Isyyspakkaus

Voisihan sitä toki vähitellen alkaa keräämään jotakin mukavaa pientä. Ensi kuun lopussa aloitan todennäköisesti "kesäloman", josta jatkan suoraan äitiyslomalle, joten silloin voisi ehkä ehtiä myös askartelemaan ja tekemään jotakin käsityönä.

Hmm... Näen jo päässäni jotain kätyri-aiheista (Itse ilkimyksen kätyrit ovat mun miehen lemppareita animaatiohahmoja)...
 
Täällä isyyspakkaus annettu, mut ukon ilmeitä ei päässy näkemään, kun meni omaan huoneeseen niitä tutkimaan. Kait se niistä tykkäsi, kun ei valittanutkaan :)
 
Se on sellainen juu... Mut onneks tohon käytökseen on ehtiny tottuu. Kurkkasin oven raosta, nii kyllä se oli ne läpi kattonu, kun laitto niitä takas pussiin jo. Ja ku annettii pimun kaa se lahja ennen saunaan menoa, nii ehkä siksi myös vähä "nopeampi" tsekkaus sisältöön..
 
Siiseliini aika hassu tapaus tuo ukkosi :happy:, hauskaa kun ihmiset on niin erilaisia ja reagoi eri tavalla.

Ajattelin itsekin tehdä isyyspakkauksen teidän juttujen innoittamana! Ompas jännää!! Ajattelin antaa sen hänen syntymäpäivänä, eli teen siitä hiukan isomman vain.
 
Sinnna jokos oot suunnitellu mitä pistät siihen pakkaukseen? Ja millonkas miehelläs onpi synttärit? :)
 
Hänellä on tässä kuukauden sisällä, joten aikaa ois koota tuo.
En tiiä kehtaanko sanoa täällä mitä ajattelin laittaa :joyful:, noh.. siis:

-Nyt v***u nukkumaan kirja ja mute-tutti
-Amme vauvalle ja aika paljon vauvan tarvikkeita, sillä ei olla juuri mitään ostettu. Eli tuttipulloa ja muuta pientä.
-Vaatepaketti vauvalle
-Hänelle Allevo-ateriankorvikepatukoita nälänhätään =D
-Suppoja (hän voi päättää mihin ne laittaa =D)
-Vaippoja, kerstishanskat ja käsidesiä
-Energiajuomaa ja erotiikkalehden epätoivoisiin hetkiin =DD

Ja sitten hänelle 1 kerran hierontalahjakortin totaalisen romahtamisen estämiseen.
Heh, keksin jatkuvasti lisää, joten varmasti tulee jotain jännää, mutta tosiaan, en tiiä kehtaako kaikkea julkistaa :grin
 
Kuulostaa iha super hyvältä :) ittekki aattelin noita mitä oot kans aatellu ja osan oonki jo hommannu :wink mut jotai kivaa lisää aattelin vielä ni toi hierontalahjakortti ois ihan tosi hyvä idea!!! :) jos mä sen saisin varastaa sulta tuohon omaanki pakettiin? Meilläkää ei oo vielä osteltu tarvikkeita vauvvaa varten ni sen takia ittekki pistän pakettiin kaikkee tarpeellista vauvva tavaraa :)
 
Sinnna, mullakin oli pakkauksessa lappuja tyyliin "tällä lipulla saat playstation-illan ilman vauvanhoitovastuuta" ja "tällä lipulla saat häiriöttömän penkkiurheiluillan" ja yksi lappu oli sitten pelkästään "tällä lipulla saat". :D Pienessä präntissä luki kyllä muutama tilanne, jolloin lippua ei voi käyttää. :D
 
Oikeasti meinaan pakata omaan sairaalakassiin miehelle evästä synnäriä varten ja synnytyksestä palautumiseen jne. Samoin kun isosisaruksille omat pienet pakkaukset mitkä saavat kun tulevat vauvaa katsomaan.
 
Ku sulla on aphrael kokemusta että mitä mies tarviis sinne synnärille mukaan etenki eväspuolelle ni annaha vinkkiä :) ittekki tarkotus isyyspakkauksen mukaan askarrella pieni eväskassi synnäriä varten, mut en tiiä mikä ois semmosta hyvää energiajuoman, ja protskupatukoiden lisäks :)
 
Mindis, No totaa.. Ekassa synnytyksessä mulla oli sisko mukana omine eväineen ja toinen oli niin nopea että mies joi energiajuoman kun olin käyrillä synnytysvastaanotolla yhdeltä yöllä ja loput eväät söi kun lähti kotiin nukkumaan. Tyttö siis syntyi alle 20min saliin saapumisesta :D Mutta mukana miehellä oli energiajuoma, suklaata, pieni sipsipussi, sisuaski ja kolikoita välipala-automaattia varten :D
 
Okei :) voi miten salama synnytys sulla on ollut!!! :O oon tosi kateellinen!! Mut just tommosta pientä naposteltavaa siis vaan miehelle eväsboksiin :) selvä peli, kiitos :)
 
Mindis, Älä suotta ole kateellinen. Tällä kertaa nimittäin jännittää onko tuo 5km matka sairaalaan liian pitkä. Viimeksi kun mentiin vaan käymään näytillä :D

Mutta joo, jos mies ei ole hetkeen syönyt kun lähtö tulee niin kannattaa jotain vähän tukevampaakin evästä ehkä ottaa mukaan. Se on vaan eri asia malttaako syödä pitkänkään synnytyksen aikana. Mutta kotiin kannattaa varata miehelle selviytymispakkaus kun pääkokki on poissa :wink
 
Meillä kun oli esikoisesta perhehuone niin miehen ruokailu kuului samaan hintaan, junnulta mies oli vaan aamusta seuraavaan yöhön mun kaa salissa ja söi mulle tarkoitetusta ruuasta puolet kun oli sen verta hyvän kokoiset annokset.
 
Mä olen synnyttänyt molemmat yöllä joten ruokaa ei ole minullekaan tarjottu ennen kuin synnytyksen jälkeen ja silloin ovat kyllä kysyneet haluaako mieskin leivän ja teetä.
 
Mä en varmaan saa mitenkään valmiiksi tuota isyyspakkausta 29.10 mennessä (miehellä sillon synttärit) niin todenäköisesti annan isänpäivänä sen pakkauksen. Siihen mennessä on pakko saada valmiiksi.
 
Alinah jonku semmonen feikkilahjan niinku suklaapatukan ja kortin annat synttäreinä ja sit isänpäivänä annat isyyspakkauksen ja sit jonku kivemman synttärilahjan :)
 
Takaisin
Top