Isyyspakkaus

Hyvä tietää, jätetään tuo tutti sitten ihan sisustuselementiksi vain :)
 
Tilasin itse myös tuosta Terkun vinkistä tuon "nyt v--ttu nukkumaan"-kirjan :grin tilasin työpaikalle ettei mies näe sitä etukäteen. Aiemmin olen tilannut HIFK:n bodyn (mies on HIFK-fani ja kotoota löytyy kaulaliinaa ja pipoa, niin tähän hellyin, vaikken itse mikään kovin suuri fani olekaan), väreissä onneksi on punaista sekä sinistä niin sopii kummalle vain. Huomenna on ru ja jos siellä käy ilmi että pikkanen poika olisi tulossa, niin pari tuotetta jo löytyisi taas lisää hankintalistalta, mm. tämä: http://www.amazon.com/Mustachifier-...sim_75_27?ie=UTF8&refRID=03JF59GZGKNBMTW4FS01, miehellä on viikset ja ovat punertavat niin sopisivat, eivät ole tosin ihan näin pitkät ainakaan yleensä laughing7 toinen vaihtoehto oli tämä: http://www.amazon.com/Mustachifier-...sim_75_22?ie=UTF8&refRID=03JF59GZGKNBMTW4FS01.

Ja lisäksi vielä meinasin ehkäpä tätä: http://www.amazon.com/Carters-Baby-...inements=p_n_size_two_browse-vebin:1289782011 ja tästä ottaisin tuon "handsome like daddy"-bodyn sinne pakkaukseen :happy:

Sitten myös pitäisi hankkia vielä Vauva omistajan opas, kun löytäisin sen tarpeeksi halvalla jostain, nyt halvin mitä olen nähnyt uutena on reilu 15€. Lisäksi vielä kaikkea muutakin hankinnassa, mutta nämä ainakin jo varmana tiedossa.
 
Enpä ole aikaisemmin tämmöisestä kuullutkaan, miten hauska idea!
Pitää miettiä sisältöä, jos saisi aikaiseksi jonkinnäköistä pakettia... :love7
 
Täällä ukko innostui isyyspakkauksesta, kun kuuli ja näki ultran tuloksen :D nyt vaa suunnittelemaan :wink
 
Ite en ole miehelle hiiskunutkaan, ei varmaan edes tiedä että tuollaisia on ja en usko että osaa odottaa :grin huomasimpas eilen, että noita aiemmin tuolla ylhäällä mainitsemiani juttuja saa myös suomestakin, ainakin osan.

Onko kukaan koskaan tilannut Amazonista mitään, mietin että kai ne toimittavat Suomeen? Ja paljonkohan toimituskulut ovat yms.? Tuleeko tavallisella postilla ja vai kuljetusfirman kautta, että pitää olla vastaanottamassa itse lähetystä.
 
Pikkanen, Amazon toimittaa Suomeen, ja kannattaa tilata amazon.co.uk:sta, niin ei mene tulleja. Amazon.com on USA:ssa, joten siihen tulee sitten lisää maksuja päälle. Minulle paketit ovat ainakin tulleet suoraan kotiovelle kuriirilla. Postikulut kerrotaan ennen maksamista.

Kannattaa muuten huomioida, että monet pienemmät firmat myyvät Amazonin kautta, ja heillä saattaa olla omia käytäntöjä postikulujen ja sen suhteen mihin maihin toimittavat tuotteitaan.
 
Mäkään en ole sanonut miehelle mitään, sillä ei varmaan ole aavistustakaan koko asiasta :D Monia juttuja oon jo tilaillut, mutta osa tulee jälkitoimituksena ja osan hankin vasta myöhemmin, mutta jos vaan maltan niin isänpäivään asti ajattelin odotella. :)
 
Täällä kans ekat tuotteet tilattu :) kietasu body "isin kulta" tekstillä ja ruokalappu " tähtää ylemmäs isi" tekstillä.
Muuta mitä hommata
- Isi aiheinen t paita
- kylpyankka
-Tutti ja tuttipullo
- Kumihanskat, pyykkipoikia, vaippoja (vaipan vaihto hetkiin)
- Korvatulpat ja tulitikut (unettomiin öihin)
- Pienet konjakki ja kossupullot + energia juoma
- Sisu aski
 
Vinkkinä muuten, jos tilaatte Mussukoilta superisi-paidan: ne koot on sitten aika isoja. Sivulla on muka kokotaulukko, ja sen mittojen mukaan mun suht pienikokoiselle miehelle olis pitänyt olla M-kokoinen paita. Uskoin taulukkoa ja tilasin sen, mutta paita on kyllä tosi paljon isompi kuin mitat väittää. En jaksa alkaa palautella tai vaihtaa, eiköhän tuon kanssa pärjää. Mutta siis olis pitänyt vaan tilata se S, mitä alun perin ajattelinkin.
 
Terkku: katoitko tuoteselosteesta että kuinka paljon pesu kutistaa mittoja?
 
Täällä tilattu isille:
-pelikaveri ja äänen vaimennin tutit
- nyt v***u nukkumaan kirja
- isille autorata-t-paita (kun autorataa toivoo) :D
- vaaville oma body
- hankittava vielä konjakkii :wink

Esikoiselle tilasin IsoSisko-t-paidan, johon tuli kuva lisäksi :)
 
Maajo, en katsonut mutta en usko että ihan loputtoman paljon kutistuu. Toki täytyy yrittää pestä vielä ennen kuin tulevalle isille sen annan.
 
Mä oon kans pikkuhiljaa keräillyt kaikenlaista kivaa. Nyt kasassa 2 x vauvakirja, äänenvaimennin-tutti, tähtää ylemmäs isi-ruokalappu, kertakäyttöinen suojahaalari, kertakäyttöhanskoja, hengityssuojain. Kaverilta tilasin samanlaiset villasukat miehelle a vauvalle :) Vielä ainakin hankin korvatulppia, energiajuomaa, sisuja ja sen semmoista. Tarkoitus on, että se on huumorilla tehty :)
 
Muokattu viimeksi:
Hei en jaksa selata tätä niin mistä sivulta tilasitte ton nyt vi**u nukkumaan kirjan?
 
Mulla on tuolla myydään- kansiossa myynnissä yks käyttämätön isi-aiheinen paita. Ostin sen miehelle mut hän ei pitänyt siitä. On siis täysin käyttämätön. Koko XL :)
 
Tiita, intokustannuksen omilta sivuilta tilasin, en tiedä saako edes muualta. :)
 
Aika monesta kirjakaupasta sen löytää, mut intokustannuksella mielestäni edullisin :)
 
Juu ite tilasin kanssa Intokustannukselta, kun oli 6,90€ + toimituskulut, oisko ollut 3,90€. Muissa kaupoissa hinta oli lähempänä 20€, oisko jossakin ollut 13€ ja vähän päälle, silti tuo jäi halvimmaksi ja kirja tuli muutamassa päivässä. Sain tuon eilen ja naureskellen luin läpi, aika rajua tekstiä kyllä, mutta kuvittelen sopivan juuri miehelleni :grin

Löysin onneksi aika monta tuotetta ihan suomenkin nettikaupoista, mitä katselin amazonista, joten taidankin tilata niistä. Tarvii vaan ehkä odottaa vielä seuraavaa tilipäivää, ettei kerkiä tässä kaikkea tuhlailla, kun innostuu :joyful:

Mistähän löytäisi isoja pahvilaatikoita? Meillä on kyllä vanhoja äitiyspakkauslaatikoita varastossa säilytyslaatikkoina, että tietysti jos sellaisen hetkeksi tyhjentäisi tuota varten. Mitenhän tuon saa salassa kasattua, onneksi miehellä on tulossa muutama juhlintareissu ennen isänpäivää, täytyy koittaa olla silloin tehokas. Tosin juuri muistin, että lokakuun puolivälissä minut häädetään viikonlopuksi pois, kun miehen työkaverit tulevat meille juhlimaan, joten pitänee sitten hyvin piilottaa tuo laatikko etteivät löydä :nailbiting:
 
Meilläkin isyyspakkaus suunnitteilla. Itse olin ajatellut kerätä kaikki asiat tylsästi pahvilaatikkoon, mutta koska tuo amme on muutenkin pakollinen hankinta, niin sinnehän minäkin ne nakkaan. :)

Hankintoja en ole vielä ehtinyt tekemään. Asutaan maaseudulla ja kuljetaan samalla autolla työmatkat kaupunkiin, joten on ollut toistaiseksi melko haastavaa päästä tekemään noita isompia hankintoja ilman, että mies on asiasta tietoinen. Ajattelin kuitenkin, että pidän varmaan vapaapäivän tämän kuun loppupuolella ja olen lähdössä äitini kanssa silloin pienimuotoiselle shoppailureissulle, niin samallahan tuota pakettia saa koottua. Lisäksi sain luvan säilöä puolivalmiin isyyspakkauksen vanhemmilleni, jotta tuleva isä ei siihen törmää ennen aikojaan. Itsekin ajattelin sen isänpäivänä lahjoittaa.

Koska olemme alustavasti sopineet, että kylpyhetket ovat ainakin aluksi isän ja pojan oma juttu, löytynee pakkauksesta ammeen lisäksi pyyhettä kylpyankkaa yms. Lisäksi olen yrittänyt nakittaa noita kakkavaippojen vaihtoja miehelle isyysloman ajaksi, mutta emme ole vielä päässeet asiasta yhteisymmärrykseen :grin. Pakkaukseen ajattelin kuitenkin lisätä tähän liittyen kumihanskat ja mahdollisesti hengitysmaskin ja muutaman vaipan.

Joku hauska vaate vauvalle, joka viittaa isukkiin olisi myös hauska. Katselin aiemmin ulkomaisesta nettikaupasta muutamaa bodya (darth vaderin pää tekstillä "who's your daddy" ja toisessa pleikkarin ohjain ja joku "daddy's gaming buddy"-teksti), mutta postituskulut olivat enemmän kuin itse vaatteet, joten ne jäivät sitten tilaamatta. Toinen vaihtoehto on vain hankkia samantyyliset vaatteet kuvioilta ja väritykseltään meidän miehille. Vähän haastavaa tuo vaatteiden hankkiminen, koska mies ei oikein kannata mitään urheilujoukkuetta vaikka intohimoisesti urheilua seuraakin. Olisi ollut paljon helpompaa jos olisi voinut hankkia lapselle esimerkiksi jonkun tapparan bodyn ja miehelle huivin...
 
Takaisin
Top