana ja vielä jälkeen, että yleensä tuskin kipua joutuu sietämään. Hyvä määrä rakkuloita sinulla, eiköhän kaikki suju hyvin! Tsemppiä hoitoon!
 
J90
Ensimmäinen inseminaatio syksyllä 2018
2 inseminaatiota syksyllä 2019
1. IVF lyhyt kaava 1/20, tuoresiirto josta plussa!

Blanca
1.icsi 01/17 josta yksi selvisi siirtoon asti. Nega. Pakkanen tyhjä.
2.icsi 04/17 5 blastoa. Tuoresiirto kemiallinen. 1.pas KU. 2. Pas tyttö syntyi 07/18.
3. Pas syksy 2019 nega. 4. Pas nega.
3. Icsi 02/20. 2 blastoa, joista molemmista nega.
4. Icsi 06/20.

Upunup
Suoraan ICSIin.
1. ICSI pitkä kaava 2/20
tuoresiirto nega, ei pakastettavaa
2. ICSI pitkä kaava 8/20

Nirppuli
3 inssiä keväällä 2019
1.ivf 09/2019, pitkä kaava. yksi siirtoon, 2 pakkaseen, ei siirrettävää sulatuksen jälkeen
2. ivf 02/2020, lyhyt kaava. Yksi siirtoon, 5 pakkaseen.

smoothie.
2 x inseminaatio 08-09/2019
1.ivf lyhyt kaava 05/2020, 13 blastoa ja tuoresiirto - > plussa.

Benelobe
1. Ivf pitkä kaava 11/19 6 alkiota -> tuoresiirto nega.

Ninnu 2020
Yritystä 2 vuotta
1 ivf pitkä kaava 02/20 sumutteluvaihe-->

Enkelinsiipi
Alkiodiagnostiikka hoitoihin hakeutuminen helmikuu 2018
1 Ivf/ICSI pitkä kaava 09/20, päättyi jo sumutteluvaiheessa
2 ICSI pitkä kaava, punktion tulosten odottelua, 10 munasolua

bluebe
Inseminaatio 11/2017
1. IVF/ICSI 01/2018 -> tuoresiirto nega
2. IVF/ICSI 05/2018 -> tuoresiirto plussa ja vauva syntyi 01/2019. Pakkasessa 5 huurunenää.
1. PAS 02/2020

Haaveilija******
1. Yksi inssi 4/19, nega
2. ICSI 10/19, tuoresiirrosta nega, pakkasessa 2

Mette82
*2 inseminaatiota 06/18 ja 08/18 - negat
*11/18 IVF pitkä kaava, 16 kypsää munasolua joista 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.
*04/19 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 8 kypsää, 4 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.1 alkio pakkaseen.
*PAS 08/19, nega
*01/20 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 9 kypsää, 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, plussa ->kemiallinen.
*ICSI syksyllä 2020?

Catlady
2018 alkaen ilman ehkäisyä
03/18: Yksityiseltä lähete lapsettomuustutkimuksiin Naistenklinikalle
04/18: Luomuraskaus, josta km 5+5.
06/18: Nkl hyväksyy potilaaksi
10/18: 1. ovulaatioinduktio, ajoitetut yhdynnät. Ovulaatio tapahtunut liian aikaisin.
12/18: 2. ovulaatioinduktio, tavoitteena inssi, mutta jälleen ovulaatio liian aikaisin.
01/19: Lääkäri toteaa, ettei pystytä ajoittamaan inssiin -> siirto ivf-hoitopolulle.
05/19: 1. IVF. 14 follia, 11 munasolua, joista 10 kypsää. 9 hedelmöittyi normaalisti. Tuoresiirto 3. päivän alkiolla. Nega. Pakkaseen 3 blastoa.
11/19: 1. PAS-aikomus, mutta Estradotista huolimatta oma ovis ja liian aikaisin; ei pas
01/20: Kokeilussa Letrot, mutta oma ovis liian aikaisin; ei pas

elin.sand
2013 ilman ehkäisyä
2014 tutkimukset julkisella -> ei syytä lapsettomuuteen
1. IVF lyhyt kaava 10/19 - ei yhtään alkiota
2. ICSI lyhyt kaava 11/19 - 7 alkiota ja tuoresiirto, nega
3. PAS 02/20, plussa

VauVe
Endometrioosidiagnoosi
Ehkäisy pois 2018 kesällä, n. vuosi yritystä luomuna, ei tärppejä
IVF pitkällä kaavalla 10/2019, tuoresiirrosta nega. Pakkaseen jäi 2 alkiota.
PAS 01/20 josta plussa

Hentta
Suoraan ivf:n
1. IVF lyhyt kaava 4/2020

Palasaippua
10/2017 pillerit pois, yritys aloitettu
2018 monirakkulaiset munasarjat todettu
5/2019 ensimmäinen lapsettomuuspolikäynti
Tässä välissä teroluteja, ei vaikutusta muuta kuin kierron kestoon.
Syksy 2019 ovulaatiota ei tapahdu -> ovulaatioinduktio 3-4 kertaa
1/2020 IVF suunnittelukäynti
2/2020 IVF lyhyt kaava (ei tuoresiirtoa)
-> pakkaseen 2 alkiota
3/2020 PAS lääkkeelliseen kiertoon (5pv blasto)
4/2020 Positiivinen raskaustesti

PKK
Yritystä vuodesta 2016, tutkimuksiin 2019
2/2020 ICSI lyhyt kaava, tuoresiirto, josta plussa

Violetti
1. ICSI lyhyt kaava 2/2020, tuoresiirrosta nega. 2 alkiota pakkaseen.
PAS lääkkeelliseen kiertoon 6/2020. Nega. Pakkanen tyhjä, sillä vasta toisena sulatettu alkio oli hyvä
2. ICSI 9/2020

_Valo_
Yritystä vuodesta 2018, ei tärppejä
05/2020 ensimmäinen lapsettomuusklinikkakäynti
------> Iän vuoksi suoraan IVF / ICSI lyhyt kaava 05/2020

Smip
1. ICSI + PGS (translokaatio) lyhyt kaava 4/2020 (ei tuoresiirtoa), 3 PGS-normaalia alkiota
PAS luonnolliseen kiertoon suunnitteilla 07/2020

Myrtle
1. IVF 3/2020 -> ei tuoresiirtoa, 8 blastoa pakkaseen
1. PAS 5/2020 nega (mahdollinen kemiallinen, yhden päivän haamuviiva)
2. PAS 6/2020 piinapäivät

Zinnia
1. IVF lyhyt kaava 01/2020, 7 alkiota pakkaseen, ei tuoresiirtoa (menopur, fyremadel)
- 05/2020 PAS D5-blastolla (omaan kiertoon, tukena letrozol kp3-7) -> nega
- 06/2020 PAS - peruuntui juuri ennen siirtoa aikataulun vuoksi (letrozol + pregnyl)
- 07/2020 PAS suunnitelmissa (letrozol + pregnyl)

Plussanneet
elin.sand
VauVe
bluebe
Palasaippua
Soolomamiko (L.A. 24.11.)
PKK (L.A 16.11)
smoothie. (la 24.2.21)
 
Nupo80, hyvä että ehditte kuitenkin tuonne julkiselle! Toivottavasti ne nyt antaisi teille ne kolme mahdollisuutta kun on viivästynyt koronan vuoksi. Ja ehkä tosiaan jo eka toimii! Sun arvot ainakin lupaa hyvää. Mulla oli annostuksena Gonal-F 175 yksikköä, mut lyhyt stimulaatio. Otinkohan joku 10 pvää en enää muista...

Nyt rennosti vaan, mahdollisuutenne ovat nyt kuitenkin paremmat kuin koskaan aiemmin. :)
 
J90
Ensimmäinen inseminaatio syksyllä 2018
2 inseminaatiota syksyllä 2019
1. IVF lyhyt kaava 1/20, tuoresiirto josta plussa!

Blanca
1.icsi 01/17 josta yksi selvisi siirtoon asti. Nega. Pakkanen tyhjä.
2.icsi 04/17 5 blastoa. Tuoresiirto kemiallinen. 1.pas KU. 2. Pas tyttö syntyi 07/18.
3. Pas syksy 2019 nega. 4. Pas nega.
3. Icsi 02/20. 2 blastoa, joista molemmista nega.
4. Icsi 06/20.

Upunup
Suoraan ICSIin.
1. ICSI pitkä kaava 2/20
tuoresiirto nega, ei pakastettavaa
2. ICSI pitkä kaava 8/20

Nirppuli
3 inssiä keväällä 2019
1.ivf 09/2019, pitkä kaava. yksi siirtoon, 2 pakkaseen, ei siirrettävää sulatuksen jälkeen
2. ivf 02/2020, lyhyt kaava. Yksi siirtoon, 5 pakkaseen.

smoothie.
2 x inseminaatio 08-09/2019
1.ivf lyhyt kaava 05/2020, 13 blastoa ja tuoresiirto - > plussa.

Benelobe
1. Ivf pitkä kaava 11/19 6 alkiota -> tuoresiirto nega.

Ninnu 2020
Yritystä 2 vuotta
1 ivf pitkä kaava 02/20 sumutteluvaihe-->

Enkelinsiipi
Alkiodiagnostiikka hoitoihin hakeutuminen helmikuu 2018
1 Ivf/ICSI pitkä kaava 09/20, päättyi jo sumutteluvaiheessa
2 ICSI pitkä kaava, punktion tulosten odottelua, 10 munasolua

bluebe
Inseminaatio 11/2017
1. IVF/ICSI 01/2018 -> tuoresiirto nega
2. IVF/ICSI 05/2018 -> tuoresiirto plussa ja vauva syntyi 01/2019. Pakkasessa 5 huurunenää.
1. PAS 02/2020

Haaveilija******
1. Yksi inssi 4/19, nega
2. ICSI 10/19, tuoresiirrosta nega, pakkasessa 2

Mette82
*2 inseminaatiota 06/18 ja 08/18 - negat
*11/18 IVF pitkä kaava, 16 kypsää munasolua joista 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.
*04/19 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 8 kypsää, 4 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.1 alkio pakkaseen.
*PAS 08/19, nega
*01/20 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 9 kypsää, 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, plussa ->kemiallinen.
*ICSI syksyllä 2020?

Catlady
2018 alkaen ilman ehkäisyä
03/18: Yksityiseltä lähete lapsettomuustutkimuksiin Naistenklinikalle
04/18: Luomuraskaus, josta km 5+5.
06/18: Nkl hyväksyy potilaaksi
10/18: 1. ovulaatioinduktio, ajoitetut yhdynnät. Ovulaatio tapahtunut liian aikaisin.
12/18: 2. ovulaatioinduktio, tavoitteena inssi, mutta jälleen ovulaatio liian aikaisin.
01/19: Lääkäri toteaa, ettei pystytä ajoittamaan inssiin -> siirto ivf-hoitopolulle.
05/19: 1. IVF. 14 follia, 11 munasolua, joista 10 kypsää. 9 hedelmöittyi normaalisti. Tuoresiirto 3. päivän alkiolla. Nega. Pakkaseen 3 blastoa.
11/19: 1. PAS-aikomus, mutta Estradotista huolimatta oma ovis ja liian aikaisin; ei pas
01/20: Kokeilussa Letrot, mutta oma ovis liian aikaisin; ei pas

elin.sand
2013 ilman ehkäisyä
2014 tutkimukset julkisella -> ei syytä lapsettomuuteen
1. IVF lyhyt kaava 10/19 - ei yhtään alkiota
2. ICSI lyhyt kaava 11/19 - 7 alkiota ja tuoresiirto, nega
3. PAS 02/20, plussa

VauVe
Endometrioosidiagnoosi
Ehkäisy pois 2018 kesällä, n. vuosi yritystä luomuna, ei tärppejä
IVF pitkällä kaavalla 10/2019, tuoresiirrosta nega. Pakkaseen jäi 2 alkiota.
PAS 01/20 josta plussa

Hentta
Suoraan ivf:n
1. IVF lyhyt kaava 4/2020

Palasaippua
10/2017 pillerit pois, yritys aloitettu
2018 monirakkulaiset munasarjat todettu
5/2019 ensimmäinen lapsettomuuspolikäynti
Tässä välissä teroluteja, ei vaikutusta muuta kuin kierron kestoon.
Syksy 2019 ovulaatiota ei tapahdu -> ovulaatioinduktio 3-4 kertaa
1/2020 IVF suunnittelukäynti
2/2020 IVF lyhyt kaava (ei tuoresiirtoa)
-> pakkaseen 2 alkiota
3/2020 PAS lääkkeelliseen kiertoon (5pv blasto)
4/2020 Positiivinen raskaustesti

PKK
Yritystä vuodesta 2016, tutkimuksiin 2019
2/2020 ICSI lyhyt kaava, tuoresiirto, josta plussa

Violetti
1. ICSI lyhyt kaava 2/2020, tuoresiirrosta nega. 2 alkiota pakkaseen.
PAS lääkkeelliseen kiertoon 6/2020. Nega. Pakkanen tyhjä, sillä vasta toisena sulatettu alkio oli hyvä
2. ICSI 9/2020

_Valo_
Yritystä vuodesta 2018, ei tärppejä
05/2020 ensimmäinen lapsettomuusklinikkakäynti
------> Iän vuoksi suoraan IVF / ICSI lyhyt kaava 05/2020

Smip
1. ICSI + PGS (translokaatio) lyhyt kaava 4/2020 (ei tuoresiirtoa), 3 PGS-normaalia alkiota
PAS luonnolliseen kiertoon suunnitteilla 07/2020

Myrtle
1. IVF 3/2020 -> ei tuoresiirtoa, 8 blastoa pakkaseen
1. PAS 5/2020 nega (mahdollinen kemiallinen, yhden päivän haamuviiva)
2. PAS 6/2020 piinapäivät

Zinnia
1. IVF lyhyt kaava 01/2020, 7 alkiota pakkaseen, ei tuoresiirtoa (menopur, fyremadel)
- 05/2020 PAS D5-blastolla (omaan kiertoon, tukena letrozol kp3-7) -> nega
- 06/2020 PAS - peruuntui juuri ennen siirtoa aikataulun vuoksi (letrozol + pregnyl)
- 07/2020 PAS suunnitelmissa (letrozol + pregnyl)

Meegu
- ehkäisy pois ja yritys aloitettu 2015
- ovulaatioinduktio x3 - > ei tulosta
- 1.IVF tuoresiirto (lyhyt kaava) 9/20 - > plussa - > km rv5 (pakkasessa yksi blasto)

Plussanneet
elin.sand
VauVe
bluebe
Palasaippua
Soolomamiko (L.A. 24.11.)
PKK (L.A 16.11)
smoothie. (la 24.2.21)
 
Takaisin
Top