Palailen tänne taustalle taas seurailemaan. Meidän raskaus keskeytyi pari päivää ennen varhaisultraa 7. viikon lopussa ja yritän nyt toipua keskenmenosta.
Voi ei tsemppiä toipumiseen. Meillä oli kanssa vähän aikaa sit km. Se vaatii aikaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Palailen tänne taustalle taas seurailemaan. Meidän raskaus keskeytyi pari päivää ennen varhaisultraa 7. viikon lopussa ja yritän nyt toipua keskenmenosta.
Nyt on kaksi päiväinen huurunenä kyydissä.
Voi apua millainen piikki Gonapeptyl on. Minulla on kauhea piikkikammo, niin mies (raukka) joutuu ton pistämään. Kuinkahan syvälle toi neula on tarkoitus upottaa ihoon?
Olen pahoillani. Halaus!
Onko täällä ketään migreenikkoa ja/tai hortonin omaavaa? Toki yksilöllistä eikä oikein tietoa löydy. Ja tietysti ottaa nyt itse vastaan sen mitä tulee, mutta silti mietityttää vähän et miten hoidot saa noi mulla villiintymään etenkin kun kaikki lääkkeet on ajettu alas jo yli vuosi sitten. Toki kohtauksia saa lääkitä.
Tervetuloa joukkoon! Mulla on hormonaalinen, aurallinen migreeni ja jännitin hoitoihin lähtemistä ihan senkin takia. Erityisesti valmisteet, jotka saa estrogeenitasot romahtamaan (esim Lutinus) voi laukasta lääkärin mukaan migreenin. Mutta ei yhtään migreeniä eikä yhtään päänsärkyä edes ivf-stimulaation aikana :)
Onks täällä muilla tullut oireita gonalista (tai muista vastaavista, mä en tiedä mitä kaikkia näitä on)? Mulla on mielialatkin heitellyt, mutta sen osasin odottaa, kun on hormoneista kyse.
Kiitti Henskukka! Mun mies välillä syyttääkin mua, että juon liian vähän. Pitää alkaa panostaa siihen. Vitsit, kun näitä ohjeita annettais selkeästi vaikka lääkkeen yhteydessä. En kyllä muista missään törmänneeni ohjeeseen juomisesta.
Oon koittanut ottaa iisisti, mutta mun työ on jonkun verran fyysistä ja seisomatyötä, enkä ole halunnut töissä kertoa näistä hoidoista, taikka valittaa, niin että pitäisi alkaa selittämään...
Kiitti Henskukka! Mun mies välillä syyttääkin mua, että juon liian vähän. Pitää alkaa panostaa siihen. Vitsit, kun näitä ohjeita annettais selkeästi vaikka lääkkeen yhteydessä. En kyllä muista missään törmänneeni ohjeeseen juomisesta.
Oon koittanut ottaa iisisti, mutta mun työ on jonkun verran fyysistä ja seisomatyötä, enkä ole halunnut töissä kertoa näistä hoidoista, taikka valittaa, niin että pitäisi alkaa selittämään...
Käviköhän sulla Kanna sama ku mulla gonapeptylin kanssa. Miehelle päivittelin, että kauhea miten iso piikki! Mies sitte sano, että katon sitä väärinpäin. Katoin ku se oli paketissa, että se piikki on se mitä painetaan Se terä olikin tosi pieni.