Inseminaatio/muut hoidot 2018

Onnekas kun ei välikiertoa! Et varmaan ole husissa :p mulla ei vielä kokemusta ovitrellestä :) Voihan se aiheuttaa kaikenlaisia raskausoireita. Mutta jos sulla vielä piinapäivät, niin voithan olla oikeasti raskaana :happy:

Joo, olen siitä kyllä kovasti kiitollinen! :smiley-bounce013 Jep, en ole hussissa! Luulen, että tuo palelu tulee Ovitrellestä, sillä vielä olisi liian aikaista raskausoireille. Vaikka ihanaahan se olisi! :love017 Mutta tosiaan, usko raskautumiseen tällä kertaa on ihan minimaalinen. Missäs vaiheessa menet itse jannn? Oliko näin, että sulle olisi tulossa kolmas inssi?

Joo, olen siitä kyllä kovasti kiitollinen! :smiley-bounce013 Jep, en ole hussissa! Luulen, että tuo palelu tulee Ovitrellestä, sillä vielä olisi liian aikaista raskausoireille. Vaikka ihanaahan se olisi! :love017 Mutta tosiaan, usko raskautumiseen tällä kertaa on ihan minimaalinen. Missäs vaiheessa menet itse jannn? Oliko näin, että sulle olisi tulossa kolmas inssi?

Nyt luomukierto, menkat alkaa varmaan tiistaina ja sit tulis toinen inssi. Eka oli letroilla, nyt saan gonalin. Jännää :)

Nyt luomukierto, menkat alkaa varmaan tiistaina ja sit tulis toinen inssi. Eka oli letroilla, nyt saan gonalin. Jännää :)

Nonni, mahtavaa! Toivotaan parasta! :smiley-bounce012 Gonal on ainakin oman kokemuksen mukaan ei ollenkaan paha pisteltävä ja mulla paransi letrojen jälkeen rutkasti kohdun limakalvoa. Toki vasteet on kovin yksilöllisiä :happy:

Nonni, mahtavaa! Toivotaan parasta! :smiley-bounce012 Gonal on ainakin oman kokemuksen mukaan ei ollenkaan paha pisteltävä ja mulla paransi letrojen jälkeen rutkasti kohdun limakalvoa. Toki vasteet on kovin yksilöllisiä :happy:

Joo, lähinnä limakalvon takia gonalin halusinkin :)

Tervetuloa ”porukkaan”Tua!:)
Muistan että mulle jouduttiin ekan lapsen kohdalla kasvattamaan annosta aikalailla, koska follit ei kasvaneet odotetusti. Nyt tämän toisen lapsen yrityksessä aloitettiin suoraan Gonal annoksella 87,5 ja hyvin kasvanut follit. tsemppiä!:smug:

Mulla ei ovistestien perusteella oo vielä ovista, joten huomenna pistän irrotuspiikin ja maanantaina sitten tosiaan inssiin. Jännittää taas oikea ajoitus tai parmeminkin mietityttää jotenkin...o_O:yuck:

Tervetuloa ”porukkaan”Tua!:)
Muistan että mulle jouduttiin ekan lapsen kohdalla kasvattamaan annosta aikalailla, koska follit ei kasvaneet odotetusti. Nyt tämän toisen lapsen yrityksessä aloitettiin suoraan Gonal annoksella 87,5 ja hyvin kasvanut follit. tsemppiä!:smug:

Mulla ei ovistestien perusteella oo vielä ovista, joten huomenna pistän irrotuspiikin ja maanantaina sitten tosiaan inssiin. Jännittää taas oikea ajoitus tai parmeminkin mietityttää jotenkin...o_O:yuck:

Kiitos, tosi ihanaa saada vertaistukea! :Heartred Oi, toivotaan että ajoitus osuisi kohdilleen!

Vähän hjuumoriakin kehiin!:wacky:
Meikäläinen sitten sähläs, enkä muistanut ottaa viime käynnillä klinikalta miehelle huomenna tarvittavaa purkkia mukaan!:yuck::sign17
klinikka siis noin 10km päässä ja muutenkin kiirus käydä töistä kesken päivää vetäsemässä lapaseen! Naurettiin että voiskohan asian hoitaa johonkin pakasterasiaan...tai klinikalta purkin haettua viereisellä parkkiksella!:hilarious::hilarious::hilarious:
Ai että kun mies”tykkää”tästä säädöstä...:whacky011:thumleft

Nonnih... inssi ohi!:grin
Miehen sperma oli parantunut ja määrä tuplaantui edellisiin kertoihin!:wideyed::hilarious: Mikähän lie vaikuttaa... muutoksia ei meinaa ole tehnyt mihinkään asioihin. Pidättäytymisaika oli kyllä paljon pidempi edellisiin verrattuna...o_O

Mulla oli juuri puhjennut munat.. en tiedä oliko noin tuntia ennen tulleet kovat vihlaisu juilimiset alavatsassa merkki siitä:rolleyes: Olivat siis kuulemma todella otolliset hedelmöittymiseen ja hyvä ajankohta inssille.
onko muilla tehty inssejä siinä vaiheessa, kun follit juuri puhjenneet?

Mulle tehtiin eka inssi niin et 1h ennen inssiä rakkula puhkesi ja kipuilin autossa matkalla klinikalle.. Siitä inssistä en tullut raskaaksi, mutta ainut, jossa epäiltiin lääkärin kanssa kiinnittymisyritystä..

Nonnih... inssi ohi!:grin
Miehen sperma oli parantunut ja määrä tuplaantui edellisiin kertoihin!:wideyed::hilarious: Mikähän lie vaikuttaa... muutoksia ei meinaa ole tehnyt mihinkään asioihin. Pidättäytymisaika oli kyllä paljon pidempi edellisiin verrattuna...o_O

Mulla oli juuri puhjennut munat.. en tiedä oliko noin tuntia ennen tulleet kovat vihlaisu juilimiset alavatsassa merkki siitä:rolleyes: Olivat siis kuulemma todella otolliset hedelmöittymiseen ja hyvä ajankohta inssille.
onko muilla tehty inssejä siinä vaiheessa, kun follit juuri puhjenneet?

Mulla oli myös! Ovulaatiokivun tunsin pari tuntia ennen inssiä. Ja toistaiseksi raskaana, mitä en kyllä vieläkään meinaa uskoa. Tai ainakaan en osaa luottaa että raskaus jatkuisi kovin pitkälle. Menin jopa mittauttamaan hcg:n (ja huomenna uudestaan), kun viime viikolla kaikki oireet loppu kuin seinään. Ihan niin kuin keväälläkin. Hohhoijaa, hulluksihan tässä taitaa tulla...

Pidän peukkuja pystyssä!! :happy:

Täällä mennään jo kierron 52 päivää. Laitoin jo lääkärille viestiä, että mitäs nyt tehdään? Meen sitten ensviikolla ultraa, jos ei ole vielä kuukautiset alkaneet. Mulla ei ole kolmeen vuoteen ollut näin pitkää kiertoa.

Oho, onpa siellä pitkä kierto Odottelua! :wideyed:

Mitäpä muille kuuluu? Täällä on meneillään tylsä odotteluvaihe, inssistä on nyt 7 pvä. Ärsyttävät menkkamaiset nipistelyt ovat vaivanneet melkein päivittäin, uutta kiertoa odotellessa. :joyful:

Moikka moi! Olen seurannut mielenkiinnolla keskustelua. Nyt ajattelin itsekin osallistua, olemme siis pariskunta jolla lapsi haave ollut jo 12 vuotta. Vuosi sitten vihdoin hakeuduimme tutkimuksiin ja siellä todettiin selittämätön lapsettomuus. Hoitoja ei kuitenkaan vielä silloin meidän omasta tahdosta vielä aloitettu. Nyt kuitenkin tilanne on edistynyt siten, että eilen oli ensimmäinen inseminaatio. Tukena käytettiin letroja ja tänään aloitan lugesteronin. Nyt sitten jännätään 2 viikkoa kuinka käy! Onko teille määrätty inssin jälkeen lugesteronia? Onko siitä tullut jotain sivuoireita?
Tsemppiä ja onnea kaikille hoitoihin! :Heartred

Oho, onpa siellä pitkä kierto Odottelua! :wideyed:

Mitäpä muille kuuluu? Täällä on meneillään tylsä odotteluvaihe, inssistä on nyt 7 pvä. Ärsyttävät menkkamaiset nipistelyt ovat vaivanneet melkein päivittäin, uutta kiertoa odotellessa. :joyful:

Hyvältä tuokin oire kuulostaa!
Mä hain gonalin tänään, pistelyt alkaa lauantaina :nailbiting: inssin jälkeen alkaa sitten ekaa kertaa luget. Letrojen kanssa en käyttänyt keltarauhastukea.

Täällä verkkaista odottelua... inssistä reilu 3päivää.:nailbiting::shy:

Neretle: mulle määrätty aina Terolut keltarauhashormoniksi ja ehkä tekee mulle kyllä sivuvaikutuksia... ainakin rinnat kipeytyy ja meinaan olla hieman äkäinen:yuck: edit: ja kova VÄSYMYS!:hungover:
Meinasin vaihtaa tähän kiertoon Luget, mutta olivat vähän kalliinpia, niin pysyin sitten Teroluteissa.:woot:

Muokattu viimeksi:
Moi Neretle ja tervetuloa! :happy:

Mää söin lugeja minipillerien lopettamisen jälkeen, kun kierto ei meinannut tasaantua. Ja mulla ne toimi tyrmäystippoina, tunnin päästä ottamisen jälkeen rupesi aina hetkellisesti kauheasti väsyttämään. :laughing002 Meni onneksi nopeilla tehotorkuilla ohi :laughing002

Moikka moi! Olen seurannut mielenkiinnolla keskustelua. Nyt ajattelin itsekin osallistua, olemme siis pariskunta jolla lapsi haave ollut jo 12 vuotta. Vuosi sitten vihdoin hakeuduimme tutkimuksiin ja siellä todettiin selittämätön lapsettomuus. Hoitoja ei kuitenkaan vielä silloin meidän omasta tahdosta vielä aloitettu. Nyt kuitenkin tilanne on edistynyt siten, että eilen oli ensimmäinen inseminaatio. Tukena käytettiin letroja ja tänään aloitan lugesteronin. Nyt sitten jännätään 2 viikkoa kuinka käy! Onko teille määrätty inssin jälkeen lugesteronia? Onko siitä tullut jotain sivuoireita?
Tsemppiä ja onnea kaikille hoitoihin! :Heartred

Mulla oli kaikissa kolmessa inssissä Lugesteron tukena. Oireina oli väsymys sekä muita raskausoireita kuten kipeät rinnat.

Apuaaa irrrotin peukun ennen ku otin neulan ihosta :smiley-angry017 ei kylläkään tullut verta lääkkeeseen..tai en näe ainakaan.. voikohan sitä vielä käyttää..ja hukkaankin heitin vähän ainetta ku yritin kuplia saada pois..

Apuaaa irrrotin peukun ennen ku otin neulan ihosta :smiley-angry017 ei kylläkään tullut verta lääkkeeseen..tai en näe ainakaan.. voikohan sitä vielä käyttää..ja hukkaankin heitin vähän ainetta ku yritin kuplia saada pois..

Voin lohduttaa, et mulle käynyt samoin, enkä kyllä huomannut mitään erikoista lääkkeessä ja käyttäny olen ihan normaalisti jatkossa.:grin
ja kuplia mistä siis.. kynästä? o_O

Voin lohduttaa, et mulle käynyt samoin, enkä kyllä huomannut mitään erikoista lääkkeessä ja käyttäny olen ihan normaalisti jatkossa.:grin
ja kuplia mistä siis.. kynästä? o_O

Juu ilmakuplia.. ja senkin tein väärin, ohjeissa sanottiin, jos on ilmakuplia, voi 25 yksikköä pistää ensin pois siis ilmaan, mutta lopetin senkin puolessa välissä :hilarious: vaikka piti ehdottomasti kokonaan pistää se loppuun. En tosin tiedä miksi. No tuli mitä tuli. Toiv sain sisääni lääkettä kuitenkin :hilarious: mut hyvä, ettei verta tullut lääkkeeseen :) toivotaan että ultraan asti riittää tämä yksi kynä.

Takaisin