Inseminaatio/muut hoidot 2018

Tuikku84 ja Limppu, tosi harmi kuulla! :sad001 Ja on kyllä ihme testi tuo Onestep, mikäli antaa järjestäen vääriä positiivisia! Tietää sitten välttää.

Nipanderi, täällä piinailu samassa vaiheessa, ja vähän samoin fiiliksin. Tai siis ensimmäisellä inssikierrolla tissit kipeytyivät lugeista niin hirveästi (mitä ei tapahdu koskaan muulloin), että juokseminen sattui. Nyt kuitenkaan ei ole ollut mitään luge-oireita, mistä tulee sellainen fiilis, etteivät luget jostain syystä tällä kertaa toimi ja ettei siellä mitään muutakaan tapahdu... Mutta järki sanoo, että kun kertaakaan ei ole vielä tärpännyt, niin mistäs sitä tietää, että miltä silloin oikeasti tuntuu ja että ei nää kaikki kierrot ole identtisiä. On tää aikamoista tasapainoilua toiveikkuuden ja hienovaraisen pettymykseen varautumisen välillä :) Millaisia oireita luget ovat muille aiheuttaneet ja miten pian niiden aloituksen jälkeen oireita on ruvennut tulemaan?

Temporaria, kuulostaa varovaisen lupaavalta, mutta onpa myös turhauttava tilanne! Nyt vaan sitten uutta viivatestiä peliin huomenna, josko olisi haamu siitä vahvistunut! Täällä peukut pystyssä!!
 
Temporaria: Jännäää!!!!:nailbiting: ja Tammenterhottarella myös! Toivotaan että olis tärpänny!:):hello2:Heartpink

Täällä alkoi menkat ja uusi kierto kohti kolmatta inssiä!:sign17 Gonalin haen huomenna... taitaa lääkkeiden maksukattokin täyttyä tän oston jälkeen..:meh::rolleyes:
Pikkuhiljaa saan mieltäni takaisin... meinas vetästä vaivihkaa pääkoppa masisteluun, mutta kohti uutta yritystä vaan:salut:king
 
Muokattu viimeksi:
Tuikku84 ja Limppu, tosi harmi kuulla! :sad001 Ja on kyllä ihme testi tuo Onestep, mikäli antaa järjestäen vääriä positiivisia! Tietää sitten välttää.

Nipanderi, täällä piinailu samassa vaiheessa, ja vähän samoin fiiliksin. Tai siis ensimmäisellä inssikierrolla tissit kipeytyivät lugeista niin hirveästi (mitä ei tapahdu koskaan muulloin), että juokseminen sattui. Nyt kuitenkaan ei ole ollut mitään luge-oireita, mistä tulee sellainen fiilis, etteivät luget jostain syystä tällä kertaa toimi ja ettei siellä mitään muutakaan tapahdu... Mutta järki sanoo, että kun kertaakaan ei ole vielä tärpännyt, niin mistäs sitä tietää, että miltä silloin oikeasti tuntuu ja että ei nää kaikki kierrot ole identtisiä. On tää aikamoista tasapainoilua toiveikkuuden ja hienovaraisen pettymykseen varautumisen välillä :) Millaisia oireita luget ovat muille aiheuttaneet ja miten pian niiden aloituksen jälkeen oireita on ruvennut tulemaan?

Temporaria, kuulostaa varovaisen lupaavalta, mutta onpa myös turhauttava tilanne! Nyt vaan sitten uutta viivatestiä peliin huomenna, josko olisi haamu siitä vahvistunut! Täällä peukut pystyssä!!

Mulla on tullut lugeista turvotusta, alavireyttä, hormonaalisia näppylöitä nyt ainakin, varmaan myös tissikipua ainakin joissain kierroissa. Oon käyttänyt niitä melkeen 1,5 vuotta, että mukaan mahtuu monenlaisia kiertoja. Joissain kierroissa on ollut ihan varma, että olis voinut tärpätä (ainakin jossain kohtaa kiertoa) mut ei oo toista viivaa testiin piirtynyt. Tässä kierrossa on ollut lutinus käytössä, vähemmän mulla tästä on tullut oireita mitä lugeista.
 
Digitestikin näytti plussaa, nyt ei voinu enää erehtyä! :nailbiting: Uskomatonta! Nyt vaan toivotaan että tää alkio pysyis hengissä. :love7

Miten Limppu, Tammenterhotar ja oliko vielä muita tässä kierrossa piinailijoita?
 
Temporaria, voi miten ihana uutinen!! :Heartred Onnea ja tarrasukkia!! :happy093

Täällä dpo9, ja oireet loistavat yhä poissaoloillaan lievää väsymystä lukuunottamatta. Tosin mulla on ollut jotenkin niskat tosi jumissa ja se häiritsee jopa nukkumista, mistä tää väsymys varmaan johtuu. Mulle on testipäiväksi annettu vasta 14.9. eli kolme viikkoa inssistä. Mutta siihen en todellakaan jaksa odottaa, sitä paitsi menkatkin ehtisivät alkaa jo ennen sitä (arviolta 9.9.). Jos maltan, niin testaan varmaan vasta ensi viikolla. Päivät vaan menevät niin hitaasti...
 
Minulla on dpo13 ja runsas tiputtelu alkoi 7dpo. Ei ole mitään raskausoireita eikä aamun testissä ollut edes haamua. Luget riittävät vielä neljäksi päiväksi, joten tiputtelu kestänee 11 päivää ja tämän jälkeen vielä normi ja runsas vuoto 6-7 pv, oujee! :meh:
 
Onnea plussauksesta:happy:

Täällä Dpo9. Eilen testasin että näkyykö ovitrelle vielä ja näkyihän se haaleana kakkosviivana. Ehkä vois perjantaina testata uusiks, sit ei pitäis enää näkyä. Ei oo kyllä mitään fiiliksiä, että hoito olis tuottanut tulosta tälläkään kertaa. Täytyy vaan toivoa, että olis sen suhteen väärässä:happy:
 
Onnittelut temporarialle plussasta! :)

Mullakin on pitkästä aikaa kerrottavaa, kun vihdoin inssi taas natsaa aikataulullisesti. Pelkäsin, että tämäkin kierto osuu viikonlopulle, mutta kyllä ne vaan tänään ultrassa inssin huomiselle buukkasivat.

Pistin ensimmäistä kertaa Pregnyliä, aiemmin ei ole mitään pistoksia ehdoteltu (tämä on nyt kolmas kerta). Mulla yleensä on ovis siinä kp 11, huomenna on kp 10. Varmaan sillä halusivat varmistaa munasolun irtoamisen. Tai tässä tapauksessa oli kaksi follia, toinen 19 mm ja toinen 15 mm. Minun mittapuullani aika pieniä, mutta lääkärin mielestä riittävän kokoiset. Ja onhan ne sitten huomenna vähän isommat toki.

Jos tästä ei tärppää, niin kuulemma ensi kiertoon otettaisiin enemmänkin jotain pistoksia käyttöön. Että siinäkin mielessä nyt saisi mun puolesta tärpätä :grin:smiley-angelic001

Nipanderille kaikki ulokkeet pystyssä! :thumleft
 
Onnea! Meinaatko mennä alkuraskauden ultraan?

Kiitos kaikille onnitteluista! :Heartred En ite osaa vielä oikein iloita, kun edellisen menetys on vielä niin tuoreena muistissa. Oon kyllä ihan tosi yllättynyt tästä, kun olin tosi skeptinen inssin ajoituksestakin. Ehkä ekan ultran jälkeen voi jo vähän innostua, jos näyttää hyvältä. Tosiaan automaationa tarjottiin varhaisultraa, ja se on kolmen viikon päästä.

Täällä on kaikki peukut pystyssä muille piinaajille!:thumright
 
Laakeripuu: Mulle lääkäri sanoi viimeksi, että 15mm follikin voisi hedelmöittyä.:woot:

Mä vähän jännitän miten tässä kierrossa osuu ovis/inssiajoitus!!!:wideyed::yuck: Onneksi lääkäri sanoi, että hän tekee nykyään tarvittaessa jopa sunnuntaina inssejä!:happy093Jos ei ole sovittua reissua tms., että estyy.
Mulla tehtiin viimeksi inssi siis kp.14 ja tässä kierrossa se osuisi sunnuntaille. Aikaisempi tehtiin jo kp.12 kylläkin muistaakseni.o_O
Noooh, ei auta kuin jännätä ja aion ensi viikolla kysyä ekassa ultrassa vielä asiaa.
 
Mulla alkaa menkat 12-13 päivän päästä ja sit pääsen ilmoittautumaan inssiin:gen014 jos siis mahdun hoitoon! Saatan kyllä soittaa yksityiselle, jos en nyt mahdu :scratch

Tässä kierrossa ollut hirveä hiiva, toivotaan että parantuu pian, eikä vaikuta seuraavaan kiertoon.:wtf:

Onnea plussasta! Negoista pahoittelut :Heartred Tsemppiä piinaajille :cheers
 
Tsemppiä Laakeripuulle tämänpäiväiseen inssiin! :) Ja toivottavasti Tuikulla ja Jannnilla osuvat aikataulut kohdalleen!

Täällä piinailu muuttunut todellakin piinailuksi, kun kaikki tyypilliset menkkaoireet ovat pamahtaneet päälle (dpo11). Ei siis kovin toiveikas olo, mistä syystä ei oikein edes huvita testata, eli alkuperäinen suunnitelma sinnitellä testauksen kanssa ensi viikolle pitää yhä paikkansa. Tekis mieli keskittyä tekemään jotain järkevää, mutta hölmöt aivot pyörivät vaan nyt tämän teeman ympärillä. :facepalm:
 
Onko täällä kukaan hoidoissa miehen huonojen siittiöiden vuoksi? Millaisilla siittiömäärillä teille on tehty inseminaatioita? Tässä jännitän päädytäänkö suoraan ivf-jonoon vai kokeillaanko inseminaatioita, kun siittiöiden kokonaismäärä oli vain 15milj.
 
Onko täällä kukaan hoidoissa miehen huonojen siittiöiden vuoksi? Millaisilla siittiömäärillä teille on tehty inseminaatioita? Tässä jännitän päädytäänkö suoraan ivf-jonoon vai kokeillaanko inseminaatioita, kun siittiöiden kokonaismäärä oli vain 15milj.

Meillä oli ekassa inseminaatiossa pesun jälkeen vähän päälle 3milj. Silloin sanoivat että jos seuraavalla kerralla on sama määrä niin ehkä tekevät vain kaksi inssiä ennen kun siirrytään IVFään. Seuraavalla olikin sitten muistaakseni 27milj ja kolmannella 49milj.
 
Onko täällä kukaan hoidoissa miehen huonojen siittiöiden vuoksi? Millaisilla siittiömäärillä teille on tehty inseminaatioita? Tässä jännitän päädytäänkö suoraan ivf-jonoon vai kokeillaanko inseminaatioita, kun siittiöiden kokonaismäärä oli vain 15milj.

Minä kanssa ehkä kokeilisin yhden inssin ainakin, koska siittiömäärään vaikuttaa niin moni asia. Pidättäytymisaika, elintavat..ja niitä voi myös yrittää parantaa vitamiineilla. Ja inssiin pääsee heti kun ensikäynti on tehty. Ivf jonot 3-6kk.. Tsemppiä, hoidoilla on tosi hyvät ennusteet nykyään :Heartred
 
Kiitos teille vastauksista :Heartred
Meillä on ensikäynti lokakuun alussa, niin sitten tiedetään enemmän. Tutkittiinko teillä siittiöt toiseen kertaan huonon tuloksen jälkeen?
 
Onko täällä kukaan hoidoissa miehen huonojen siittiöiden vuoksi? Millaisilla siittiömäärillä teille on tehty inseminaatioita? Tässä jännitän päädytäänkö suoraan ivf-jonoon vai kokeillaanko inseminaatioita, kun siittiöiden kokonaismäärä oli vain 15milj.

Meillä miehellä ensimmäisessä näytteessä keväällä kokonaismäärä 23milj. Nyt kaksi inssiä takana, ei tärppiä. Edelliseen inssiin oli miehen näyte parantunut, en muista vaan yhtään mitkä oli luvut. On syönyt nyt 4kk Sermatrop Alfa valmistetta. Meillä kolmas ja viimeinen inseminaatio parin vkon päästä, ihan innolla ootan mikä miehen tulos sillon on kun syönyt tota vitamiinia ja ollut tipattomalla yms. Tulee mulle kans pistokset mukaan tähän vikaan inssiin:shy:
Tsemppiä! Onneksi sitten ivf/icsissä on onnistumisprosentit isommat :Heartred
 
Ärsyttää, kun kuukautiset ei ala. Kierto ollut 24-36 päivän välillä synnytyksen jälkeen ja nyt mennään jo kierron 41 päivää, eikä merkkiäkään kuukautisista. :banghead:

Olisi seuraavasta kierrosta tarkoitus kokeilla uudestaan inseminaatiota. Tämä maaliskuinen sai alkunsa myös inseminaatiosta. :rolleyes:
 
Takaisin
Top