Isyyspakkaus

Terkku toi oli hyvä idea kirjottaa lappuun !:grin
mindiS aivan nerokasta, mäkin teen noin. Annan synttärilahjaksi suklaapatukan ja kortin :happy: ja loput myöhemmin. Ja siis tottakai voit käyttää kaikkia ideoita!
 
Hei vinkkinä muille isyyspakkausta kokoaville, jos teidänkin miehissä sattuu olemaan Star Wars-faneja! H&M:llä oli tälläinen yöasu, joka on kuin nakutettu isyyspakkaukseen. Koot vaan on hyvin lopussa, mutta tuliskohan niitä jossain vaiheessa lisää? Itse tilasin tuon hyvinhyvin pienen 50-senttisen, saa nähdä mahtuuko vauvalle päällekään missään vaiheessa :) http://www.hm.com/fi/product/09745?article=09745-A
 
Ja itsekin oon koonnut isyyspakkausta vähän sillä ajatuksella, että käyttötavaraa kokoan niin en ole ajatellut sitä niin ylimääräisenä rahareikänä. Tai monia juttuja ostettaisiin kuitenkin, nyt vaan mietin niitä miehen näkökulmasta enemmän. Synttärilahjaksi ajattelin myöskin tän antaa, nyt vaan täytyy parissa viikossa saada valmiiksi :)

Koottuna on:

-joitain vauvan vaatteita (Esim. tuo yöasu, viiksibody ja vaatteita, jotka muistuttaa miehen omaa pukeutumistyyliä. Meille siis tulossa poika.)
-miehelle ja vauvalle samaa kuosia olevat (yö)housut. Mies kun on noin vuoden harmitellut ettei omista mitään yö/kotiolohousuja, mutta ei nähtävästi saa aikaiseksi niitä hankkia. Yksinkertaista ankkuri-printtiä sattui löytymään molemmille! :) Mutta näitä kyllä metsästelinkin!
-vauvan Converset, jotka löysin kirppikseltä
-Sukkia


Hankittavana vielä on:

-Miehelle lempikirjailijan kirja, ikään kuin lupauksena että on omaakin aikaa sitten myöhemminkin vaikka ihan vain lukea. Ja unettomia öitä varten.
-Herkkukassi
-Vauvan muumilakanat, mies kun tykkää niistä vanhoista muumi-printeistä
-Korvatulpat + energiajuomaa, ehkä joku hyvä kahvi
-leffaliput meille käytettäväksi vuoden sisään
-Body miehen lempibändin logolla. Tämä mun on tarkoitus itse painaa, saa nähdä kuinka käy ja ehdinkö :)

Tuo synnytyseväskassi ja hierontalahjakortti on kanssa kivoja ideoita! Herkkukassi taitaa mullakin muuttua synnytyseväskassiksi ainakin osittain :) Vauva-aiheinen kirja olisi myös kiva, mutten ole oikein löytänyt mitään just tälle miehelle sopivaa. Kun ei ole oikeen sellanen insinööri-tyyppi, millaisille se Vauva - omistajan opas tuntuu olevan suunnattu.
 
Vuanne mun mielestä toi vauva omistajan opas oli ihan tosi hauskaa luettavaa, ku sitä nopeesti vilkasin :) en siis ole insinööri-tyyppinen itte todellakaan eikä mieskää, mut voisin kuvitella että uppoo miehen huumoriin silti :'D

Mäki tilasin iha valkosia bodeja joihin ois tarkotus iha kangasväreillä taiteilla jotai hauskoja tekstejä ja ujuttaa neki bodyt pakkaukseen :)

Miehelle ois tarkotus hankkia jotku boxerit, villasukat ja printti t-paita jollai hauskalla printillä/tekstillä. Oisin halunnu yhen "sleep when your dead"-tpaidan mut niistä oli koot loppunu :'(
 
Tilasin juuri NHL-seura Edmonton Oilersin bodyn vauvalle ja isälle t-paidan. Varmasti ilahtuu asiasta, kun on vannoutunut Edmonton kannattaja. Sitten ajattelin vielä käydä kaupasta ostamassa, Rauman Lukon tutin, niin tulee sitten molemmat lempijoukkueet huomioitua. :)

On niin paljon siihen pakkaukseen jo ostellut pikku hiljaa, että en edes kaikkea muista mitä olen tilaillut ja ostellut. :cool05
 
Kyllä noita näyttää ainakin isommissa kaupoissa olevan. Ja netistä löytyy vaik kuinka paljon :)
 
Nyt on annettu pakkaus synttäreiden yhteydessä ja täytyy sanoa, että kyllä kannatti tehdä! Oli hauska päästä yllättämään mies ihan täysin :) Se ei ollut arvannut mitään eikä ollut koskaan kuullutkaan isyyspakkauksista. Ihmetteli vain että missä välissä oon sen ehtinyt tehdä. Ja oli iloinen! :) Tää oli kyllä kokonaisuutena ihan mahtava juttu, tykkäsin koota vaikka loppuvaiheessa tuli fiilis että ei ehdi ja sitä ihmetteli, että miksi ihmeessä en tehnyt tätä loppuun aiemmin!
 
Meillä ei kerkee miehen synttäreille eikä varmaan isänpäiväksikään tuo paketti valmistua. Hankin siihen kaikenlaista, mutta nyt kun olen ollut kiireisempi arkisin niin paketti on jäänyt vähän vaiheeseen. Noh, ei sen väliä, siitä tulee melko iso, joten se on sitten sellainen yhdistetty synttäri-, isyys- ja joululahja :grin.

Ajattelin siksi laittaa siihen ihan isälle tarkoitettuja, ei vauvaan liittyviä juttuja, joita voisin muutenkin lahjaksi antaa. Hintaahan tuolle tulee kokonaisuudessaan aika kiitettävästi, joten se on nyt sit joululahja! =D Mieheni on sen tyylinen, että osaa arvostaa ja varmasti yllättyy positiivisesti vaikka aluksi luulisi jäävän ilman lahjoja =D
 
Meidän tulevan isukin pakkauksesta löytyi:

- Isin kulta-harso
- Isin kulta ja Mute button -tutit
- I love daddy- body
- Rock aiheisia bodyja koska mies tykkää rockista
- Me and dad -yöpuku + toinen yöpuku
- Vauva omistajan opas-kirja
- Iltasatukirja
- Jari Tervon; Isän päiväkirja -kirja
- Superisi t-paita
- Kumihanskat
- Baby wipeseja
- Kylpyöljyä
- Kylpyleluja
- Huppupyyhe
- Energiajuomaa
- Sisuja
- Miehen lempi karkkeja
- Miehen lempi alkoholijuomaa
- Vauvalle toppaliivi ja mini-maiharit

Ja lisäksi oli kirje, jossa oli tavaroille selitykset :)

Tämä on miehelle yhdistetty nimppari ja isänpäivälahja. Annoin tämän tosin etukäteen kun ei olla isänpäivänä kotona jolloin oisin halunnu antaa. Mies tykkäs hirveesti, oli tosi innoissaan ja ihmeissään että tällaisen sai :)
 
Mä olen miettinyt, että kehittäisin jotain ihan minimaalista isänpäiväksi. Lähinnä miestä ja hänen kumpaakin tyttöään varten. En vaan ole vielä keksinyt mitä. Pitää varmaan jotkut "tiimipaidat" tehdä kaikille :wink
 
Mä aattelin kerätä isänpäiväpakettiin myös jotain vauvan ja isin yhteisiä juttuja :) ehkä tutin laitan ja jotkin i love dad-sukat tms. Ja jonkin lasten kirjan ehkä. Muuten sit ihan vaan isille :) kuitenkin jo kolmas kerta kun tulee isäksi enkä oo aiemminkaan tehnyt kunnon isyyspakkausta, niin pienet jutut saa riittää ^^
 
Hihii..! :D Laitoin tänään päiväpostin päälle miehelle tekemäni kirjeen Kelalta.. Itse olin imuroimassa kun hän tuli kotiin.. Kohta keittiöstä kuului "Hei tuu kattoo.. Mä saan isyysavustuksen! Ookko sä hakenu mulle tämmösen?" .. Ei meinannu pokka pitää.. Sanoinki sit et lues se vähä tarkemmi.. Ni kyl hän sit hokas et se ei oo aito.. Mut toisaalt tuli itel hyvä mieli ku onnistuin tekee niin hyvän kirjeen et se meni läpi! :D Ja ihuna höpsö mies minul :Heartred
 
Olen koonnut pientä isyyspakkausta, jonka ajattelin antaa jouluna. Jouduin tilaamaan paketit vanhempieni luo, koska mieheni olisi kuitenkin huomannut kotiin tilatut paketit ensin ja ihmetellyt, mitä olen netistä tilannut.

Suurin ostokseni on painatettu huppari, jonka edessä on teksti "Daddy since 2016" ja selässä sitten suomeksi "Isi vuodesta 2016". Tämän lisäksi olen tilannut pari tuttia, termosmukin ja jotain muuta pientä. Ei taida paketista paljon isompaa tulla, mutta onhan ainakin jotakin myös tulevalle isukille. :)
 
Minäkin olen tilannut vanhempieni luokse, ettei paljastu. Ajattelin myös antaa joululahjaksi sen, mutta todellisuudessa se on yhdistetty joulu-, synttäri-, isyyslahja. Ja hänen synttärit on menneet, sekin vielä. Paketista on tulossa iso ja kalliskin. Yhdistän siihen vauvalle tulevia juttuja "isyys"-osioon ja sitten synttäri- ja joululahjannimeen hänelle itselleen sellaista, mitä muutenkin ostaisin. Ja vain hänelle, ettei nyt kaikki pyöri vain vauvan ympärillä.
 
Mun oli tarkoitus antaa myös isyyspakkaus huomenna isänpäivänä, mutta aika vain ei riittänyt mulla tuon kokoamiseen niin annan varmaan jouluna. :)
 
Täällä myös suunnitelmana antaa isyyspakkaus huomenna isänpäivänä. Viime tinkaan jäi pakkauksen kasaaminen, mutta ehdin kuitenkin. :)

Meillä isyyspakkaukseen tuli:

- kipukoukku (mies on tällaisesta jo pidempään puhunut ja nyt kohta on olalla kanneltavana vauvakin, niin ehkä tuosta on apua jumituksiin)
- termosmuki
- i :Heartred dad -sukat vauvalle
- nallekorvahattu vauvalle
- nallekorvahuppari vauvalle
- collegehousut vauvalle
- koon 50 body vauvalle
- rock-henkinen yökkäri vauvalle
- tuttipullo
- äidinmaidonkorviketta
- isän parhaat naurut -kirja isyydestä
- lastenkirja
- sisu-aski (synnytykseen)
- miehen lempikarkkeja (synnytykseen)
- energiajuomaa (synnytykseen/vauva-arkeen)
- veikkauksen arpoja
- samanlaiset villasukat miehelle ja vauvalle
 
Takaisin
Top