Tuikku84
Vauhtiin päässyt keskustelija
Juu ilmakuplia.. ja senkin tein väärin, ohjeissa sanottiin, jos on ilmakuplia, voi 25 yksikköä pistää ensin pois siis ilmaan, mutta lopetin senkin puolessa välissävaikka piti ehdottomasti kokonaan pistää se loppuun. En tosin tiedä miksi. No tuli mitä tuli. Toiv sain sisääni lääkettä kuitenkin
mut hyvä, ettei verta tullut lääkkeeseen :) toivotaan että ultraan asti riittää tämä yksi kynä.
Voi apua... mä en juurikaan ole edes seurannut onko tullut ilmakuplia kynään, enkä lukenut ohjeita. että morjens!

Nooh... sähläämisestä huolimatta aine toiminut mulla hyvin!
Luulen että vaikka vähän menisikin joskus vajaammalla määrällä, niin antaa vastetta kyllä kokonaisuutena.
vaikka piti ehdottomasti kokonaan pistää se loppuun. En tosin tiedä miksi. No tuli mitä tuli. Toiv sain sisääni lääkettä kuitenkin 

Ei yhtään auttanut näihin oireisiin, kun olin eilen siskon luona (hänellä laskettu aika marraskuussa) hypistelemässä äitiyspakkauksen pikkuruisia vaatteita. Voi itku sentään ne oli ihania! 

en uskalla kauaa niitä katsella, ja sitten laitan pois. Pääsispä pian hypistelemään niitä kunnolla
Tsemppiä piinalijoille! Itsellä tosiaan välikierto nyt menossa, eli seurailen täältä ja jännäilen teidän puolesta!
Harmittaa, vaikka toisaalta oli ihan tosi epätodennäköistä että tästä kierrosta olisin voinut raskautua. Eikun uutta yritystä! 

Mutta ehkä kiertokin olisi nyt otollisempi!