Inseminaatio/muut hoidot 2018

Juu ilmakuplia.. ja senkin tein väärin, ohjeissa sanottiin, jos on ilmakuplia, voi 25 yksikköä pistää ensin pois siis ilmaan, mutta lopetin senkin puolessa välissä :hilarious: vaikka piti ehdottomasti kokonaan pistää se loppuun. En tosin tiedä miksi. No tuli mitä tuli. Toiv sain sisääni lääkettä kuitenkin :hilarious: mut hyvä, ettei verta tullut lääkkeeseen :) toivotaan että ultraan asti riittää tämä yksi kynä.

Voi apua... mä en juurikaan ole edes seurannut onko tullut ilmakuplia kynään, enkä lukenut ohjeita. että morjens! :woot::shy:
Nooh... sähläämisestä huolimatta aine toiminut mulla hyvin!:happy: Luulen että vaikka vähän menisikin joskus vajaammalla määrällä, niin antaa vastetta kyllä kokonaisuutena.:p tsemppiä piikittelyihin!
 
Kertokaas teidän parhaat vinkit saada ajatus pois kaikenlaisista piinapäivien "oireista"! Inssistä on nyt 9 pvä ja alkaa tulemaan kaikkea oiretta (väsymystä, alamahan nipistelyä jne). Mitä enemmän itseään kuulostelee, niin sitä enemmän herää toivo onnistumisesta ja menkkojen alkaessa pettymys on sitä karmeampi. Any tips? :rolleyes:
 
Kertokaas teidän parhaat vinkit saada ajatus pois kaikenlaisista piinapäivien "oireista"! Inssistä on nyt 9 pvä ja alkaa tulemaan kaikkea oiretta (väsymystä, alamahan nipistelyä jne). Mitä enemmän itseään kuulostelee, niin sitä enemmän herää toivo onnistumisesta ja menkkojen alkaessa pettymys on sitä karmeampi. Any tips? :rolleyes:
Ei tohon varmaan auta oikeasti mikään, pidä itsesi ja ajatuksesi kiireisinä? :grin
Mulle soitettiin perjantaina polilta ja ilmoitettiin että asiassa päästään eteenpäin! 28.pvä vielä ultra ja siitä toivottavasti kohti inssiä!
 
Kertokaas teidän parhaat vinkit saada ajatus pois kaikenlaisista piinapäivien "oireista"! Inssistä on nyt 9 pvä ja alkaa tulemaan kaikkea oiretta (väsymystä, alamahan nipistelyä jne). Mitä enemmän itseään kuulostelee, niin sitä enemmän herää toivo onnistumisesta ja menkkojen alkaessa pettymys on sitä karmeampi. Any tips? :rolleyes:
Samaa piinailua ja kuumeilua täälläkin!:depressed::inpain:
Seurailen oikeastaan”vain”alavatsan tuntemuksia, koska tosiaan Keltsutabletit aiheuttaa aina kaikkia mahd.alkuraskaudelle tyypillisiä oireita, kuten väsy ja rintojen kipeyden.:facepalm:
Mä päätin, että testaan vasta dpo.13(eli päivää ennen kun kahta vkoa inssistä kulunut). se olisi siis ensi sunnuntaina.
Viimeks lähti testailu jotenkin lapasesta, ja sekin on turhauttavaa.:inpain: ”Säästän”siis itseäni ja valmistaudun henkisesti vain negaan...:nailbiting::lurking:
 
Näinhän se taitaa olla Noaidi! Täytyy keksiä itselle joku remppaprojekti! :laughing002 Ei yhtään auttanut näihin oireisiin, kun olin eilen siskon luona (hänellä laskettu aika marraskuussa) hypistelemässä äitiyspakkauksen pikkuruisia vaatteita. Voi itku sentään ne oli ihania! :love017

Tuikku84, järkeviä sanoja kanssapiinailijalta! Täytyy ehdottomasti hillitä itsensä noiden testien kanssa. Mun "virallinen" testipäivä on viikon päästä, saas nähdä alkaako menkat ennen sitä. Yritän odottaa sinne asti.:rolleyes: Mulla ei ole Lugeja tukena nyt, ja siksi nyt erityisesti pienikin oire herättää toivoa :banghead:
 
Näinhän se taitaa olla Noaidi! Täytyy keksiä itselle joku remppaprojekti! :laughing002 Ei yhtään auttanut näihin oireisiin, kun olin eilen siskon luona (hänellä laskettu aika marraskuussa) hypistelemässä äitiyspakkauksen pikkuruisia vaatteita. Voi itku sentään ne oli ihania! :love017

Tuikku84, järkeviä sanoja kanssapiinailijalta! Täytyy ehdottomasti hillitä itsensä noiden testien kanssa. Mun "virallinen" testipäivä on viikon päästä, saas nähdä alkaako menkat ennen sitä. Yritän odottaa sinne asti.:rolleyes: Mulla ei ole Lugeja tukena nyt, ja siksi nyt erityisesti pienikin oire herättää toivoa :banghead:

Mä oon hamstrannut vauvanvaatteita jo matkalaukullisen ja ihan hiljattain niitä hypistelin kun siirsin ne parempaan jemmaan odottelemaan :love017 olispa vaan pian se joku niitä käyttämään :excited001
 
Mä oon hamstrannut vauvanvaatteita jo matkalaukullisen ja ihan hiljattain niitä hypistelin kun siirsin ne parempaan jemmaan odottelemaan :love017 olispa vaan pian se joku niitä käyttämään :excited001

Sama täällä :love7:sad010 en uskalla kauaa niitä katsella, ja sitten laitan pois. Pääsispä pian hypistelemään niitä kunnolla :rolleyes:
 
Joo piinapäiville vaan kalenteri täyteen kaikkea mahdollista ja uusia projekteja suunnitteluun! :smiley-bounce013 Tsemppiä piinalijoille! Itsellä tosiaan välikierto nyt menossa, eli seurailen täältä ja jännäilen teidän puolesta!

Ja ah kuinka helpottavaa kuulla teidän piikityskokemuksia! Musta piikityksessä on just kuumottavinta se, että muistaako nyt kaikki välivaiheet tehdä ihan oikein, mutta nämä vertaiskokemukset vähän rauhoittavat omaakin mieltä :)

Asiasta vähän kukkaruukkuun, mutta aattelinpa kuitenkin jakaa kokemukseni tässä: Mä kävin viime viikolla kiinalaisessa akupunktiossa. Vaikkei luotto tämän lähestymistavan todelliseen tehoon lapsettomuuden hoidossa ehkä ole kovin korkea, niin ajattelin ettei varmaan ole haittaakaan ja kokemuksena varmasti jännä! Akupunktion lisäksi samalla kertaa tuli kuivakuppaukset, hieronnat ja ruokavaliosuositukset, joten kokemus oli kokonaisuudessaan aika kiva. Joka tapauksessa - oli syynä sitten viime kierron lääkkeiden jälkivaikutukset tai tuo akupunktio - viikonloppuna tuli ovisplussa poikkeuksellisen vahvoine ovisoireineen, mistä tietty tuli hyvä mieli! Näissä tunnelmissa kohti seuraavaa inssikiertoa!
 
Joo piinapäiville vaan kalenteri täyteen kaikkea mahdollista ja uusia projekteja suunnitteluun! :smiley-bounce013 Tsemppiä piinalijoille! Itsellä tosiaan välikierto nyt menossa, eli seurailen täältä ja jännäilen teidän puolesta!

Ja ah kuinka helpottavaa kuulla teidän piikityskokemuksia! Musta piikityksessä on just kuumottavinta se, että muistaako nyt kaikki välivaiheet tehdä ihan oikein, mutta nämä vertaiskokemukset vähän rauhoittavat omaakin mieltä :)

Asiasta vähän kukkaruukkuun, mutta aattelinpa kuitenkin jakaa kokemukseni tässä: Mä kävin viime viikolla kiinalaisessa akupunktiossa. Vaikkei luotto tämän lähestymistavan todelliseen tehoon lapsettomuuden hoidossa ehkä ole kovin korkea, niin ajattelin ettei varmaan ole haittaakaan ja kokemuksena varmasti jännä! Akupunktion lisäksi samalla kertaa tuli kuivakuppaukset, hieronnat ja ruokavaliosuositukset, joten kokemus oli kokonaisuudessaan aika kiva. Joka tapauksessa - oli syynä sitten viime kierron lääkkeiden jälkivaikutukset tai tuo akupunktio - viikonloppuna tuli ovisplussa poikkeuksellisen vahvoine ovisoireineen, mistä tietty tuli hyvä mieli! Näissä tunnelmissa kohti seuraavaa inssikiertoa!

Mun kaveri kävi myös akupunktio saa, itsekin mietin, mutta en ole ainakaan vielä vaivautunut.. tsemppiä sinnekin :)

Mua jännittää nyt hirveesti, onko ultrassa kp12 jo liian myöhäistä..eli onko ovulaatio jo pe/la.. olis ollut parempi kp10 ultralle. Mutta toivotaan, ettei munat kehity liian nopeesti! Ehkä hyvä jos mokailin jotain ekan pistoksen kanssa :hilarious: nojoo, ei voi muuta kuin odottaa. Ehkä teen jotain ovistestejä viikolla. Ainakin sit ens hoitokiertoon on enemmän infoa..
 
Mun kaveri kävi myös akupunktio saa, itsekin mietin, mutta en ole ainakaan vielä vaivautunut.. tsemppiä sinnekin :)

Mua jännittää nyt hirveesti, onko ultrassa kp12 jo liian myöhäistä..eli onko ovulaatio jo pe/la.. olis ollut parempi kp10 ultralle. Mutta toivotaan, ettei munat kehity liian nopeesti! Ehkä hyvä jos mokailin jotain ekan pistoksen kanssa :hilarious: nojoo, ei voi muuta kuin odottaa. Ehkä teen jotain ovistestejä viikolla. Ainakin sit ens hoitokiertoon on enemmän infoa..

Oliko sinulla nyt ekaa kertaa pistokset käytössä? Itsellä pistokset aikaistivat ovulaatiota ehkä noin päivällä (tai arviolta, koska inssikierroissa oli irrotuspiikki). Mutta se on tietty tosi yksilöllistä ja varmaan riippuu paljon annostuksen ja vasteen mätsistä. Ei varmaan huono idea tehdä vähän ovistestejä viikon aikana, just niin kuin sanoitkin. Toivotaan, että munikset sinnittelisivät! :)
 
Oliko sinulla nyt ekaa kertaa pistokset käytössä? Itsellä pistokset aikaistivat ovulaatiota ehkä noin päivällä (tai arviolta, koska inssikierroissa oli irrotuspiikki). Mutta se on tietty tosi yksilöllistä ja varmaan riippuu paljon annostuksen ja vasteen mätsistä. Ei varmaan huono idea tehdä vähän ovistestejä viikon aikana, just niin kuin sanoitkin. Toivotaan, että munikset sinnittelisivät! :)

Joo ekaa kertaa pistokset...niinpä..joskus on ovis ollut letroilla jo kp14. Saas nähdä..
 
Klääh, täällä alko uusi kierto. :shifty: Harmittaa, vaikka toisaalta oli ihan tosi epätodennäköistä että tästä kierrosta olisin voinut raskautua. Eikun uutta yritystä!
Mua kyllä stressaa vähän, että mitenköhän tämän kierron lääkevasteen kanssa käy. Viimeksi oli niin huono, että hirvittää sama kohtalo. :pale
 
Jann: Mulla pistosten aikana vaihdellut hieman oviksen ajankohta... välillä follit kypsyneet jo hyvissä ajoin, välillä hieman venynyt kasvatus pidemmälle.:):confused005

Tua: voimia pettymykseen!:shy::Heartred
sulla ei nostettu annostusta, vaikka vaste aiemmin huono? vai olikos sulla pistokset? Mulla nostettiin ekoissa insseissä ekan lapsen yrityksen kohdalla aineen määrää, kun vaste lääkärin mielestä hieman huono...:rolleyes:
 
Tuikku84: Viime kierrossa Gonal aloitettiin 25 yksiköllä, nostaen sit 50 ja sekin vaste jäi huonoksi. Nyt ilmeisesti taas ensin Letrot ja sit suoraan Gonal 50. Tuntuu edelleen aika pieneltä, mutta toki ymmärrän että ovat varovaisia. Samoin minusta hassua, että Letroja syön taas kun ne viimeksi eivät tuntuneet tekevän mitään. :bored: Mutta ehkä kiertokin olisi nyt otollisempi!
 
Ihan pöhkö asia, mutta harmittaa silti. Soittelin klinikalle ohjeita uuteen inssikiertoon ja tarkoitus olisi aloittaa letrot. MUTTA ennen kuin saan ne aloittaa, on pakko tehdä huomenna raskaustesti. Negatiivinen raskaustesti on niin masentava näky, että kiukuttaa jo valmiiksi tehdä se (vaikka tässä ei ole siis mitään loogista, kun jo tiedän sen olevan nega). :shifty:
 
Voikohan tosta gelee royalesta olla mitään haittaa kierrolle? Mulla on ultra kp11 niin voinko mä nyt sössiä jotain käyttämällä tota geleetä? :bag:
 
Voikohan tosta gelee royalesta olla mitään haittaa kierrolle? Mulla on ultra kp11 niin voinko mä nyt sössiä jotain käyttämällä tota geleetä? :bag:

En usko, mutta lääkärit ei kyllä suosittele sitä käyttämään. Koska ei ole apteekkituote/lääke. Eikä tutkittu tarpeeksi.
 
En usko, mutta lääkärit ei kyllä suosittele sitä käyttämään. Koska ei ole apteekkituote/lääke. Eikä tutkittu tarpeeksi.
Nii, eihän ne suosittele :) Silti kiinnosti kokeilla yhden kierron ajan et huomaanko itse mitään vaikutusta esim oviksen oireista :p
 
Mites Tuikku84 sujuu piinailut? Oliko täällä muita piinailijoita?

Juu täällä piinaillaan...:yuck:
Joka toinen päivä meinaan tehdä jo testiä ja joka toinen päivä oon rauhallisempi:wacky::grin
Nyt siis kai dpo.9
Luulen että teen perjantaina jo testin:nailbiting:
En malta ehkä olla tekemättä!:hilarious:
 
Takaisin
Top