Isyyspakkaus

Netii tutkiessani huomasin et jotkut on "lähettäny"(vieny posti laatikkoon) ihan kelan paperit miehen nimissä isyyspakettiin :) osaiskohan ite moisen paperin väsätä :) ja mietin et pakkaisko ihan kelan laatikkoon kaikki :)
 
Kääk tikkunekun tilaus tuli ja laitoin et nouto omasta postista ja pa se tuli postilaatikkoon ja tietysti mies oli mielenkiinolla mitä siellä on onneks huomasin yhden bodyn hyllyssä jota en ollu miehelle näyttäny ja sen olevinaan sieltä paketista kaivoin " tilasin tälläsen ku löysin kivan sivuston ja maksu juttu ol vähän outo niin kokeilin tuleeko perille jos sielt tilailis sit muutakin " ukko vaan tuumas aha :D
 
Hahah joo noissa joutuu vähän kikkailemaan :D Mä oon kaverin osoitteeseen tilannut jotain, mut joka paikassa se ei oo mahdollista. Onneks naiset on aika ovelia tarpeen tullen :wink
 
Sanokaapa muuta. Just oli tullut postista saapumisilmoitus niistä miehen suosikkilätkäjoukkueen vauvatavaroista, joita tilailin. Ja mies oli sen lounastunnilla kotona käydessään nähnyt. Onneksi firman nimi lapussa on joku ihan kummallinen eikä siitä saa vihiä. Nyt täytyy vaan keksiä joku uskottava selitys kun mies kuitenkin alkaa kyselemään, että taasko mä oon tilannut jotain hölmöä. :D
 
Mut ärsyttää ku siel oli se kotikin vaihtoehtona ja valitsin posti joka oli kalliinpi ku postilaatikkoon niin silti. Mut joo pitää olla varovaisempi enskerralla seison päivät postilaatikolla et kerkee piilottaa jos tulee :'D tai tilata äitin luo xp
 
Täällä kans tuli maanantaina tikkunekun paketti (autoratapaita) ja into-kustannuksen kirja :) onneksi älysin katsoa postilaatikkoon, kun toin auton päivällä kotiin, niin otin paketit mukaan ja menin takas töihin :D vielä toistaiseks salaisuus pysyny salassa :wink
 
Mulla ehkä jää tuo pakkaus sittenkin tekemättä. Vaatetta on tullu hankittua jo aika kiitettävästi ja mies sattui löytämään mun ostamat dvd:tkin :sad001 olin vaan tyrkännyt ne yläkerran kirjahyllyyn piiloon ja tää sit poikkeuksellisesti tuliki kattomaan, kun järkkäilin vauvanvaatteita siellä ja huomas ne sit hyllyssä. Ehkä jonkun pienen paketin väsään, mut isompaa en, kun mies muutenkin inhoaa kaikkee ylimäärästä tavaraa ja haluis heittää ne suoraan roskiin... Nytkin sitä jo ärsyttää, kun oon lajitellu noita kirppisosto ja lahjoitusvaatteita pitkin huonetta säilytystilan vielä puuttuessa.
 
Musta lammas no teet isänpäiväks sellasen isä tavara paketin :) vois sisältää
-Isä paidan
-Isä kupin
-Jotain yhteistä isälle ja vauvalle
-Pienen konjakkipullon tai tälläsen :)

Jotain tällästä pieni mutta tarpeellista :wink
 
b52b0ae3ff4935f7cdd5dfd54dcf4b22


Täällä parhaillaan tekeillä tällainen isyyspakkaus. Aurinko paistaa sopivasti niin ei ehkä kaikki ihan erotu. Ostin vielä kaiken kruunuksi meille liput sopivasti isänpäivänä olevaan jääkiekon Karjala-turnauksen päätöspäivään, kun miestä harmittaa niin kovasti että Suomessa pelattavat nuorten mm-kisat jää lasketun ajan vuoksi hyvin todennäköisesti väliin. Rahaa meni enemmän kuin suunnittelin, mutta kaikki on enemmän tai vähemmän tarpeellista kuitenkin :)
 
Terkku mitä kaikkee sulla on tuossa? Vähän epäselvä kuva mut näyttää ihan tosi hyvältä!!! :) minnekkä meinasit piilottaa sen? Vai tänäänkö jo annat?
 
Joo, tuli jostain syystä tosi epäselviä kuvia vaikka mulla on ihan hyvä kamera tässä puhelimessa. Paketissa on suunnilleen tällaista:

Huppupyyhe apinakuosilla
Superisi-paita
Tähtää ylemmäs isi -ruokalappu
Jalkapallokuosinen pipo
Kärpät-pipo, body ja tutti
Mute button -tutti
"Vapautuslippuja"
Kolmea erilaista olutta
Kofeiinitabletteja
Korvatulppia
Jari Sinkkosen Isäksi ensi kertaa -kirja
Nyt v***u nukkumaan -kirja
Vauva: omistajan opas -kirja

Lisäksi pakkaukseen tulee siis ne lätkäliput ja "Kelan kirje", jotka tulostan tuohon mukaan. Tavarat on pakattu ammeeseen ja ajattelin kääräistä sen vielä sellofaaniin niin näyttää nätimmältä. Jätän paketin saunaan odottamaan ja kirjeen pöydälle miehen löydettäväksi, kun lähden itse kokoustamaan ennen kuin mies tulee töistä.
 
Mulla on nyt tuttipullo, isin kulta body, tähtää ulemäs isi ruokalappu :)
 
Mindis mie en löytäny ku etin mut mallin löytää googlen kuvista ja teet wordilla ite :)
 
MindiS, ihan katoin mallia omasta äitiysavustuspäätöksestä ja sen mukaan tein. Vähän muuttelin sisältöjä teksteihin mutta asettelut tein ihan samalla tavalla kuin siinä "virallisessa".
 
Tulin kokouksesta kotiin ja huomasin avatun "kelan" kirjeen pöydällä. Kysyin mieheltä (jolla oli joku pleikkapeli just meneillään), että löysit ilmeisesti sun postin. Vastaus oli pelkkä "mm" ja peli jatkui. Siinä vaiheessa mietin että hitto soikoon, mikä kiittämätön paskiainen. Mies ei kuitenkaan siinä vaiheessa ollut avannut pakkausta, oli kyllä käynyt saunassa sitä katsomassa. Hetken päästä mies halusi ensin nähdä äitiyspakkauksen sisällön (sekin tuli tänään) ja sen jälkeen kävi hakemassa oman pakkauksensa saunasta. Mun mies on tosi huono vastaanottamaan lahjoja tai mitään muitakaan huomionosoituksia, mutta kovin näytti olevan mielissään ja otettu tuosta koko jutusta vaikka ei sitä oikein saanutkaan sanotuksi. Erityisesti lätkäliput olivat mieluisa yllätys, kuten osasin epäilläkin. Ja se suosikkijoukkueen body, sitä piti tarkastella ihan uudemman kerran.
 
Ai niin, ja oli kuulemma ollut aika kuumottava tilanne kun näki että Kelalta on tullut kirje, mies pelkää saavansa jotain opintotuen takaisinperintäkirjeitä, vaikka opinnoista on jo jokunen vuosi aikaa. :D
 
Takaisin
Top